Logan vs Masini la mana a 2-a

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by florin77 View Post
    Niste povesti reale ;
    - acum ceva timp la Petrom langa Cora Granitul alimenta unul cu sh dar saracul nu a avut mai mult de 50 lei . Dar are masina straina nu Logan.Stiu, in situatia asta sunt si unii dintre noi dar nu ne dam smecheri ca avem masini ' straine " .
    - alta data tot pe Pantelimon , unul cu sh statea la semafor cu motorul oprit / lipsa banilor de benzina . Stiu , in situatia asta sunt si unii dintre noi dar nu ne dam smecheri ca avem masini ' straine ' .

    Eu sunt de parere ca mai bine imi iau o masina pe care sa o intretin mai usor decat una pe care sa o intretin mai greu . Mi-as dori un Focus nou dar de ce sa dau 13-14 mii + aprox 3500 ron pt 45000 km cand pot lua un Prestige cu 10200 si 2200 ron / 60000 mk.Aici oscilez.
    Totul tine de snobism , Loganul este masina romaneasca deci este rahat pt ei . Dar mai bine ne luam noi un rahat decat sa stam la semafor cu motorul oprit sau decat sa cumparam cauciucuri sh de la vulcanizare cum fac ei ( cazuri reale intalnite de mine ) .

    Un prieten de - al meu si-a luat un Bmw sh . Nu stiu ce model , ce an . A luat o groapa si l-a costat aprox 3000 ron reparatia .
    Cumnatul meu si-a luat si el Bmw . 1994 , euro 1. Km pe bord 140000 , pret 3000 euro . Km reali 340000 , de 2 luni sta cu ea in curte datorita taxei de inmatriculare .

    Loganul ? Circula , se plimba , admira peisajele , mai vede lumea , o fetita , o ciorba de burta , ceva .Bmw-ul ? Poate nu sunt obiectiv, nu mi-as lua nici telefon sh dar nu se va compara niciodata lucrul nou cu cel vechi .
    Hai sa fim corecti!
    Cei care au masini SH nu sunt tampiti...
    Poate nu le-a placut o masina care seamana cu o cutie de pantofi, si pe care o conduci de parca ai sta pe taburet. Poate nu le-a placut o masina care e protejata anticoroziune cu 15 kg de ceara, in loc sa fie bagata intr-o baie de tratament chimic... Poate au vrut sa aiba cortine ABG, .... Poate...

    Comment


    • Iti garantez ca in majoritatea cazurilor a fost subiectivismul ....daca era sa faca o alegere pur tehnica nu cumparau SH! Clar!...am zis subiectivism?...ma refeream la Teoria Statului Social care trebuie dovedid!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Asa e darksid 3! Sunt oameni care au acumulat frustrari multe si au ceva de dovedit. De cateva zile am un mcv masina de serviciu... Toti vecinii, fomisti care au sh-uri, au sarit cu gura pe mine, nestiind ca nu-i masina mea. Ca de ce Logan? Ca ce puteam sa-mi iau cu banii astia! Etc... Cel mai vehement era unul care sta intr-un bloc confort 3 si are restante la intretinere dar care si -a luat de curand un A4 de prin 2000 din care bubuie zilnic manele (n-am nimic cu cei care asculta, dar sa asculte pentru ei).

        Nu zic sa nu-ti iei sh. Daca ai o pasiune pentru o masina anume, daca iti place mult un anume model, daca esti pasionat de masini clasice, sigur ca merita. Dar, asa cum bine ai spus, prea putini isi cumpara sh din considerentele astea. Majoritatea, chiar daca poate n-au dupa ce bea apa, vor sa-si dovedeasca statutul. Ei cred ca daca gasesc 4000 de euro sa dea pe o masina la care atunci cand s-a lansat nici nu se puteau gandi, sunt mai aproape de "modelele" societatii noastre : Columbeanu, Becali etc... Dar cand se intorc acasa la cina saraca si la problemele cotidiene isi dau seama ca visul e doar vis...

        Comment


        • Loganul este pentru oameni simpli care stiu sa pretuiasca si nu pentru cei cu fite .fiecare dupa posibilitati nu iti iei o masina sa o scoti doar la zile mari .masina e o necesitate nu un lux.o folosesti pentru necesitati nu pentru a acumula datorii
          sigpic

          Comment


          • .........Ca de ce Logan? Ca ce puteam sa-mi iau cu banii astia! Etc... Cel mai vehement era unul care sta intr-un bloc confort 3 si are restante la intretinere dar care si -a luat de curand un A4 de prin 2000 din care bubuie zilnic manele (n-am nimic cu cei care asculta, dar sa asculte pentru ei).

            Sambo si cati sunt de astia...care este...
            Asta ca sa ducem lucrurile mai ''sus'': am avut si eu un vecin (acum stau la casa) care statea in garsoniera cu chirie si datorii la intretinere , da' iel care este are Jeep (Cherokee)...no comment.

            Mai stiu unu' (acasa la parinti) si-a luat Passat, i s-a defectat ceva pe la motor (cred ca turbina, nu stiu exact ce) si acum sta cu el in fata blocului...si cat m-a criticat ca de ce imi iau Logan, de ce nu fac ca el sa iau bani din banca si sa iau un sh din Jermania la 6-7000. Ie-te de asta...ca nu stii intotdeauna ce iei.
            Last edited by Octavian; 15 March 2008, 21:37.

            Comment


            • Din ciclul : Orice numai Dacia Logan nu ..

              Azi mi-am comandat Logan .. ieri am stat pe celebrul mobile.de observand ce se poate comanda ... foarte tare.
              Am fost (in tranzit) prin Germania si Austria . Pe drum eu am condus un Logan MCV de 85CP diesel(al tatalui meu) cam cu 110-120 km/h fiind autostrada asta cam 400 de km.
              In Austria mai era cum mai era ca era limita la 100-110-120 .. max 130 (dar tot treceau toti pe langa noi ca rachetele).
              In Germania in schimb cred ca toti mergeau cu pedala la podea - no speed limit. Chiar mi-a placut .. trebuia sa ma lansez in depasiri la 120-130 km/h si sa ma asigur direct la linia orizontului. Efectiv mergeau cu viteza maxima constructiva.
              Probabil ca o sa ziceti ca aveau drumuri bune .. e partial adevarat .. dar la stilul ala de mers masina se uzeaza super intens (oricare ar fi ea).
              . Super tare ... dar eu nu imi iau SH din Germania never-ever. Iar din Romania cu atat mai putin.
              Evident cunosc oameni cu SH din Germania si carora le merg inca bine jucariile .. dar nu fac Casco (ca nu isi permit) , nu cumpara piese originale (ca sunt prea scumpe) si merg cu ele de parca ar fi din sticla .. fac eforturi fantastice sa protejeze investitia.
              Reactia lor (chiar si cei care abia isi platesc ratele la ceva nou made in Deutchland) : De ce sa imi iau un Logan sa fiu un oarecare .. "toti prostii are Logan"
              Deci "social status" este extrem de sus pe lista de motive de a NU cumpara Logan. Eu nu prea am chef sa muncesc pentru masina .. prefer pe cat posibil sa munceasca ea pentru mine sau macar sa nu ma coste o avere dupa cumparare.
              Si da am mers cu un A4 care mergea impecabil (aproape 200.000 de km la bord) si care efectiv pare afacerea perfecta (cam 10.000 de Euro). Dar nu poti sa iti permiti sa risti cu masina si cu intretinerea ei (presupunand ca nu te-ai pacalit cu achizitia).

              Comment


              • Imi place asta cu ''social status'', cam asa e la multi gandirea.
                Lasa, ne bucuram noi de un lucru nou (care multi nu stiu ca merge chiar bine) si sa ramana ei la statutul lor.

                PS: impresionanta trecerea in Germania asa-i? Ai zice ca toti au boala vitezei, dar cand vezi un bus si femeie la volan ca merge cu 160 sau o babeta cu Mercedes ultimu' racnet cu 180-200/h, iti dai seama ca asa e stilul lor de mers pe autostrada, timpul conteaza.
                Oricum nu am avut senzatia de nesiguranta la ei pe autostrada.

                Comment


                • Pai nici nu simti viteza pe drumurile lor ... oamenii se grabesc sa ajunga acasa...( serviciu poate sa fie si la 500 de km distanta de casa ).

                  Si'n Germania cu greu mai gasesti masini care sa nu aiba kilometrajul dat inapoi....

                  Comment


                  • @Razzvan
                    E adevarat ca nu simti viteza ca la o Dacia 1300 ... si la Logan s-au facut imbunatatiri in acest sens . Dar sper ca ai fost acolo ca sa faci o afirmatie ca asta.Autostrazile sunt bune dar nu cu mult mai bune decat A2 (pe vremea cand era buna ) .
                    Dar eu vorbeam de uzura. Masinile nu sunt facute sa mearga la maxim tot timpul. Cand vezi un Peugeot 106 cu motorizarea cea mai slaba trecand pe langa tine cu peste 150 km/h e clar ca e fortat (poate sa fie si Ferrari).
                    Eu nu as cumpara un diesel (mai ales cu turbina) care a fost tinut in regimul asta peste 200.000 de km.
                    Aa sa mai pun ceva in discutie : Toata lumea mi-a zis ca nemtii au grija de masina ca de ochii din cap si ca nu falsifica niciodata istoricul de service/kilometrajul pentru ca pot fi inchisi pentru asta . Daca ar fi asa de corecti si de pasionati de masinile lor ,de ce le-ar mai vinde ? Evident ca vrei sa dai impresia ca masina a fost protejata si ingrijita atunci cand o vinzi ( doar nu zici ; am mers tot timpul cu 5000 de ture 180-190 km/h schimbam la 4000 minim).
                    Deci cam asta e cu SH-urile din Germania ... + ca pe langa uzura existenta deja mai pui si uzura sa o aduci in Romania cam 2000 de km (asta daca te duci personal sa o iei daca pui pe cineva e si mai complicat) si costurile de transport.

                    Comment


                    • Bine ca am ales LOGAN sunt foarte fericit si multumit.este prima mea masina si e... (9)!
                      KISS FM 1.4 MPI sigpic

                      Comment


                      • Comutter: Cu Loganu (si asta de 1.4) pe autostrada poti merge fara nici o problema din partea motorului cu 140-150, adica 4000-4300 constant, nu-ti creaza senzatie de nesiguranta (doar motorul ti se pare mult prea slab). E mai bine pentru motor, decat sa mergi cand cu 110 cand cu 150 si tot asa.

                        Atunci va dati seama ca un BMW de 2-2,5L n-are nici o problema la 180-200.

                        Comment


                        • Oricum nici o masina germana (exceptand Porsche) nu sare de 250 km/h deoarece sunt limitate electronic!
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • OK... am inteles... din mesajele voastre reiese ca cei cu SH sunt frustrati, prost crescuti, saraci si fara simt tehnic...
                            Oare ce or scrie despre posesorii de logan pe site-urile SH?
                            Eu am Logan, dar recunosc superioritatea unui megan din 2003/100k luat cu 4500. Am avut meg( nou) l-am lasat la 140k si cred ca mai ducea pe-atat.
                            Nu am avut timp si curaj. recunosc ca sunt fricos, altfel mi-as fi luat SH...

                            Comment


                            • E vorba de o medie....ceea ce inseamna ca nu TOTI sunt asa!Sunt de exemplu persoane care nu au 8000-9000 euro pt. un Logan nou si decat sa-si ia unu' "chel", prefera sa ia un SH de alta marca!Altii pur si simplu gasesc o masina buna SH, despre care stiu cine, cum si cat a fost "alergata"!Am si eu un Mitsubishi Galant 2001 luat SH din SUA cu 8000 $ dar are 300 de cai iar masina arata trasnet...am ales-o deoarece a avut un pret bun raportat la o stare de uzura nesimnificativa!Si acum merge perfect fara sa-i fac ceva!Problema cu acesti cumparatori de SH insa...este ca EI SINGURI se eticheteaza, nu decizia lor!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Parerea mea este ca nu nemtii dau kilometrajul inapoi si romanii.neamtu vinde masina dupa 2-3 ani de utilizare, nu pt ca nu mai e buna, pt ca isi permite sa isi ia alta noua.am un unchi care a luat un opel astra 2.0 dti cu 120.000km de la un dealer opel din belgia cu garantie cu tot ce tre.a avut cateva probleme cu aerul conditionat,i-au schimbat compresorul pe garantie.anul urmator avea 180.000km nici un fir de fum nu scotea.acum nu mai stiu ce mai e cu ea dar cand venea din romania germania cu 200km/h o traversa.acum depinde si de noroc.poti sa iei un sh bun sau unu prost.loz in plic.eu daca as fi sa iau ceva sh ar fi pana in 60.000km de la un dealer cu garantie cu tot ce tre.istoricul masinii tot.
                                Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google