Logan vs Masini la mana a 2-a

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai ca ai zis'o ... Intotdeauna hatchback'urile au un comportament mult mai bun pe sosea decat sedanurile ...

    Comment


    • esp

      ESP
      De la Wikipedia, enciclopedia liberă
      Salt la: Navigare, căutare
      ESP (Electronic Stability Program) este unul din sistemele de siguranţă activă pentru automobile. Denumirea ESP este marcă înregistrată a Robert Bosch GMBH, alte companii utilizând acronime diferite, precum ESC (Electronic Stability Control), DSC (Dynamic Stability Control) sau TCS (Traction Control System).


      [modifică] Funcţionare
      Acesta are rolul de a asigura stabilitatea automobilelor în viraje, împiedicând derapajele prin frânarea selectivă şi independentă a roţilor, în funcţie de acceleraţia laterală a vehiculului şi de rotaţia volanului. În acelaşi timp poate fi redusă acceleraţia maşinii prin oprirea alimentării cu carburant a motorului, şoferul sesizând că pedala de acceleraţie nu mai funcţionează. Sistemul ESP, denumit de unii producători DSC, se bazează pe mai mulţi senzori care detectează diferenţele de viteză de rotaţie între roţile faţă şi spate precum şi deplasarea şasiului în lateral faţă de traiectoria impusă de sistemul de direcţie. Reacţia ESP este foarte promptă, de ordinul milisecundelor.


      [modifică] Eficacitate
      Funcţionarea ESP se face simţită în virajele abordate brusc, în momentele în care traiectoria vehicululul are tendinţa de a scăpa de sub control, în special pe suprafeţele cu aderenţă scăzută (zăpadă, asfalt ud)

      Deci functionarea ESP este strans legata de miscarile bruste ale volenului (am adaugat eu)...

      Comment


      • @Pacco. Sigur ca da.... Si Mini Cooper (eventual S) e tot micuta si nu sta deloc bine pe sosea... Alte exemple de masini instabile datorita dimensiunilor: Citroen C2 (eventual VTS), Opel Corsa (eventual OPC), Fiesta (eventual ST)... Cu oricare dintre jucariile astea si cu multe aletele abordezi la 130 CURBE in care cu Loganul cu suspensii standard te dai de 130 de ori peste cap.Apropo si de ce oare cei de la Subaru au trensformat Impreza sti din sedan in H.B ?!! Tot din cauza instabilitatii probabil, nu?

        Comment


        • Avand in vedere faptul ca masina X devine instabila de la o anumita viteza avem 3 factori: greutate, viteza, aerodinamica!Ori masina e grea si puternica ca sa fie stabila, ori masina e usoara si aerodinamica ca sa fie stabila, ori nici una si atunci masina devine instabila!Factorul cheie este intotdeauna aerodinamica iar apoi urmeaza sistemul de suspensie!Sa nu crezi ca Mini Cooper e asa instabila, are centrul de greutate jos raportat la encartamentul rotilor raportat la sistemul de suspensie!Eu m-am referit la ceea ce ai zis tu insa exemplele sunt multe!
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Darksid3 .... Vezi ca sambo a fost ironic .

            Unul dintre motivele pentru care un hatchback este mai stabil decat fratele sedan este : encartamentul rotilor ...
            Last edited by Razzvan; 14 June 2008, 19:50.

            Comment


            • Pe mine a inceput sa ma plictiseasca subiectul asta . In 14 pagini s-a tot spus pro si contra . Ce ar mai fi de spus ? Ca unii isi iau Logan ca-i nou iar altii sh de 3000 si taxa de inca 3-4000 ? Ca stau cu ele pe dreapta pt ca nu au bani de piese ? Ca sunt baieti de baieti si le inscriu in Bulgaria ? Puteti face ceva in placerea lor ? Mare smecherie . Masina la 190000 km ? Va dati seama cu ce viteze a mers masina aia ? Ma ia groaza doar cand ma gandesc.
              B -X X - DDF x 2

              :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

              Comment


              • Am patit sa trebuiasca sa evit un caine pe strada si am dat dreapta tare apoi stanga tare si iar dreapta sa ma indrept , ei bine fara esp la viteza aia imi fugea fundul de la manevra aia dar esp-ul cand masina a ajuns dreapta pe sosea parca mi-a dat un sut din lateral cat sa ramana exact in pozitia aia (drept pe directia de mers) . Cam asta face esp-ul care sa conteze mai mult ,TCS foloseste in noroaie sau pe gheata (e mai putin de siguranta) mai mult foloseste la mentinerea cuplului de la roata la drum .

                Comment


                • Eu zic ca cel mai bine este sa iti iei un GOLAN...Ce monitorizari alegi aia treaba ta....La o masina straina cand se strica teai fript...GOLANU....Sa se strice...Ca are garantie ink...Si in primu rand cat costa piesele la o masina strina si cat costa la un LOGAN ;)...Asa ca eu prefer masinuta mea GOLANUL .

                  Comment


                  • Chiar crezi ca sunt asa de mici preturile pieselor de Logan ? Chiar crezi ca se compara calitatea dintre piesele de Dacia si a pieselor de pe o masina straina ? Sa ma fac sclavul service-urilor care imi spun ca aia nu intra in garantie ca aialalta e nu stiu cum ... La asa garantie mai bine fara . Auzi ca ce chestie , montez alarma si pierd garantia la partea electrica ... ) adica la toata masina ,pai e masina mea sau a lor ?
                    Unde sa mai pun ca in primul an ai pierdut 30 %din valoarea masinii si in 2 50% . Garantie extinsa auzi ... Te mai rupe de inca niste bani si acolo si 100k ii fac intr-un an si ce am rezolvat ? Eu nu vorbesc aici de pisicute si alte tigai de acum 20 de ani non euro , vorbesc de Masini (am condus pisicuta , nimic de spus dar cand sa ii schimbi o roata si vezi ca intra crik-ul prin prag parca nu mai vrei sa mergi cu 200 cu masina aia ... ) Nu e masina mea cine stie ce , recunosc asta , dar pt carat calorifere la munca si trusele de scule e perfecta , nu ar fi aratat bine un BMW plin de calorifere :P DAR e peste ce ofera Dacia la momentul asta , chiar daca ar fi sa mai bag inca 4000 - 5000 de euro in masina asta tot ies mai ieftin decat daca imi luam un mcv full (si nu aveam toate dotarile de pe golf )si daca o vand maine scot peste ce am dat 1000 -2000 de euro peste, iar daca imi luam Logan luam in minus banii aia , si peste 2 ani nu mai zic .
                    Last edited by alinrehau; 15 June 2008, 02:07.

                    Comment


                    • 1000 - 2000 de euro profit???? Hai sa fim seriosi! O fii el golf, dar nici chiar asa. Toata lumea s-ar apuca de vandut masini sh daca ar merge asa bine afacerea. Pe langa partea financiara mai este si altceva. De ce sa tii pe strada o masina veche de n ani, cu euro 1, 2, sau chiar non euro, in loc sa cumperi una noua care nu dauneaza asa de mult mediului inconjurator ( mai ales aerului pe care il respiri si tu )?

                      Comment


                      • Tata a adus din Kuweit un Hyndai Tcuson nou, full options cu motor de 2000 cm 16v triptonic.
                        Pe masina a dat 12000 $ + bezina pana in Romania + taxele ..Sa facut de aprox 15000 euro.
                        Masina in magazin exact cu dotarile mele..Costa 22000 euro...Eu o dau cu 19000 euro negociabil.
                        Masinile in Kuweit sunt fff ieftine, de ex :Murano 3.5 full options, piele etc..24000 euro..La noi costa 53000 euro.

                        Comment


                        • Offtopic(merita citit)
                          Daca ati stiii voi ce viata se duce in Emiratele Arabe!! V-ati muta toti acolo.
                          Va dau cateva exemple :
                          -curent electric moca
                          -litrul de benzina o,5 ron litrul
                          -limita de viteza in anumite orase 120 km/h
                          -cea mai jeg masina acolo in medie cred ca e passat v6
                          -nu se fura(poti lasa portofelul si telefonul pe bancheta si masina descuiata)
                          -acum cateva luni seful statului a stat si sa gandit si...A oferit la toti pensionarii cate o masina noua(nu stiu ce marca)
                          -un amic de al meu si-a luat acolo Citez :un jeg de masina cu 6000 $ (passat v6)
                          Acum vin si minusurile de acolo:
                          -daca vrei sa bei ceva alcol iti trebuie permis de alcolist(se elibereaza de la medic)
                          -Daca f... Femeia altuia esti mort,daca furi esti schilodit
                          daca bei si nu ai permis esti batut rau si cred ca si amendat
                          -majoritatea oamenilor sunt straini(banuiesc ca sunt angajatii arabilor)
                          si ar mai fi multe dar ...

                          Comment


                          • Snaky ,Golful asta e euro3 de 1896 cm3 si asta din cauza ca e de 131 CP, daca ar fi fost de 101 CP de care am vrut sa imi iau initial ar fi fost euro 4 , ei bine masini din 99 chiar cu echipari euro 4 , Dacia in ce an a scos motorul euro 4 , anul asta ?
                            Si da, merge afacerea din moment ce a aparut chiar si o noua meserie :P "samsar"

                            Comment


                            • Originally posted by snaky_2004 View Post
                              1000 - 2000 de euro profit????
                              Ai fi surprins cum fac unii 2000 de euro/saptamana din asta. Bineinteles.. ca exista saptamani sau chiar luni cand nu produc nimic... cand merge prost piata. Dar per total in ziua de azi.. daca iti merge capul si gura se traieste mai mult decat decent ca si samsar.
                              Last edited by Marius; 15 June 2008, 10:47.
                              numar secundele

                              Comment


                              • Originally posted by alinrehau View Post
                                Cam asta am spus si eu ca ESP-ul te ajuta in derapaje si TCS-ul iti reduce turatia pt ca rotile sa nu mai patineze . Dar ABS-ul si TCS-ul sunt parti componente ale ESP-ului , daca decuplezi ESP se invart rotile ca titirezul cand pleci tare de pe loc ... Uite si explicatia http://www.youtube.com/watch?v=T9Y6z...eature=related
                                TCS (Traction control system) si ESP e una si aceeasi chestia, numai ca denumirea difera. ESP este denumirea marcii Bosch, iar TCS este denumirea altor producatori.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google