Originally posted by Marius
View Post
Logan vs Masini la mana a 2-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by D-FENS View PostBMW-ul e una dintre masinile care isi pierde mai greu din valoare,comparativ cu alte modele.
Comment
-
Probabail ca acum preturile se vor mai modifica in urma atator taxe stufoase.Eu ma refeream la perioada de dinainte de aceste taxe tampe.Cand am zis de BMW ma gandeam ca masina din pct. de vedere tehnic,aspect etc...Forum neinteresant. Delogat definitiv.
Comment
-
Costa 36.000 euro un 3-ar E90. Un E46 nou a costat vreo 25.000-27.000 euro. Deci s-a injumatatit pretul.
Comment
-
mai bine faci un efort suplimentar si ei una nouaym! dorinu2005@yahoo.com
BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
Comment
-
Nici eu nu sunt de acord cu modificarea legislatiei privind taxa de prima inmatriculare. Trebuia incurajata cumpararea masinilor noi. Ne vom confrunta din nou cu zeci de masini vechi, dar cu motoare super puternicie de care Europa Occidentala nu stie cum sa scape si pe care toti teribilistii si le vor cumpara acum ca taxa s-a micsorat, pentru a se da mahari pe strazi...
Nu masinile second hand sunt problema. Ci sh-urile paradite care vor intra pe mainile tuturor pustilor teribilisti. Nu stiu daca am mai spus-o, dar 90% din piata de sh din Germania pleaca spre Europa de Est. Iar principalul destinatar este Romania. Este un adevar trist. Si astea sunt statistici ADAC. Intotdeauna neamtul a prefrat o masina mai modesta dar noua, uneia performante SH. Culmea este ca aceeasi germani in ultima vreme cumpara Logan.
Comment
-
Am avut Audi 80 1.9 TDI
Mi-am luat un butoias motor mai nou schimbat la el. 1.9 tdi
Masina avea mai putin de 200.000 cand am laut-o. Am tinut-o vre-o 2 ani si ceva. Primul an a fost bine, dar urmatorul ... n-am impins la alte masini asa de mult cat am impins la masina asta. Am bagat la bani in periaoda asta de m-am saturat, mult mai mult decat ratele la logan. Mi-au cazut o gramada la ea, directia facuta in fiecare an, ambreaj nou picat in 4 luni, electromotorul cu probleme, compresie slaba, (am refacut motorul). Intr-un cuvant masina la 200k km cu mari probleme. Am cunoscuti care la alte modele VW sau audi fac regulat vizite in service, ba una ba alta.
Dupa ceva probleme nici nu mai eram sigur daca mai ajung acasa cu ea, la drumuri mai lungi stateam cu frica in san mai tot timpul.
Am lucrat pe un VW passat din 1998, 2000cm, peste 100 cai, la fiecare drum de vre-o 3-4000 km prin tara trebuia sa facem vizite in service. Se palteau cateva sute de euro urgent. PLus ca mecanicii mai dau gres si la reperezentanta, schimba ceva si de fapt era altceva defect.
Si daca va ganditi ca nu sunt un shofer prea indulgent cu masina nu e asa. Chiar imi palce sa am grija de masina, cel putin cu Audi ala am avut mare grija de el, am imprumutat bani sa o cumpar si circulam tare grijuliu cu ea. Dar m-am convins, masina veche e cu bube, chiar si audi, VW.
N-am vrut sa ma uit spre logan pana si-a luat socrul meu un 1.5 dci iar dupa cateva drumuri cu el prin tara mi-am dat seama ca merita si am ales si eu tot logan. Masina merge ff bine dupa aproape 2 ani. Si dupa ce trece garantia vorba unora, la vanzare, ce iau dau acont si platesc in continuare pt alta.
Am incercat sa gasesc un sh acceptabil dar am intalnit asa de multi tzepari ce i-am prins cu minciuni pe fatza si m-am lamurit, loterie n-am nevoie, mai ales ca nu am toti bani de masina, vreau sa n-am griji cu ea pana platesc rate.
Si cei ce iau masin SH vor ca la 2 ani sa le schimne, stiu multi care trag de ele vre-o 2 ani si le "marita". Numa una de aia sa nu nimeresti.
In rest daca iti permiti VW, audi, bmw, ford sau altceva nou bravo tie, merita e diferenta, dar daca iti perimiti doar ceva pe la 10.000 euro n-are rost sa risti pe banii tai.
Totusi o masina de 1-2 ani, sub 30.000km luata de la cineva cunoscut, circulata afara ar merge, dar altfel, masina la 180.000 luata din targ chiar cu carte service e un risc prea mare. Mai bine logan.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Legat de modificarea taxei de prima inmatriculare, parerea mea e asta: imediat dupa revolutie am devenit "groapa de gunoi a europei". toate rahaturile lor ni le donau noua (ceea ce la vremea respectiva nu era un lucru rau, avand in vedere ca aici nu era nimic). Apoi au bagat restrictii de inmatriculare a masinilor mai vechi de 10 ani. Acuma, prin modificarile la taxa de prima inmatriculare, sau taxa de mediu (desi ar fi aberant sa-i spuna asa), am redevenit groapa de gunoi a europei occidentale, dar de data asta cu acte in regula. ce s-o mai lungim? romania isi urmeaza in continuare destinul, desi romanii de rand (cei ca mine) nu sunt de acord cu asta. scuze pentru off topic si rog administratorii eventual sa mute mesajul intr-un alt topic, daca exista unul pe tema asta, sau sa-l stearga daca e de prisos
On topic: Referindu-ne la masini pana in 10000 de euroi eu consider ca nu merita sa iei sh. mai bine logan si-ti mai raman si de o bere
Comment
-
tza asta de prima inmatriculare sau "de mediu" cum mai zic ei e un mare bullshit. noi le dam o gramada de bani anual, dar ei nu-s in stare sa faca niste drumuri ca lumea
on-topic:mi-as lua masina sh dar rulata in afara si nu mai mult de 50000; altfel baIf everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Parerea mea e ca masina noua e sfanta!....restul sunt doar posibilitati!Ceea ce nu inteleg este de ce BMW-ul asta este atat de adorat in RomaniaD!Poate ca masina SH de pana in 15.000 euro ar fi ceva dar sincer la peste 50.000 - 60.000 euroi sunt o gramada de posibilitati...pt. cei cu imaginatie bineinteles!Plus ca faza cu "masina germana" e un mit!Au si ele problemele lor...cateodata chiar destul de grave!Eu unu' puteam sa optez pt. un BMW de 15.000 de euro (sau orice altceva)....insa am ales Logan din motive obiective si sincer chiar nu regret!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Si eu aveam bani pentru un BMW sau Passat SH, dar nici nu se compara cu o masina noua.
Comment
Comment