Logan vs Masini la mana a 2-a

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @glontz:Hai sa nu mai vb povesti ci sa vb strict la obiect.
    13000 ce golf? Ce motorizare? Cati km? Ce dotari? Ce defecte? Etc....Nu doar ca e golf, e masina buna;)
    Iar la Octavia ma cam abtin....Caci nu am condus prea multe si nu stiu prea multe despre intretinere, comportament si fiabilitate, doar ce am auzit in popor. Dar ma abtin, spre deosebire de altii

    Comment


    • Mie nu prea imi place Octavia la interior.Are bordul demodat,ceasurile mi se par deasemena demodate.Nu ma atrage,decat motorul ca are motor de VW.Atat.Aa si am uitat,si ca e inalta,ca eu mai ma duc la peste si imi trebuie un Hummer mie
      sigpic

      Comment


      • Mie imi place .. Chiar mi se pusese pata rau intr'un timp pe ea ( seba stie fiindca am vorbit cu el pe privat de aceasta masina ). Singura problema a ei ar fi fiabilitatea ( reputatia Fiat ).

        - Masina trage destul de rau ( cel putin pe treptele 1 , 2 , 3 te baga in scaun rauuuu). Fiind o masina turbo simti ca pleaca de sub tine violent .
        - Franele isi fac treaba ( nici nu am franat violent sau mai tare sa vad cum se comporta ).
        - nu'mi place modul city ( doar se invarte volanul ceva mai usor. E folositor la parcari )
        - greutate masinii plus motorul turbo isi fac treaba foarte bine . ( un model de mijloc cu sistem audio 8 boxe + subwoofer ca optionala si geamuri fumurii m'a ajuns undeva pe la 14.000 )

        Comment


        • Am inteles, oarecum ( nu inteleg treaba cu turbina, caci pe langa turbina respectiva daca o pui mai mare, mai trebuiesc o gramada de modificari, nu schimbi doar turbina, adica intercooler, etc).
          Din punctul meu de vedere astra h break e oribila. Arata dubios. Si ma refer la spate.@pacco
          @razzvan- eu unul cred ca e o alegere buna.(daca dispui de suma respectiva). sunt curios in schimb de consum, atat in oras, cat si extra.
          Am facut o programare la fiat bravo test drive cu motorul de 1.4 t de 150 de cai.
          Ma voi intoarce cu pareri.
          Last edited by Cezar; 3 June 2008, 17:05.

          Comment


          • Chiar sunt curios de Fiat Bravo ...Cat despre Astra,masina lasa de dorit.Dar imi place designul,nici pe mine nu ma incanta breakul,dar a necesitat mai multe modificari cand am schimbat turbina,dar nu am schimbat-o eu asa ca nu-ti pot spune mai multe.Dar oricum nu imi place Fiat grande punto,Bravo da,e frumos,dar aia e pistol cu apa .
            @iancucezar Forteaz-o si tu putin,sa ne spui de ce e in stare,bruscheaz-o.
            sigpic

            Comment


            • Grande Puntu nu e chiar pistol cu apa, ma rog, nu mai mult decat Logan. E o masina interesanta, pt ca eu unul, cred ca se poate cumpara SH f ieftina, pt ca marca nu e apreciata. Cel putin la noi.
              Deci un Grande Punto de 1.4 t Sh pana in 10000 putini km (max 30000 ) e mai mult de ok
              Alta masina SH care merita investigata: Seat Ibiza. Asteptam pareri
              Eu unul am condus una de 40000 km,reali, acum 51000 motor 1.2, 65 cai. Mult mai bine finisata decat Logan, mult mai mica in schimb. Motorul e ok pt dimensiunile sale, insa destul de puturoasa ( mai lenesa decat un 1.4)
              Last edited by Cezar; 3 June 2008, 17:22.

              Comment


              • Eu am seat ibiza 1.2 70 cai luata de noua
                sigpic

                Comment


                • Motorul e in 3 cilindri nu ? Am mers si eu duminica cu una , mi'au placut scaunele ( erau puse cele sport - optional - )

                  Comment


                  • Da 3 cilindri si am scaunele sport
                    sigpic

                    Comment


                    • A zis cineva de motoare 1.4 Turbo? ) Pe o caroserie de jucarie un pic mai mare fac minuni. Una ar fi Reno 5 GTT.
                      numar secundele

                      Comment


                      • Adevar graiesti.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Salutare tuturor!

                          Pentru acuratete: exista si un Golf 1.4 turbo, fara compreor care are 122 cp (s-ar putea sa debitez o eroare de vreo 3 cp). Intr-o echipare cat de cat decenta (aer, geamuri electrice fata -spate, cdm abs+ebd etc), cost peste 16.000 de euro. Sh e mai greu de gasit pentru ca sunt motorizari noi care au inlocuit 1.6 fsi 115 cp. Si exista tfsi si pe Golf.

                          Cat despre Fiat pot spune atat (si credeti-ma am condus Fiat de la Regata pana la Grande Punto): Motoare foarte bune (vezi opel, saab etc)m restul varza (suspensii, materiale etc)! Eu unul nu as avea tupeu sa-mi iau Fiat sh.

                          Oricum discutia nou vs. Sh se pare ca nu se va termina nicicand. Eu raman la parerea ca Loganul merita luat nou si nu ma refer aici doar la pret ci si la faiabilitate. La peste 100.000 de km petrecuti in Logan nu am intalnit probleme pe care altii le-au avut la masini mai cu pretentii dupa 20-30.000.

                          Comment


                          • E 1.4 TSI de 120 cp ... TFSI e doar pe Golf GTI ...

                            Ai dreptate cu privire la Fiat ... Foarteee periculos sa achizitionezi unul second. ( mie imi e putin frica si sa'mi iau unul nou ... ).

                            Comment


                            • Eu unu m-as risca cu unul nou...M-am riscat si cu Logan...Dar acum sa vedem ce aflu referitor la capitolul fiabilitate.

                              Comment


                              • Tsi=turbo + compresor; tfsi=turbo. Daca sambo se referea la 1.4 de 120CP, ala e tsi; as alege oricand un 1.8T decat 1.4tsi, mai ales ca astia-s la inceput de drum cu tehnologia tsi si nu cred ca se gasesc deja sh-uri tsi, oricum nu la pret comparabil cu loganul.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google