Este un fel de marker cu vopsea . Se gaseste la mag cu vopsea auto sau Carrefour . In alta parte nu stiu .
Logan vs Masini la mana a 2-a
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Exact : marker cu vopsea(eu l-am luat din carrefour dar...Pe el scria rosu passion si...De fapt e mai inchis.Dar daca dai putin si cu grija se vede doar de aproape,eu zic ca e ok)
Are varful gros,eu am preferat sa retusez cu o scobitoare(am imbibat scobitoarea pe varful markerului si gata)
Comment
-
In locul prestige-ului meu diesel as lua doar o masina de afara, jermania, cu maxim 80.000 la bord, peste 110 CP si bineintles diesel.
As prefera o straineza pentru ca URASC sunetul de plastic gol din logan, scaunele ca banca din fatza blocului, stergatoarele de tot rasul (picatura chinezeasca), sistemul audio de plans si multe altele. Sa nu uitam ca am dat peste 11.000 de euro pe ea, adica nu foarte putin.
Iubesc masinuta mea pentru motor, cutie si consum. La cei doar 85 de catari mie mi se pare ca se misca foarte bine.
Daca ar fi sa mai pot alege acum, la aprox aceiasi bani, cred ca mi-as lua Citroen C4 in 2 usi cu motorul diesel de 110 CP.
Comment
-
Nu vreau pieleeeee.... Vreau doar sa nu am senzatia ca zbor de pe scaun in curbe. Sa simt ca am noroc doar cu volanul ca ma tin de el.
Hai sa fim seriosi... Te-ai urcat vreodata intr-un golf IV de 4,5 ani si ai batut cu degetul in plasticul de pe usi? Ai dat vreodata drumul la muzica la cassu si boxele originale vw (cea mai slaba echipare)? Nici nu se compara!!!
Ideea e ca nu-mi pare rau ca am luat masina asta dar sincer cred ca unele lucruri puteau fi altfel la aceiasi bani. Masina nu e chiar lowcost!!!
Comment
-
Toata lumea e f pusa pe plasticele din logan. E va intreb decat atat: cati dintre voi bateti cu degetul in plasticul de la usi? ( iuli, vad ca o face). Cati dintre voi stati cu mana pe bord atunci cand conduceti, caci vad ca e extrem de important ca bordul sa fie din plastic de buna calitate.
Cei care vor confort, si plastice moi, ca sa nu-si mai zgarie degetele in el exista alternativa la aceeasi bani: bemveu, chiar cu motor de 3000 diesel 2001 (ceva in genu), golf, etc...
Logan a fost destinata sa ne ofere MINIM de confort. Vrei confort, si sa nu mai trosneasca plasticele cand dai in gropi, iti iei alta....
Daca asta inseamna o masina....Sa nu tronsenasca plasticele.....Si sa fie plasticul moale la atingere, etc
Comment
-
Iancule.... Iti repet... Am dar 11500 pe masina asta. Spune-mi, cati cu golf de 7000 de euro, de 7 ani, stau cu mana pe bord si bat cu degetul in usi? Probabil niciunu desi au in ce.
De ce naiba musai mereu sa zicem ca trebuie sa o luam asa, ca ne-am luat dacie, ca plasticul e bun doar ca noi il simtim de *****, ca scaunele sunt bune la banii aia? Nu sunt bune Iancule, si la matiz sunt mai bune. Adica ,la 5000 E. Putin mai iesite in exterior, lateral, costa 2000E in plus? Eu cred ca nici 5 euro.
Explicatia ta mi se pare de-a dreptul copilareasca. FARA SUPARARE!!!Last edited by iuli81; 19 June 2008, 14:41.
Comment
-
Fiecare aveti dreptate in felul vostru, eu spre exemplu cand am luat Logan-ul versiunea ce-a mai ok ca pret si dotari mi s-a parut Laureate 1.4!Puteam sa iau orice Logan dar asta mi-a parut ok, in conditiile in care nu este singura mea masina!Deci eu unul nu as da mai mult de 8500 euro pe un Logan!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
@iuli: Atunci cand ti-ai cumparat masina ai pus in balanta tot ce ofera nu? De ce sa ne plangem ca plasticele troncane? Ca bordul e nu stiu cum si scaunele proaste?
Producatorul le va pastra in continuare la fel, deci singura sansa ca ea sa fie mai confortabila, e ca noi sa o facem. Scaune mai bine profilate, alt sistem de sunet etc
Eu am laureate 1.4. Am dat pe ea 8155. Eu zic ca face. E adevarat ca plasticele fac urat, scaunele nu au sustinere laterala, insa pe mine nu m-au interesat astea. Daca vroiam o masina in aceeasi bani care sa-mi ofere confort si etc, imi luam una Sh.
Daca vroiam o masina care sa fie completa....., confort, plastice placute, si altele imi luam alta noua, eevident mai scumpa (mercedes, sau audi, sau orice alta marca), insa bugetul alocat a fost de 8200 de euro.
Mie masina mi se pare ar avea un pret cinstit.
Sanatate.
PS: nu stiu de ce ai considerat ca explicatia mea e copilareascaLast edited by Cezar; 19 June 2008, 15:05.
Comment
-
Da, la 8155 mi se pare si mie mult mai corect pretul.
Acuma s-o zic pe aia sincera... Mi s-a ipus sa iau o masina pana in 10.000 fara TVA. Am vrut ceva diesel, clar, si spatiu mult si de aceea m-am oprit la logan. Inainte de acesta, am avut altul de care am fost la fel de multumit.
Problema nu e ca sunt nemultumit, pentru ca ma bate Dumnezeu daca spun asta. Supararea mea e ca, totusi, la 11500 se putea sa nu bata parasolarul drept la gropi, sa nu bata centura spate stanga la gropi...Etc.
Pe partea cealalta, incarc cat intr-o camioneta, ma urc pe orice bordura, cu 5 insi in masina am facut 2000 de km cu consum de 5,7. Adica, pert total e ok dar de multe ori detaliile astea mici ma scot din minti.
PS: ''Toata lumea e f pusa pe plasticele din logan'' pai se iau pt ca au de ce. Totusi, scoate din context faza cu copilaria. M-am aprins pe momentLast edited by iuli81; 19 June 2008, 15:12.
Comment
-
Au avantaje si dezavantaje, ca orice masina.
Tu ai o motorizare excelenta: 85 de cai, cuplu, consum, etc... Deci se justifica pretul. Se putea lucra mai mult la plastice, dar crestea oarecum si pretul.
Acum, na, daca mai scartaie cate un plastic pe ici pe colo, aia e....Il lipim cu SuperGlue.
Cum ai spus si tu : e o masina buna, dar unele DETALII te omoara. Pai acum ce o sa facem? o sa luam o masina mai proasta, dar care sta bine la detalii? eu zic ca nu.
PS1: am condus un BMW din 2001, 160 000 km break, piele crem (rupta pe ici colo, in special scaunul soferului). Masina din 2001. Cumparata cu 10 000. Motor 3000 diesel.
Mai bagi inca 1000 in ea pe putin: un amortizor, un ventilator, una alta...doamne fereste de piese mai importante.
Concluzie: desii merge mult mai bine decat un Logan, ai un confort f bun, e si mai incapatoare, eu tot nu as lua-o. Crezi ca la aproape 200 000 nu suna plasticele si in aia? chit ca e bemveu.
PS2: am scos din context faza cu copilaria.Last edited by Cezar; 19 June 2008, 15:25.
Comment
-
Lasa-ma cu plastiicele de pe golf4, sunt la fel de tario ca alea de pe logan. Doar ca sunt negre. Pana si alea de pe noul focus, sunt tari. Sus pe bord e intr-adevar moale, dar consola centrala si fetele usilor sunt la fel de tari si la fel se misca. Asa ca nu va mai luati de plastice, ca nu stati toata ziua cu fundul pe ele. In rest e ok masina.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Seba, nu ma refeream atat de mult la calitatea plasticului cat la aspect si la faptul ca suna "a gol".
off: mie mi-a venit masina din fabrica fara surubul care prinde fata de usa din plasticul pe usa stanga spate, cel din mijloc, din maner. Fain, nu? :P
Comment
-
Uff ... Intr-adevar... Multe lucruri "dor". DAr cred ca Loganul e o masina buna una peste alta. Si ma refer aici chiar si la variantele de echipare superioare. Sper ca "phase deux" va avea mult mai putine puncte de criticat. Personal daca as ajunge la concluzia ca Loganul nu ma mai satisface, as face un efort si mi-as lua altceva dar tot noua ....
Comment
Comment