Eu unul sunt in situatia de a ma decide ce masina sa iau si dupa multe calcule am ajuns la concluzia ca cea mai buna masina la 8000 euro ( cash + credit bancar ) e Logan.Daca mai faci si un casco sti ca stai 3 ani linistit si platesti doar rata si anual casco si nu ai nici o grija. Sh sunt loterie ex. peugeot 307 (70 milioane reparati) + passat 3000 euro prima saptamana dupa ce l-a cumparat ambele sin 2002 si pret de achizitie undeva la 7000 euro. Merita sa te joci la ruleta oare ? Eu zic ca nu
Logan vs Masini la mana a 2-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cred ca ar trebui sa ne axam pe calcule simple si sa lasam detaliile siropoase ca altfel ne pierdem in nebuloase!Luati orice masina noua vreti si faceti calculul cat se pierde pe an la valoarea facturii pretului intreg!Vorbim in procente...% si veti vedea ca tot acolo ajungem!De ex. un BMW X5 care costa in medie 70.000 euro, la 2-3 ani se vinde la 30.000....asta inseamna peste 50% scazamant din valoarea initiala!Ca sa nu mai aduc la cunostinta faptul ca mai intervine si subiectivismul potentialilor clienti!Deci la un Logan de 8000 euro (de ex) nu e nici o problema daca ajunge in 2-3 ani la 4000 euro!Asa stau lucrurile acum...asta este piata-cererea si nivelul de finantare care faciliteaza mai ales achizitionarea de MASINI NOI!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Intra pe autovit si vezi preturi la logan ( nu imi da in cap ce pret au loganurile in germania) la 4000 gasesti logan lovit sau in cel mai bun caz unul taxi din 2004 cu vreo 200.000 km . Da este adevarat ca in momentul in care ai scos masina pe poarta de la dealer ai pierdut 10-15 % din pretul ei initial.
Comment
-
@Andreis: Nu mi-o lua in nume de rau, dar eu nu stiu de unde scoti preturile astea. Eu de exemplu am cautat pe Autovit Accent la 4000 de euro si n-am gasit nimic desi am cautat indiferent de an.
Chiar daca gasesti la banii astia, masina asta s-ar putea sa coste mai mult decat un Logan nou pana la urma.Ai idee cat costa service-ul la Hyundai?
Si inca ceva daca ar fi sa ne gandim doar la minimalizarea costurilor (ca vad ca asta de preocupa in mod special) ne-am lua Trabanturi! Da 2-3 bulioane si gata, nu costa nimic. Dai cu ea de gard, iei alta. Dar poate vreau sa ma si simt bine in masina pe care o conduc , plus ca vreau ca 3 ani sa n-am probleme de loc...
Comment
-
Originally posted by Marius View PostZiceti ca vreti parerea unuia cu SH. Uite-ma. Mai eu am dat pe asta din profil 12.700 di ieuro. De banii astia am primit cam asa:
Un motor de vis: 2L diesel 150 cp stock cu chiptuning TCM Turbo pana la ~180cp. Pana acum nu am gasit masina sa-i stea in fata in Slobozia. Nu scoate nici fir de fum la turatie maxima in sarcina.
Dotari dupa cum urmeaza:
-4 geamuri electrice
-8 airbaguri
-oglinzi incalzite si heliomate
-climatronic
-cb
-senzor ploaie si lumina(super)
-dsc III, abs
si altele pe care nu mai are rost sa le enumar(magazie cd, alarma.. etc).
Acum eu nu mai stiu preturile la Logan dar BANUIESC faptul ca in banii astia imi luam MCV dCi Full.
Think about it. Treaba e cu intretinerea dar cu cateva milioane de lei vechi i-am schimbat consumabilele toate. Daca va pica ceva important ma va costa ceva bani dar nu mi-ar parea rau sincer pt ce satisfactii si ce confort ofera nebuna asta. O viata am si nu muncesc pe seminte.
ZICI CA NU AI GASIT MASINA SA ITI STEA IN FATA IN SLOBOZIA??? INCEARCA SA TE DAI CU OPELUL CALIBRA ROSU CU "LED" LA NUMAR
Comment
-
Salut domnu din Slobozia! Nu stiu Opelul Calibra de care zici..desi am impresia ca l-a facut in spume un prieten cu Mondeo Break de 130cp. Oricum..BMW nu mai am asa ca de liniute nu prea ma mai ocup. Bafta.. poate ne vedem prin oras.numar secundele
Comment
-
Uite o alta comparatie: 7390 E
Se adauga 2000 E cheltuieli transport si taxe(fara tocmeala) si iese mai ieftin cu 1000 decat un laureate:
Care merita mai mult?
Megane Dci
Limousine, Used vehicle
Mileage: 33,800 km
Power: 76 kW / 103 PS
Fuel Type: Diesel
Gearbox: Manual gearbox
First Registration: 2/2007
Climatisation: A/C (man.)
Colour: Grey metallic
Feature Sets:
ABS, Alloy wheels, Central locking, Electric windows, ESP, Immobilizer, Particulate filter
Vehicle Description:
Vitres électriques Fermeture centralisée Rétros électriques Direction assistée Radio CD Clim auto Régulateur de vitesse ABS ESP Antipatinage Phares antibrouillard Jantes alliage Détecteur de pluie Allumage auto des feux Ordinateur de bordLast edited by Andreis; 27 March 2008, 17:26.
Comment
-
Si eu sunt de acord cu greava aia... Fratzujii ashtia vin aci si fac profit mai mare ca la renault, asa se laudau ei si am citit asta chiar pe forum. Si vor sa plateasca munca mai cu nimik. Pai clar ca le convine sa faca masini in ro unde plateste 300e un angajat decat sa faca in Frantza unde fara 2-3000 un muncitor nu lucreaza.
Sunt de parerea masinilor noi dar cum loganul se pare ca o ia in sus rau de tot apar deja in vizor si alte variante, masini la care producatorii nu se zgarcesc la toate nimicurile, fie el si plastic dar sa fie la un pret acceptabil.
As da un sfat celor de la Dacia (management): baieti, daca loganul full ajunge la 12-14000 luativ-a adio de la vanzari, ca exista si skoda, ford, de care va apropiati rau de tot ca pret chiar daca voi va comparati numai cu kia si alte intruchipari de masini.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
Comment