Logan vs Masini la mana a 2-a

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peugeotul a costat 6500 ca e din 2004 climatronic si toate alea, jante, full. De aceea m-am mirat de schimb. Arata bine dar am vazut ca are 087000 de km, deci dati inapoi, deci cam 187000 km.
    Masina mea are numai 9000 de km in 2 ani si ceva...
    sigpic

    Comment


    • Spartacus_mf: nu merita, e masina obisita. catre 200.000km
      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

      Comment


      • Si eu am de o saptamana logan. si tot am pornit de la ideea sa imi iau una SH. dar uite ca siguranta banilor mei a fost mai mare decat placerea de a conduce o masina germana cu care sa ies in evidenta mai mult. sper sa nu fi luat o decizie rea.

        Comment


        • @ Andreis. Cred ca nu stii bine. Samsari care se multumesc cu 500 de ero castig pe luna nu sunt. La banii astia isi fac taraba in piata si vand muraturi. Poate atat castiga la o masina dar la una praf. Asta e altceva. Cine traieste din asta si nu mai face nimic altceva aduce cel putin 3-4 masini pe luna. Sunt oameni care aduc 3 masini la un drum.Altfel nu renteaza. In lumea lor 500 de euro (chiar daca pentru unii dintre noi inseamna un salariu) sunt egali cu nimic. Cei de care vorbesti tu sunt amatori care mai aduc cate o masina pentru a-si completa alte venituri pe care le au. Ca majoritatea celor pe care ii intrebi cat castiga, decalara venituri mult mai mici, este iar altceva. Altfel scoate omul banii din buzunar sa-i dea pe sh, cand stie ca ala castiga doar 500 decat in situatia in care ar afla ca da in plus 1500. In al doilea caz, oricine s-ar tocmi mai mult.
          Last edited by sambo; 24 March 2008, 19:07.

          Comment


          • Decat o masina SH mai bine o masina noua Romaneasca . Cine vrea o masina straina NOUA are si posibilitati financiare mai mari .

            Comment


            • Masina Anului...sh

              Neincrezatori in calitatea produselor autohtone ,romanii prefera sa cumpere ,in locul unei masini romanesti noi , una de productie straina "la mana a doua" . La inceputul anilor "90 , Romania - ca si alte cateva tari din ... fostul lagar socialist - ,devenise un adevarat cimitir de masini "second-hand" , setea "esticilor" de a avea masini straine... scapand Occidentul de un imens balast costisitor ! La noi , cel putin ,au fost aduse automobile care ,desi " dincolo " inca...mergeau , nu au putut face fata drumurilor proaste de la noi .

              Comment


              • Romanul nu constientizeaza ca este prea sarac pentru a-si cumpara second hand . Suntem prea saraci pentru a ne lua cu cateva mii de euro o masina si apoi sa nu o putem intretine . Mai bine mai punem 2 lei , luam una noua si cativa ani nu avem treaba .
                Last edited by Seba; 26 March 2008, 11:13.
                B -X X - DDF x 2

                :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                Comment


                • Majoritatea SH-urilor de productie mai recenta nu sunt proiectate pentru solicitarile drumurilor (pline de gropi si sparte) de la noi.

                  Un exemplu concret: o cunostinta din Germania a venit cu un A4 (o bijuterie de masina din 2001, unic proprietar, km reali si putini - tot am incercat sa-l conving sa mi-o vanda) si a dat omu' intr-o groapa romaneasca. Rezultatul: i s-a bushit ceva la CB, a asteptat o luna (30 zile) dupa o piesa din Germania (cat o cutie de chibrituri). In timpul asta masina a stat in curte. Plus ca a mai platit tractarea (un sac de bani) de pe valea Jiului pana la TM.

                  Comment


                  • Loterie asa numesc eu un SH. Si chiar ca samsarii nu se multumesc cu 500 e / luna. N-are cum. Pote la o masina dar ingeneral profitul e de 1000 din cate stiu eu de la cunoscuti ce "practica acest sport".
                    Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                    Comment


                    • Cand platesti rate la banca pentru masina e cam greu sa mai scoti din buzunar si bani pentru service. In orice caz, nu poti compara o masina sh care costa 10 000 de e veche de x ani ( iar pretul unui model asemanator, nou, poate sa fie dublu ) cu un logan de 10 000 e nou. E cu totul altceva. De aceea, daca vreti sa faceti o comparatie corecta luati una bucata logan sh cu una bucata sh ( orice model la acelasi pret ) si atunci mai vorbim.

                      Comment


                      • Deja era vorba de preturi aprox egale ( intre 8000 si 13000 parca este titlul ) . Pretul Loganului este de la 6400 la 11000 . Nicaieri nu s-a scris de o achizitie de sh la pretul de 10000 - 15000 . Deci comparatiile sunt corecte . Este o comparatie in privinta preturilor .

                        Oricum nu poti compara sh de 2-3 ani cu unul de 10 - 15 ani .

                        Titlul treadului este Logan vs sh . Daca vrei Logan sh vs sh UE poti deschide thread nou .
                        Last edited by FLORIN77; 26 March 2008, 07:22.
                        B -X X - DDF x 2

                        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                        Comment


                        • Tocmai am facut ceva comparatii cu un Prestige 1.5 dCi / 85CP New -10950 si un Ford fusion cu dotari aproximativ egale (nu de top) 16300e - cam aceeasi clasa.
                          Probleme au si ei, desi ford e mai confortabil. E tosusi o diferenta.

                          Acum la varinate mai ieftine clar ca bate si un SH loganul.
                          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                          Comment


                          • Eu ma refer la faptul ca o masina ( ex un BMW din 2003 ) cu n dotari, sa spunem ca il luam cu 10 000 de e si un Prestige la 10 155 de e, ( si daca nu iti convine BMW-ul poti lua ca ex un VW Golf 4, sau chiar 5) nu e corect sa le compari. Crezi ca ai putea sa compari aceste doua masini chiar daca au preturi aprox egale?
                            Last edited by snaky_2004; 26 March 2008, 15:52.

                            Comment


                            • Pai cred ca asta e si scopul threadului! Comparand pretului unui logan nou cu pretul unei masini sh!Ce ai alege un logan nou cu mai putine dotari sau una cu ***.000 km si mai bine dotata!
                              Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

                              Comment


                              • Uite cum vad eu lucrurile:
                                1. Merita sa dai 8000 pe un lgn nou, sa mergi 50000 km in 4 ani, si sa-l vinzi dupa aia cu 4000?
                                2. Merita sa iei un Accent SH(masina comparabila, dotari superioare) cu 4000, sa mergi 25000 in doi ani si sa-l vinzi cu 3000?
                                3. Raport investitie 5/8 raport pierderi pe 4 ani 2/1. Deci atat la investitii cat si la pierderi SH este aproape 100% superior lgn nou. Problema este a coeficientului de risc. Eu zic totusi ca pentru 25000 km coeficiwentul e destul de mic.

                                Ideea e daca nu-ti va fi rusine ca ai sh... Nu radeti o sa ajunga si la noi chestia asta...
                                Altfel ar fi fost daca lgn se pastra cum pornise la 5500 E. Baietii veseli de la Dacia au zis ca a scazut Euro si ne-au tras-o cu mariri. N-am auzit de ieftiniri ca a crescut din nou... sau macar de mariri salarii la muncitori... Poate ca o sa le tremure sufletelul dupa ce se lamureste cu taxa...
                                Last edited by Seba; 27 March 2008, 01:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google