If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am mers cu un taxi, Logan 1,4, care avea 300.000 de km la bord. Taximetristul era foarte multumit si zicea ca si-a scos banii de multa vreme pe ea. Nu a avut nicio interventie la motor, cutie, etc...doar consumabile. Deci ce pot sa mai zic?
Oricum nu ma gandesc sa tin loganul asta 300.000 dar 100.000 tot vreau sa fac cu el.
Am mers cu un taxi, Logan 1,4, care avea 300.000 de km la bord. Taximetristul era foarte multumit si zicea ca si-a scos banii de multa vreme pe ea. Nu a avut nicio interventie la motor, cutie, etc...doar consumabile. Deci ce pot sa mai zic?
Oricum nu ma gandesc sa tin loganul asta 300.000 dar 100.000 tot vreau sa fac cu el.
300.000? Asta e greu de crezut frate nu tin astealalte straine peste 250.000 fara sa umbli la ele si tine loganul?Trebuia sa faci o poza
On topic am mers aseara in Bucuresti cu un Opel Vectra eu am condus la intoarcere(soferul era obosit)....a dat 10.000 euro pe el si il da cu 11.700 dar e supeeeer frate.....nici nu se compara cu prestige-ul nostru care face tot atatia bani....la 220 fasia asfaltul pe autostrada nici nu simteam ,e prima oara cand merg cu viteza asta....iar la 180 parca stateam pe loc....si in urmatorii 20.000 km nu are de schimbat decat uleiul si placutele de frana....cam 200 euro cu totul.....(evident placute neoriginale dar facute in Germania)
PS :Opel vectra 2,2 DTI,150 CP,130.000 km (190.000 reali)
Originally posted by URZI
salutare tuturor!
ma bate gandul sa achizitionez si eu un logan , din pacate, cel mai ieftin de 1,4.
sunt curios ce recorduri in numar de kilometri ati avut sau vazut la un astfel de model fara ca proprietarul sa intervina cu vre-o reparatie importanta?
Urzi...eu sunt pe forumul acesta de 1 luna si ceva si am intrat cu acelasi interes ca tine daca citesti bine toate topicurile o sa inveti foarte mult....ce pot sa spun din sutele de pagini citite de mine nu o sa ai nici un fel de problema pana la 75.000 km....doar mici retusuri(sper reparate pe garantie)furtunase stergatoare,curgere ulei distributie,capete bara,bielete,ambreiaj, dar si astea in functie de norocul fiecaruia......dupa revizia de 75.000 esti pe cont propriu tragi de ea in functie de cum ai condus-o pana atunci cata grija ai avut de ea....daca esti incepator te sfatuiesc sa ai grija cu kitul ambreiaj pt ca e foarte delicat si de cele mai multe ori pica dupa cateva zeci de mii de km daca nu este folosit cum trebuie.
scuze, dar nu am citit tot topicul ... imi expun si eu polemica:
- daca esti nevoit sa faci credit(leasing) => neaparat masina noua (credit minim 3 ani ... la masina noua stii sigur ca cel putin 3 ani nu ai ce discuta cu ea) - asta am facut eu, si am luat un MCV 1.5dci
- daca ai banii, ar fi avantajos sa-ti ADUCI un sh din strainatate, cu anumite conditii:
1. masina sa fie maxim 3 ani vechime (adica aprox 150.000km), alte valori de km la masini mai vechi sunt deja fabule
2. sa nu fii zgarcit la bani cand o iei
3. sa fii dispus sa o schimbi inainte sa faca 200.000-250.000 (in functie de cum se "tine"
ca exemplu, eu am dat 9700eur pe masina si e cheala ... cu 9000 zic eu ca s-ar fi gasit un opel astra caravan din 2004, cu ceva dotari pe el, si in conditie buna (ptr macar 2-3 ani)
LE: un prieten cu logan de 1.4 Laureate, nu a schimbat nimic in afara de consumabile in ~70.000km, nu-i bate troncane etc ... a avut grija de masina
@ CAnnabYS si fabulous4u2 in anumite conditii ce tin destul de mult de noroc un sh e mai bun decat un Logan nou, dar nu Opel. Am vazut destule Opel-uri sh cu probleme ca sa nu recomand nimanui acesta marca. De exemplu: segmenti sparti la un Vectra, consum mare de ulei la un Astra. Acum nu-mi sariti in cap e doar parerea mea personala ca decat un Opel sh mai bine un Logan nou. Am mai spus sunt total dezamagit de aceasta marca.
Si eu am vazut multe probleme la Opel-uri SH, compresor AC stricat dupa 2 saptamani de la achizitionare din Germania si fum negru chiar si la relanti, pe un Vectra.
votez pentru o masina noua.... oricat de golaneasca va pare ideea! daca nu ma credeti ....uitati-va pe ce am dat banii, am stat si eu ingandurat cu dilema asta : nou ... sh si am ales....
clar masina noua e una si obositurile de dincolo sunt harburi.
depinde cum e condusa si intretinuta o masina dar eu fac taxi cu ea si altii au mai multi km cu ele si nu apar probleme la logan.
se trece lejer de 100.000km si nu bate nimic pe ea.
una e sa skimbi o distributie de logan cu 5milioane si alta e sa ai passat si sa coste 58milioane
eu am vazut probleme grave la masini aduse de dincolo.la majoritatea in 1-2 ani ajungi sa skimbi tobe,catalizator,debitmetre,bucse,rulmenti,planeta re.sunt cam prastie toate si au km multi.
de exemplu bisnitarii aduc focus 2001 la 7-8000euro.eu as prefera sa iau modelul nou de focus la 0km cu 12000 din magazin.oricum 1-2000e ai de bagat in el si pentru 2000 cat ramane diferenta decat sa cumpar masina obosita imi cumpar din 2007 la 0km.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment