Originally posted by McKlaud
View Post
Logan vs Masini la mana a 2-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Acuma vine intrebarea: cati dintre voi ati da loganul la schimb pentru o masina sh straina? De exemplu pe mine ma cam bate un gand la un schimb dar cu o masina gen Corsa sau Fiesta, care ar fi mai usor de intretinut, in nici un caz Golf, Bmw, Audi etc.
Bine, gandul asta vine cateodata, dar dispare repede.sigpic
Comment
-
Spartacus , corect, renunt la Logan ( chiar am de gand sa-mi mai iau un una dar altceva ) dar numai pentru o masina noua nu pentru loterie si cu mai multe dotari . Daca vreau loterie joc la 6 din 49 . Mai bine 6400 - 11000 euro pe un Golan mai slabut fabricat , cu materiale mai slabute (interior), mai anost dar nou decat una la aceeasi bani , calitate de fabricatie mai buna , materiale ( interior )mai bune dar sh .
Vorba lui Mc Klaud , decat surprize din partea masinii mai bine imi iau Kinder sau guma .Last edited by FLORIN77; 7 April 2008, 14:02.B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Buna seara
duminica am vandut vechea masina un citroen xantia 1.8i benzina cand am cumparato acum 2 ani jumate am dat pe ea 4500 euro in acesti 2.5ani am mai bagat cred ca 1600 ieri am vanduto cu 3000 de euro initial am vrut sa obtin 3500 dar avea ceva probleme toba finala trebuia schimbata,pompa hidraulica curgea au mai aparut pete de lichid hidraulic si pe la disjunctor (schimbasem garniturile la el cu 8 luni in urma)probleme la motor batai la greu dimineata cand era motorul rece,acum nu vreau sa mai aud de sh ma indrept catre un mcv 1.6 16v laureate 7 locuri deci prin urmare o masina noua este masina noua indiferent de marca
Comment
-
Originally posted by logan mcv View PostBuna seara
duminica am vandut vechea masina un citroen xantia 1.8i benzina cand am cumparato acum 2 ani jumate am dat pe ea 4500 euro in acesti 2.5ani am mai bagat cred ca 1600 ieri am vanduto cu 3000 de euro initial am vrut sa obtin 3500 dar avea ceva probleme toba finala trebuia schimbata,pompa hidraulica curgea au mai aparut pete de lichid hidraulic si pe la disjunctor (schimbasem garniturile la el cu 8 luni in urma)probleme la motor batai la greu dimineata cand era motorul rece,acum nu vreau sa mai aud de sh ma indrept catre un mcv 1.6 16v laureate 7 locuri deci prin urmare o masina noua este masina noua indiferent de marca
Iar ca sa revenim la sh, ai avut o masina echivalentul loganului de 11000, cu care ai mers doi ani. Nu ai spus cat. Te-a costart 3000 Euro. Cat te va costa Loganul in doi ani(pune si pierderea de valoare)? Pun pariu ca mult mai mult... Daca o vinzi a doua zi dupa ce ai luat, deja ai cheltuit aproape la fel cu Xantia in doi ani...
Last edited by Marius; 8 April 2008, 11:04.
Comment
-
Asi dori sa va aduc in vedere urmatoarele: in tari precum Italia, Franta sau Spania,unde piata s-h e foarte dezvoltata, se vad tot mai multe Dacii pe strazi si sa nu credeti ca sint toate cumparate de romanii stabiliti acolo, dimpotriva sunt ei care le dispretuiesc cel mai mult. Dar omul de rand european, prefera o masina noua, care la versiunea full ii ofera mai mult decat strictul necesar(dotari, prestatii, somn linistit timp de 3 ani si nu in ultimul rand pretul), decat un s-h, care vorba proverbului:"pe-afara e vopsit gardul si prinauntru e leopardul" Este de spus ca marca Renault si-a pus o amprenta pozitiva asupra marcii Dacia, multi vazand in Logan o masina a grupului,doar ca e construita intr-o tara cu mana de lucru ieftina. Dintre toti posesori cu care am vorbit, nu am gasit nici-unul care sa fie nemultumit.E posibil ca Loganurile vandute la extern, sa fie riguros selectionate, dar parerea mea e ca nu exista nici o difernta fata de cele vandute in Romania.
In concluzie: la aceeasi categorie, aceleasi dotari, si la acelasi pret, castiga net Loganul. S-h-uri ieftine si frumoase sunt multe, dar, in cele mai multe cazuri:ori o tii in fata blocului, ori stai cu ea numai prin service,iar preturile la piese si mana de lucru le stim cu totii, ca sa nu mai vorbim de stres, zile pierdute de la munca, etc, etc.
Comment
-
Originally posted by andrrei_ro View PostSper sa nu fiu off`topic...plimbandu`ma azi prin oras am vazut un audi a4 din 2005 de vanzare..1.9 tdi clima si alte celea..si omu` cerea pe el un LOGAN +diferenta de bani ...pretu` masinii fiind de 10800 euro...dc da omu` audi`le pe un logan?
Daca cerea un Golan + diferenta sigur nu isi mai poate permite sa-l intretina . Bag mana in foc .
Sau l-a pacalit cineva ca Loganul are garantie 20 ani , la tabla pe viata , daca ti se strica iti da fabrica alta noua la schimb ...............
Lasand gluma la o parte , postul tau este concluzia tuturor posturilor de mai sus .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
La o masina second hand nu sti ce piese au fost schimbate daca nu are carte de service,sau sa o duci la un mecani care sa o inspecteze, nu sti daca a fost lovita sau nu fierul se indreapta lonjeroane tot,toate componentele sun imbatranite :furtune mufe plasticuri garnituri pompa benzina motorina injectoare distributie discuri frana placute etriere
plus furtunele de la frana pe fata sunt din cauciuc deci furtun inbatranit ,poate ceda, alternator daca s-a folosit o baterie mai mare sau mai mica l-a obosit, electromotor carbuni tociti nu se stie cate porniri a avut masina, tot ce inseamna articulatie , nu scimba omul inainte sa vanda masina toate bucsiile amortizoarele arcurile , cutia de viteze care nu sti cum s-a mers cu ea si tot asa, o masina noua indiferent de marca pru si simplu e noua sti de unde vine si cum mergi cu ea asa o ai , fiecare face ce vrea daca unu vrea sa sara de la balcon nu sarim toti dupa el sau cei ce zic de logan ca e tzeapa sau asa mai departe , din nefericire pentru toti acesti frustrati cu tot felul de fitze sa isi aduca aminte ca loganul a fost prezent si la TOP GEAR unde a luat ,,bine'' deci concluzia este : faceti ce vreti dar nu va plangeti dupa, ati fost indrumati de catre oameni care chiar stiu ce inseamna o masina noua fie ea si LOGAN si fiabilitatea acesteia in timp .
Comment
-
Domnilor,pretul la o masina noua scade chiar de-o vinzi si dupa o zi, sa nu mai vorbim dupa un an, doi. Si asta indiferent de marca, sau tara unde este comercializata. cine alege sa cumpere o masina noua, nu cred ca se gindeste sa faca o investitie financiara, ci mai degraba o investitie poate in sanatate, sau siguranta. Din cate stiu Loganul a obtinut 4 stele la testul pt siguranta in caz de accident, sau poate ma insel, rog sa fiu corectat.
Pretul unui s-h este dat si de urmatoarele aspecte:
-fiabilitatea modelului in timp
-gradul de raspandire al modelului si durata punerii in circulatie a acestuia
-reteaua de service( Renault in cazul nostru)
-pretul modelului vandut nou
-dotari si accesorii
Dar cum Loganul este o masina relativ noua pe piata internationala si mai ales aparuta cam din nimic, pt ca Dacia nu este o marca foarte cunoscuta, cred personal ca pretul la s-h este mai mult speculativ si nu reflecta valoarea reala a acestuia.
Bine-inteles ca acesta poate sa creasca sau sa scada fata de cel de azi in functie si de factorii de mai sus, in afara celor mai bine cunoscuti:km, aspect, gradul de intretinere.
Comment
-
Originally posted by McKlaud View Post, rog sa fiu corectat..
intre 1 si trei stele.
Logan: cea mai grava problema pe care mi-a zis-o un prieten este ca nu te mai pot scoate din masina deoarece pedalele iti storcesc picioarele.
Xantia sta si mai prost.Last edited by Andreis; 8 April 2008, 16:45.
Comment
Comment