Logan vs Masini la mana a 2-a

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu po sa zic ca nu aveti si voi dreptate , toata lumea are dreptate ... Sunt constient ca poate sa cada de pe masina in orice clipa ceva si o sa trebuiasca sa mai bag bani in ea cum a cazut si de pe aia noua . Slava Domnului am cu masina 205k acum ,nu conduc chiar incet si nu am avut probleme si daca o sa am sper sa ma descurc financiar
    Intradevar cauciucurile unt foarte importate dar ESP-ul nu te ajuta sa mergi tare , ba chiar daca intra TCS-ul iti taie din cuplu imediat si te trezesti ca esti cu pedala la fund si masina scade in ture dintr-o data. ESP-ul monitorizeaza la ce turatie se invart rotile independent si daca masina intra in derapaj iti blocheaza independent cate o roata astfel incat sa merga masina in directia in care e indreptat volanul
    Car experts are calling it the most important safety feature since seat-belts. If you have a teenage driver at home, it may be the best way to protect your ...

    Comment


    • Tu confunzi ...

      - controlul tractiunii sau TCS simte cand rotile fata incep sa patineze ( de exemplul cand ii dai in gura pe treapta 1 ) si iti taie imediat alimentarea ( masina iti va da in nas). TCS nu are nici'o treaba cu ESP'ul in general....

      -esp'ul nu are nici' o treaba cu viteza cu care mergi , el intervine in momentul in care o roata/sau mai multe incepe sa piarda aderanta si incearca sa readuca masina pe o trasa sigura...

      Si totusi o masina e o masina ... Nu trebuie sa luam curbele spre limita si sa ne bazam ca o sa ne scoata esp'ul ... Ca de cele mai multe ori ajungi in sant/stalp/pom.

      Revenind la subiect : si eu as alege un Logan ( dar numai cu 1.6 16v ) decat o Vectra B cu 200.000 km . Oricum mi se pare un pret destul de bun ( 5000 de euro pentru Vectra B 2001 ) ...

      Si depre "smecherii" astia cu super masini de 2.000 euro a mai aparut in ultimul timp o categorie : bmw'uri pisicute sau ursuleti luate cu 1500-2500 euro , tras un numar de BK si gata deodata devenim cei mai importani si tari din oras ( marea lor majoritate ).

      Comment


      • Am si eu o gramada de pisicute in oras...Dar eu cel putin am preferat sa cumpar Logan de la o cunostiinta,am dat 6000 pe ea,este din 2005 27k km,Ambition,garantie pana in noiembrie,sunt foarte multumit de ea deocamdata,poate o sa revin cu poze la topicul respectiv in viitorul apropiat.
        Am preferat alegerea asta ptr ca masinile aduse de afara au km fooooarte multi,majoritatea sunt date inapoi(am multi prieteni care au luat teapa) si am prieteni cu logan care au 60k km si nu au schimbat mare lucru la ele.
        Numai bine.
        1 point 6 litre 8 vsigpic

        Comment


        • Off topic: Razzvan cei aia BK?
          Si cea mai tare faza care am vazut-o la un taran(cu acte): si-a luat un "ursulet" SH si avea volan pe dreapta. Dar cine mai avea bemveu la el la tara? Nu conta ca se plimba numai prin sat si pe camp.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Am 15 prieteni cu Logan si 5 vecini pe strada ...Din 2004 pana acuma nu prea i-am auzit sa schimbe ceva la ea, doar la un vecin se misca tot ansamblul rotii din amortizor...Luase o groapa.
            Acuma nu stiu ce sa aleg ..Logan vrs Sandero vrs Logan facelift..Mie imi place facelift-ul fff mult..Cam cand o sa apara in reprezentante?

            Comment


            • Nu vreau sa te influentez, dar sandero mi se pare urat. Eu astept ph2...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Originally posted by Rocri View Post
                Off topic: Razzvan cei aia BK?
                Pe la noi prin Oltenia numarul de masini care au numere de Bulgaria ( BK ) tinde sa se apropie de numarul de masini cu DJ. Ca dupa ce dau 2000 de euro pe o pisicuta .. Normal ca nu mai platesc 2-3 mii de euro pentru inmatriculare...

                Comment


                • Cam asta am spus si eu ca ESP-ul te ajuta in derapaje si TCS-ul iti reduce turatia pt ca rotile sa nu mai patineze . Dar ABS-ul si TCS-ul sunt parti componente ale ESP-ului , daca decuplezi ESP se invart rotile ca titirezul cand pleci tare de pe loc ... Uite si explicatia http://www.youtube.com/watch?v=T9Y6z...eature=related

                  Comment


                  • Alinrehau, o bere rece de la mine!
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Oricum sistemele electronice reduc destul din posibilitatile masinii ... ( dar sunt foarte bune in situatii extreme ... Ca doar nu ne'am nascut toti ca Loeb ) ...

                      Comment


                      • Originally posted by Razzvan View Post
                        Pe la noi prin Oltenia numarul de masini care au numere de Bulgaria ( BK ) tinde sa se apropie de numarul de masini cu DJ. Ca dupa ce dau 2000 de euro pe o pisicuta .. Normal ca nu mai platesc 2-3 mii de euro pentru inmatriculare...
                        pisicuta pisicuta ,,,,ce nu te-ar incanta una benzinara cu 150 de cai ?? io creca da vara asta sper sa imi iau si eu una :>
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu cumva TC taie din turatie cu ajutorul franelor? Mie asa mi se pare la Vectra...
                          numar secundele

                          Comment


                          • Si eu stiam la fel. Si din cate stiu este un mecanism asemantor ABS-ului ca si constructie doar ca functioneaza invers..
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • The intervention( TCS or ASR ) can consist of any, or all, of the following:
                              - Retard or suppress the spark to one or more cylinders
                              - Reduce fuel supply to one or more cylinders
                              - Brake one or more wheels
                              - Close the throttle, if the vehicle is fitted with drive by wire throttle.
                              - In turbo-charged vehicles, the boost control solenoid can be actuated to reduce boost and therefore engine power.

                              @dorutz poate doar sa ies cu ea joi noaptea sa ma dau ... sau cand am chef de adrenalina . Dar ca masina care sa ma duca din A in B nu mi'ar placea ...
                              Last edited by Razzvan; 13 June 2008, 12:50.

                              Comment


                              • Sandero e de orash.Nu stiu cum te vei simti la 130 pe autostrada.E cam micutza.PH2 arata bine in poze.Acum realitatea o fi alta.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google