Originally posted by andrei
Logan vs Masini la mana a 2-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by valyR View PostAsta este, am un prieten bun care si-a luat un WW passat break, are 150k si a dat 14000 pe el din Germania. Dar si-a pocnit-o putin si a dat 1500 pt un stop si o mica indreptare de tabla si nu mai stiu ce. Dar e omul mandru ca are WW si se uita la altii de sus. Asta numai la romani poti vedea, multi straini am auzit ca isi cumpara logan pt ca este ieftina pt o masina noua si totusi este sub sigla renault.
PS Am observat pe forumuri ca pe masura ce creste pretul masinii sunt mult mai putine probleme, de exemplu la Ambition nu prea am auzit, la celelalte mai ieftine da, ceea ce ma duce cu gandul la calitatea asamblarii ei. Au mai multa grija de cele mai scumpe, sunt mai binre finisate, ceea ce nu ar trebui sa se intample dar mai dureaza pana cand muncitorul roman va fi profesionist 100%?. Este numai o observatie nu stiu daca am dreptate
Comment
-
cauciucurile intr-adevar difera intre variantele top si cele de inceput, dar plasticurile cred ca-s exact la fel poate doar constiintciozitate muncitorilor difera de la versiune la versiune, sau ambitionu si prestige-ul se fac numai pe schimbul de zi, restul noaptea, cand nu-s sefii prin zonaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by suru View Postam un prieten cu bmw din 2001 si desi are doar vreo 100.000km a bagat o avere in piese.si acum pierde ulei pe la semeringuri.
e frumoasa masina dar parca germanele nu mai sunt nici ele fiabile.
japonezele da.
am fost si eu fun bmw dar acum as alege mercedes.
EHEHEHE Coane ...
Mercedes e un exemplu de fiabilitate cum rar mai vezi. Aveam la Merces Cobra discuri de frina pe toate 4 rotile, fara ASR,SRS,ABS ... si cand calcam frina muscam din volan.
Oricum masinile din ziua de azi nu mai sint ceea ce erau o data.
Prea multa electronica, prea multe bliz-blizuri, prea multe lucruri puse pe platforma aia cu 4 roti.
E drept ca masina a devenit o necesitate dar oricum se exagereaza.
Referitor la topic, cred ca cei care au Logan sint cei mai mari adepti ai unei masini noi dar ieftine de cat un second-hand la aceeasi bani.
Si sincer, mai am putin, termin leasingul si o sa vind Loganul.
Cred ca urmatoarea masina tot Logan o sa fie.
Motivul e simplu NOU, IEFTIN, INTRETINERE IEFTINA, GARANTIE 100.000 KM
sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
:I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:
Comment
-
Originally posted by unEL View Post...Mercedes e un exemplu de fiabilitate cum rar mai vezi. Aveam la Merces Cobra discuri de frina pe toate 4 rotile, fara ASR,SRS,ABS ... si cand calcam frina muscam din volan...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Post"era" ! nu compara masina care era sa falimenteze mercedesu' din cauza super-fiabilitatii cu alte mertane mai noi (care se recheama in service cu miile) care din cauza electronicii sau vreunui surub iti lasa un gust amar dupa ce-ai dat o casa pe masina aia. bine ca n-ai muscat din vreun pom fara abs...glumeam
Ce masini ....
Referitor la astea noi, sa stii ca merg frecvent cu un E280 din 2006 si inca nu a avut probleme ... dar revizia costa infiorator de mult.
Prietenul meu are ML si din 2 ani apropape 2-3 luni a stat in service din cauza calculatoarelor si a releelor care tot picau.
sigpicAmbition 1,5 Dci 85CP stock
:I::N::S::A::N::E: :D::R::I::V::E::R: power by unEL :mafia2:
Comment
-
Ziceti ca vreti parerea unuia cu SH. Uite-ma. Mai eu am dat pe asta din profil 12.700 di ieuro. De banii astia am primit cam asa:
Un motor de vis: 2L diesel 150 cp stock cu chiptuning TCM Turbo pana la ~180cp. Pana acum nu am gasit masina sa-i stea in fata in Slobozia. Nu scoate nici fir de fum la turatie maxima in sarcina.
Dotari dupa cum urmeaza:
-4 geamuri electrice
-8 airbaguri
-oglinzi incalzite si heliomate
-climatronic
-cb
-senzor ploaie si lumina(super)
-dsc III, abs
si altele pe care nu mai are rost sa le enumar(magazie cd, alarma.. etc).
Acum eu nu mai stiu preturile la Logan dar BANUIESC faptul ca in banii astia imi luam MCV dCi Full.
Think about it. Treaba e cu intretinerea dar cu cateva milioane de lei vechi i-am schimbat consumabilele toate. Daca va pica ceva important ma va costa ceva bani dar nu mi-ar parea rau sincer pt ce satisfactii si ce confort ofera nebuna asta. O viata am si nu muncesc pe seminte.Last edited by Marius; 29 December 2007, 18:34.numar secundele
Comment
-
Orice diesel (fie el si nou) scoate fum in sarcina, daca accelerezi brusc. Ca nu scoate fum in mers normal e bine, dar la accelerarea in sarcina imposibil sa nu scoata fum.
Comment
-
Originally posted by crycu View Postar trebuii sa cerem parerea si a unora care detin masini second pt ca noi s-ar putea sa fim subiectivi oricum parerea mea pana acum ( am logan preference 1.5 dci de 70 cp de vreo 9 luni) ca merita banii loganu .
1. masina e noua, zero km la bord si nici nu se compara cu 150 de mii. pana fac eu 150 de mii, sa fiu sanatos.
2. la aproximativ acelasi pret, cumperi ceva nou si nu o vechitura, care se numeste opel sau altele.
3. garantie de 3 ani de zile.
4. masina se uzeaza, daca e noua tu stii cum o conduci, ce e cu ea, ce i-ar trebui sau nu; o iai gata uzata e ca si cum ai face sex cu un prezervativ gaurit!
5. strainul vinde masina de rea si tu o iei de buna, ca na, e opel, e vw....
6. banii. am facut credit pt masina si la rata loganului, cu tot cu casco, puteam sa iau un credit de nevoi personale, cu aceeasi rata, de care imi cump masina, dar fara casco. si inca odata, nu imi luam o masina noua.
7. avand un credit, care normal, sunt niste bani, la salariile noastre orice suma data pe o masina e mare (si ma refer la majoritatea care sunt aici pe forum si au logan, pt ca daca nu era asa, aveau mercedes nou sau alte agregate) m-am gandit ca daca o iau, fac un efort, si mai si pica dupa aia, ca e masina veche, se strica, de unde sa scot bani pt reparatii? sa mor de foame pentru un cazan? nu mersi!
8. casco pt un SH.... cred ca e vreo 20 mil pt un opel de vreo 7 ani, si nu full, iar fara casco la o masina cat de cat mai scumpa, e destul de nasol, ca faza cu prezervativul... vezi mai sus...
deci, in concluzie, masina noua e sfanta. chiar daca e logan, e cum e, e urata sau frumoasa, e noua, neuzat nici motor nici interior, nik.
9. astept pe logan_guy sa isi dea cu parerea!
pace tuturor!1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Interesant topicul, acum l-am vazut...Desi destui cunosc povestea, poate e mai bine sa ramana si scrisa, astfel incat cineva care nu o stie sa poata trage concluzia lui.
Iata parerea unuia care a avut ambele variante...si un logan prestige nou nout si acum un megane echipare privilege din 2005 sh, ambele cu motor 1.6 16v...
Ambele masini le-am prezentat in sectiunea My Ride si puteti vedea ce si cum. Megane si Logan
Diferenta de comfort/stabilitate/etc e superioara clar in favoarea meganului si sa nu amintesc faptul de siguranta unde acum sunt 5* cu 8 airbaguri, centura pretensionata, airbagurile frontale in 2 trepte, etc...
Acuma... Pe logan am dat 10550 si am luat dupa fix un an 8500... Meganeul nou a costat 19.700 si am dat pe el 8500 la o vechime de 2,5 ani si 50.000 km. Cheltuieli aditionale la megane, inca 1.000 ptr distributie si altele suplimentare sa stau linisitit si sa nu ma doara capul.
La logan am avut tot ce mi-am dorit la o masina, era noua, in garantie, 0km, eu m-am basit prima oara in ea, etc.
La megane era mult mai mult ce vroiam insa siguranta suplimentara oferita de megane m-a indreptat spre ea. Am cautat vreo 3 saptamani sa caut o masina buna, nelovita, cu km reali, cat mai accesorizata, pana a aparut pleasca...
In momentul asta eu nu o sa mai cumpar in veci masina noua! De ce...
ORICE masina inseamna pierdere, de la pret intretinere/piese/consum/etc pana la devalorizarea efectiva a masinii, ptr. ca nu o sa stai cu masina in veci si o vei arunca tu dupa 20 de ani...
Loganul a avut pierdere 2000 € din devalorizare la 1 an, iar in 2 cred ca ajungea pe la un 3000-3500 €. Meganeul a pierdut prin devalorizare 11.200 € in 2 ani, iar tendinta de devalorizare mare o au toate masinile cu pret de achizitie mare... Cu cat mai scumpa cu atat mai mare devalorizarea.
De ce nu mai vreau sa aud de masina noua? Pai daca o masina o tin 2-3 ani (ceea ce la mine e enorm, cel mai mult am tinut o masina maaaaxim 2 ani) in acesti 2-3 ani masina pierde f. mult.
Exemplul loganului...daca o tineam 2 ani, pierdeam din devalorizare 3000 si atat, masina in garantie, reviziile nu le-am socotit ca se fac la orice masina la preturi care per total pot fi neglijate...
Exemplul meganeului...dupa 2 ani, primul proprietar a pierdut 11.000 €, am dat eu pe "reparatia celui de-al doilea proprietar" 1.000 €, deci momentan personal am castigat 10.000 €... Daca o tin 2 ani, si DACA se strica de 1.000 € / an (imposibil daca alegi masina bine) am doar 8.000 castig... Dupa 2 ani, am o devalorizare de hai sa zic 3000€, adica sa dau o masina de 4 ani care a costat 19.700 noua, la 5.500..aproape imposibil zic eu, atunci am un castig de 5.000 in cel mai nefericit posibil caz...
Concluzie, la logan am pierdut calr 2000, la megane o sa castig in cel mai rau caz 5.000...
De aici fiecare trage ce concluzie vrea, insa personal vreau sa cumpar masini de 2-3 ani vechime MAAAAXIM, si km inainte de revizia de 60.000 ptr a sti ce cumpar... Binenteles, nelovite si nefugarite...
Comment
Comment