Nu Razvan , nu se mai fac din 10 in 10 la diesel sau din 15 in 15 la benzina , se fac din 15 in 15 la diesel si 20 in 20 la benzina . Adica la diesel faci 7 rev pe 105 mii km si 5 la benzina pe 100 mii . Nu doar primele .
Logan 1.6 16v vs Opel Astra II 1.6 16v
Collapse
X
-
Vai .... trebuie sa fi nebun sa mergi atat pana faci prima revizie. Toate masinile noi incep sa gafaie si sa aiba sindromul "vreau revizie " dupa 10.000km..
Dupa rodaj ar trebuii sa se schimbe o data uleiul ...
btw: mai zi'mi un producator care face prima revizie la 20.000 km.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostDin moment ce Astra e mai scump decat Logan...nu e logic sa aibe si oarece finisaje mai bune?...sau anumite gadget-uri in plus?...sau motorizari mai puternice?...e logic si nu inteleg de ce mereu se compara o masina mai ieftina cu una mai scumpa din moment ce e CLAR ca cea mai scumpa e si mai calitativa decat cea ieftina!Ecuatia e simpla, vrei mai mult....platesti mai mult!
Comment
-
Originally posted by Rocri View PostPrima.
Darksid3 eu nu sunt de acord ca ce-i mai scump este neaparat si mai bun ca regula generala. In topicul de fata se confirma dar in alte cazuri nu.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Rocri la toyota poti sa te lungesti pana la 20.000 km ....dar normal se face la 15.000. ( pe langa faptul ca toyota e recunoscuta pentru fiabilitate ...)
Eu am vazut cum se prezentau filtrele si uleiul la prima revizie ( facuta la 10.000km ).... m'am speriat.
Plus ca noi conducem foarte mult in mediul urban in general .
Comment
-
Originally posted by VLAD90 View PostUn mesaj super obiectiv eu nu a m inteles pe cei care compara masinile logan new & astra new, eu unul cred ca poti sa compari logan new/sh & opel astra sh, sa fiu mai exact logan pana la 7500 euro DPP cu astra sh tot pana la 7500 dpp ( aici ma refer cu toate taxele inmatriculari, etc ). E bun loganul pt garantie si pt faptul ca e nou, iar opelul pt dotari, comfort, tinuta etc....
Vlad , la inceputul thredului comparatia era intre Logan si Astra Classic . Astra new nu o vei gasi noua cu aprox 13000 . Pe asta cu Astra new nu stiu de unde ai scos-o . Omul a intrebat daca dif de 3000 se justifica in fav Astra ( Classic ) .
Parerea mea , dupa ce timp de 2 luni m-am uitat in curtile dealerilor ce masina sa-mi iau este ca se justifica doar in prisma aspectului si a calitatii materialelor din interior . La exterior este mai urat Astra , dotarile in banii astia sunt aprox egale ( nu poti spune ca Astra rupe gura targului la dotari ), revizia la 15000 ambele ( fost , actual 20000 Logan ) , din datele oficiale Loganul prinde suta putin mai repede . Vrei ceva dotari care sa conteze uitate la Megane ( a avut serus o oferta belea pt Sedan Manager ) sau la Lacetti nu la dotarile Astra . Alea sunt vax , iti pot trimite la pretul de 13200 E o lista cu ce are Astra si vei vedea ca nu are nimic in plus fata de Logan , doar in spate putin mai mult spatiu dar portbagaj mai mic .
Un Logan aranjat , cu jante , geamuri negre , o suspensie , eventual si un kit tuning frumos arata intotdeauna mai bine .Last edited by FLORIN77; 12 April 2008, 06:33.B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
[/QUOTE]
din datele oficiale Loganul prinde suta putin mai repede . Vrei ceva dotari care sa conteze uitate la Megane ( a avut serus o oferta belea pt Sedan Manager ) sau la Lacetti nu la dotarile Astra.
[/QUOTE]
Probabil ca din ceva date aruncate la intamplare pe site-ul oficial al celor de la Dacia, Loganul ar trebui sa mature cu Astra, dar va spun din experienta ca nu este chiar asa. Am un prieten cu un Astra Classic de 1.6 16v si 103 CP si pot spune ca am incercat de vre-o 5 ori in diferite ocazii (cu plecari de pe loc sau aceeleratie de la 50km/h) si pana acum scorul este de 4-1 in favoarea lui.
Sincer ma asteptam ca la cele 10.2 secunde necesare mie pt 100 km/h comparativ cu cele 11.5 necesare lui (conform site-urilor oficiale ale producatorilor) sa "matur cu el", dar nu a fost deloc asa, ba chiar mai mult singurul meu succes de pana acum a revenit in urma unei curse cu start lansat si pot spune ca m-am intrebuintat serios pentru a castiga.
Despre Lacetti nu vreau sa comentez acum (poate cu alta ocazie), dar despre Megane Sedan Manager sa fim seriosi. probabil este cea mai nereusita masina din clasa sa si asta nu datorita designului, care mie peronal imi place, ci datorita calitatii materialelor folosite la fabricarea sa. Pacat ca sa recurs la o solutie deloc inspirata pentru Renault cu linia de asamblare si multi furnizori situati in Turcia.
Comment
Comment