Darksid3: nu discutam aci chesti diesel vs benzina e un topic cu mare scandal pe tema asta. (momentan inchis) - am luat dci sa am un motor dispus la tuning relativ ieftin (din soft) cu o putere aceptabila dupa remapare si un consum bun.
Logan vs Masini la mana a 2-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Seba; 21 March 2008, 17:58.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
-
La asta m am gandit si eu cand mi am luat masina..... noua sau sh si cred ca am facut destul de bine ca am luat o noua, am niste colegi de la facultate care si au luat sh si deja au investit ceva bani in ele.... si deja se gandesc sa scape de ele, chiar mai mult spera sa si scoata banii dati pe achizitionarea masinii...... desi nu prea cred ca o sa mai poata face astaDrive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
www.upgradefaruri.blogspot.com
Comment
-
Morpheus2kro: o alegere buna ai facut. Si dupa ce imi vand aceast logan tot spre lgan ma indrept, sau alt model dacia pt ca e un pret bun pt o masina noua si pana in 100.000km mari probleme in mod obisnuit nu apar, sau mai putine pb ca la un sh de 150.000km pe care il duci 100.000km in 250.000km - si un sh de 250.000 il vinzi mai greu ca un lgn de 100.000kmPreferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
E tara plina de oameni orgoliosi care si-au cumparat sh-uri dar le repara in spatele blocului sau in cine stie service-uri de cartier pentru ca nu au bani sa-si permita nici macar sa intre pe poarta unui service de reprezentanta. Ce sa-i faci?! Fudulia-i mare!
Comment
-
Sfat la cumpararea masini.
Atunci cand iti cumperi un autoturism la mana a doua , nu trebuie sa neglijezi nici un amanunt legat de masina , acte si proprietarul acesteia . Cumpararea unui autoturism la mana a doua inseamna , in acelasi timp , si asumarea unui risc .Ca sa micsorezi acest risc , ai grija , in primul rand , de unde cumperi masina . Targurile sau anunturile din ziare te expun cel mai mult riscurilor , pentru ca nu stii niciodata cu cine ai de-a face . Cel mai bine este sa apelezi la ajutorul rudelor sau al prietenilor , daca te pot indruma catre o persoana de incredere care doreste sa isi vanda masina , sau al unui mecanic de incredere . Cunoasterea in prealabil a vanzatorului este un avantaj , chiar daca ingreuneaza intrucatva negocierea pretului . O data ce te-ai hotarat , stabileste bugetul de care dispui , tinand seama si de taxele necesare pentru intocmirea actelor si , mai ales , de costurile eventualelor reparatii ulterioare . Atunci cand iti alegi masina , trebuie sa fii atent(a) la o serie de aspecte . In nici un caz nu cumpara un autoturism care a apartinut taximetristilor , agentiilor de turism sau altor companii de transport. Incearca sa afli cat mai multe despre istoria masinii : cati proprietari a avut ,daca a fost implicata in accident grave , cati kilometri s-a circulat cu ea , in ce conditii de drum . Inspectia externa a masinii este foarte importanta . Daca nu te pricepi foarte bine la aceste detalii cere ajutorul unui prieten sau al unui mecanic . Verifica autoturismul la lumina zilei , care nu poate masca micile imperfectiuni ale caroseriei . Fii atent(a) la zgarieturi ,deformari , pete de rugina , sau ,dimpotriva ,straturi proaspete de vopsea , care pot ascunde defectiuni mai grave .Arunca o privire si de la distanta de cativa metri , verifica daca se inchid si se deschid toate usile , bornele bateriei , eventuale scurgeri de ulei . Insista sa conduci masina inainte sa iei o decizie si ai in vedere franele (franeaza brusc atunci cand rulezi cu viteza mare) , motorul (daca auzi zgomote neobisnuite , daca functioneaza normal atunci cand accelerezi sau incetinesti) , suspensiile , cauciucurile si pedalele . O defectiune a oricaruia dintre aceste elemente scade , fireste , pretul . Nu neglija nici actele masinii , inclusiv asigurarea , iar daca te hotarasti sa cumperi masina , negociaza pretul ca un adevarat om de afaceri .[/LIST]
Comment
-
Da si eu ma gandesc deja la urmatoarea masina tot logan, tot dci da cu 85 cp da full ;;)
si chiar daca ai grija de unde iti cumperi masina te poti trezi cu surprize adik am un prieten care si a luat un golf 5 sh si la vreo 10 zile i a sarit butonu de la portiera si a stat cu o punga bagata in locu butonului pana cand si l a cumparat..... si inainte sa si l cumpere a stat ceva vreme de a cautat .... si pana la urma tot teapa si a luat.... ca acum are alta problema nu sh exact ce ca nu prea mai discutat despre masina ;))Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
www.upgradefaruri.blogspot.com
Comment
-
In momentul in care m-am hotarat sa imi achizitionez o masina ultimul lucru la care m-am gandit a fost loganul. Asta mai ales din cauza reputatiei proaste pe care o avea, mai toti vecinii imi recomandau altceva. Dupa ca am analizat atent toate ofertele care se incadrau in banii mei(primul lucru la care m-am gandit a fost un Opel corsa Sh), am achizitionat un logan preferance 1,4. Acum masina are 2 ani si ceva si pana acum nici o problema, in afara de consumabile nu am schimbat nimic. Masina o am de cand am luat permisul si ca incepator mai faceam si multe greseli in felul de a conduce.
Un vecin de al meu si-a luat cam tot atunci un Peugeot 206 1,4 diesel si acum cateva zile mi-a propus sa facem schimb, ca cica nu isi mai permite sa il intretina. Muream de ras, iar la intrebarea daca a schimbat sau nu ceva la ea, nu a dat un raspuns concret.
In concluzie, pt mine cel putin loganul este masina cea mai potrivita, mai ales ca sunt si student si nu imi permit sa arunc multi bani pe service. Normal ca sunt multe aspecte care ma deranjeaza, cum ar fi consumul cam mare, calitatea lucrarii, confortul la volan ,dotarile, dar decat sa le am pe acestea si sa ma lase in drum, mai bine ma lipsesc.sigpic
Comment
-
Un mare avantaj al Loganului in fata Sh . Te duci in boscheti sa te usurezi si gasesti piesa care iti trebuie pe cand la straineze trebuie sa te usurezi in padure . Si nici atunci nu stii daca gasesti piese .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Florin77: io n-am auzit de motorizarea ta "1.5 mpi" - cand ai facut remapare ai crescut si cilindreea?Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Da , a crescut .
Este scris asa ca sa ma aflu in treaba . Bineinteles ca nu a crescut dar daca am remapat-o si am cp intre 1.4 si 1.6 ( 82 aprox ) si cuplul la fel , gandind in gluma da , am 1.5 mpi .
Nu este greseala , este intentie .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Originally posted by spartacus_mf View PostUn vecin de al meu si-a luat cam tot atunci un Peugeot 206 1,4 diesel si acum cateva zile mi-a propus sa facem schimb, ca cica nu isi mai permite sa il intretina. Muream de ras, iar la intrebarea daca a schimbat sau nu ceva la ea, nu a dat un raspuns concret. .
El a dat vreo 3000 de euro pe masina(presupun ca a luat-o cu cca 150000km). A mers doi ani, acum face max. 2000. Deci ti-ar da in principiu 2000 pe lgn, mers doi ani, presupun vreo 40000km. Meserie... Nu ca e mai prost Peugeot-ul SH, ci e mai smecher vecinu'!
Comment
-
Andreis: cred ca a dat cva mai mult acum 2 ani pe acel Peugeot. undva la 5500 - 6000 pt ca tot atunci aveam si eu ochii pe unul. Si pt ca il tinea in 7500 nu l-am vrut.(cutie automata - benzina 1.4 sau 1.6 nu mai stiu)Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Se poate sa ai dreptate. Atunci erau alte conditii, foarte putini se incurcau direct din Germania. Eu vorbesc de preturile din Germania. Daca l-a luat din Ro, OK. Inca in Ro preturile Sh sunt imense. Va mai trece unul doi ani si or sa ajunga cu max 500 EUR mai mult decat in De. Deja stiu samsari care se multumesc cu 500 castig pe luna. Muncesc cca doua saptamani. Au relatia cu handler-ul, se duc la fix. Drumul cu avionul cca 150 EUR, inapoi cca 200, hotel 100, taxa 600-1000, mancare 60, taxe ro, rar 200 max 2000. iau masina cu 1500 2000 (vorbesc de un PJU 206), o vand cu 5000. iese un castig de min 500, max 1000.
Un PJU 206, cu peste 150000 km eu il estimez la 3000 costuri brute, dupa targuire cu vanzatorul.
Va postez in mai dupa ce-i voi lua lui nevasta-mea, dar sub nici o forma PJu, care in afara de faptul ca arata super e muuult inferior lgn...Last edited by Seba; 24 March 2008, 13:52.
Comment
-
Daca ar fi preturile la SH la noi ca un DE....pote m-ar tenta. Si mai e si taxa asta care deocamdata obliga la nou, pana o schimba si ne taxeaza pe toti indiferent de masina SH sau nou.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
Comment