Dacia Logan Vs 1.4

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Deja o dam in Cartoon Network, pe bune
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #47
      hai sa te dai cu mine...motor 1.4 stock dar se duce lejer in 210-230....mai mult nu i-am dat ca mi-e frica de radar,sa nu raman naibii fara carnet

      Comment


      • #48
        Originally posted by CSH View Post
        @OCTAVIAN: Dacia aia nu are motor pe injectie, asa ca are o herghelie de 45-50CP. Am vazut in anunturi auto ca proprietarii scriau ca au 65Cp, dar nu este atata. .....................
        Gresesti.
        Injectia la Dacia 1310 nu a dat absolut nici un surplus de putere, a optimizat amestecul.
        In consecinta motorul de 1300 cmc are 54 (56) cp si ala de 1400 cmc 60 (62) cp.

        Comment


        • #49
          Si aia de 1,6 cat? Ca au fost si motoare de 1,6.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #50
            68 cp, dar poate ma insel

            Comment


            • #51
              1.6 carburatie/injectie parca are 75. A avut un prieten o Nova GTi 1.6 de 75 de cai cica.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #52
                da 75 cai. si fugea bine fiindca era usoara. cand ii dadeam frana de motor dintr a 3 a intr a2 a scartaiau rotile

                Comment


                • #53
                  72 ;) ....am avut pe papuc :P iar asta 1.4 pe carb are 62 cp ,iar faza cu injectia intrebati pe oricine e cunoscator ca mult mai bine fuge asta pe carb decat alea pe injectie ...asta daca amandoua sunt in stare perfecta pentru ca in general astea pe carb is mai vechi si mai forjate motoarele :P

                  75 se face prin aproximare , ca la orice masina ex laguna 1.6 16v 110 cp dar defapt are 107 ... dar in talon la motorul 1.6 sunt 55 kw
                  Last edited by HondaD; 5 July 2010, 11:28. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    un motor de 72 cai dezvolta 72 cai si pe carb si pe injectie. un motor de 72 cai pe carburatior nu fuge mai tare ca un motor de 72 cai pe injectie.
                    poate doar raspunsul la acceleratie. laoltcit cand ii dadeam un spritz curgea benzina ca la robinet in galeria de admisie

                    Comment


                    • #55
                      1,6 carburatie are in jur de 72 cp. Si referitor la 1,4 vs 1310 am vazut live. pe a 1-a la plecare se tinea putin apoi pierdea teren la greu... si i s-a mai rupt si suprtul la motor
                      zoom-zoom

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by marx View Post
                        un motor de 72 cai dezvolta 72 cai si pe carb si pe injectie. un motor de 72 cai pe carburatior nu fuge mai tare ca un motor de 72 cai pe injectie
                        da sunt de acord cu tine atata timp cat nu e injectie mono punct de dacia )

                        Comment


                        • #57
                          Fuge dar si consuma o idee mai mult. Si nu fuge mai tare doar are un demaraj mai bun(nu cu mult). Chestia e ca la cele pe carburator te poti juca cu benzina din jigleor de-aia fuge dar o poti face si ultra lenesa .

                          Pornirea este mai usoara la rece la cele pe perfuzie si asa cum s-a mai spus e mai optimizat mersul motorului nu trebuie reglat avansul la fiecare benzina(exgerez evident )

                          Injectia monopunct este in principiu un carburator electronic.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Cristi_LCD View Post
                            Fuge dar si consuma o idee mai mult. Si nu fuge mai tare doar are un demaraj mai bun(nu cu mult). Chestia e ca la cele pe carburator te poti juca cu benzina din jigleor de-aia fuge dar o poti face si ultra lenesa .

                            Pornirea este mai usoara la rece la cele pe perfuzie si asa cum s-a mai spus e mai optimizat mersul motorului nu trebuie reglat avansul la fiecare benzina(exgerez evident )

                            Injectia monopunct este in principiu un carburator electronic.
                            o explicatie completa

                            mai precizez un alt foarte mare avantaj ...la alea pe injectie se taie gazu pe la 5250 sau 5350 din cate stiam in cel mai bun caz in 5500, iar cu carb o duci lejer 6000 mai ales tr1 ca te avantajeaza enorm
                            Last edited by HondaD; 5 July 2010, 11:40. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #59
                              nu mai da quote la ultimul mesaj daca i te adresezi acestuia ca se intelege.

                              gandeste te ca la injectie curba de cuplu este mai dreapta. trage bine si jos si sus. la carburator e fleoscaita jos in ture si ii mai dai si niste sprituri de benzina pe gat ai inecat o de tot

                              Comment


                              • #60
                                in a 5-a la o turatie cuprinsa intre 800-1000 rpm merge chiar bine .... nui deloc fleoscaita

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google