Logan 1.6 16v vs Opel Astra II 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    dodo eu am dat 12300 pe loganul meu si am ajuns la concluzia(il am din noiembrie si 5000km) ca nas da o diferenta de 3000-4000 ptr ceva ``nemtesc``

    sigpic

    Comment


    • #77
      Originally posted by SoNyKeL View Post
      dodo eu am dat 12300 pe loganul meu si am ajuns la concluzia(il am din noiembrie si 5000km) ca nas da o diferenta de 3000-4000 ptr ceva ``nemtesc``
      depinde, e si normal, nu am zis ca toti ar face asa, depinde de fiecare, insa iti spun sigur ca la tot ce insemana masina frantuzeasca (deci si loganul) se folosesc cele mai ieftine materiale, iar o comparatie logan cu o masina nemteasca noua, nu cred ca isi are rostul. lucrez cu nemtii si stiu cum fac treaba....
      parerea mea!
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #78
        Daca dispuneam de 12000, nu mai luam in calcul Loganu'. 7500-8500 e ok, ce depaseste e cam prea mult pt ce ofera masina. Doar o parare. Fiecare face ce vrea cu banii lui.

        PS Dodo: cand am spus ''ulei de ala scump'' ma refeream la ulei SCUMP, nu Castrol 10W40...(care e ~35 lei / litru, ceea ce Nu inseamna ca nu e bun). Ia in calcul ~60 lei / litru la ce m-am referit eu. (GM Longlife spre ex.)

        Comment


        • #79
          Valoarea de revanzare, nu inseamna neparat calitate. Asta daca stii cate ceva despre piata second hand.Cel putin nu in Romania. Traim intr-o tara in care un Matiz sh se vinde cam la acelasi pret cu un Renault Twingo. Nu vreau sa fac pe desteptul, dar vechiul Twingo este unul dintre cele mai fiabile modele de la Renault. Nu mai vorbim de dotari si de siguranta (are 4* comparativ cu Matizul care are o stea).

          Pe plan european BMW-ul este masina la care se pierde cel mai putin in momentul revanzarii. Regula e valabila in Occident. La noi BMW e batuta la revanzare de Wv si de alte marci.

          Un ultim exemplu este al meu personal. Cand am fost in targ sa-mi vand Dacia Berlina am stat langa un tip care avea o Supernova din acelasi an, aceeasi km si care arata foarte bine. Ghici cine a vandut la un pret mai bun. O sa radeti dar eu am luat cu vreo 15.000.000 mai mult pe berlina.

          Opelul a fost printre primele marci care a introdus Euro 2. Astfel cand euro 2 a fost obligatoriu la inmatricularea sh-urilor in Romania, a devenit o masina foarte cumparata. Nu neparat din cauza caliatati, dar si datorita faptului ca era una dintre putinele masini occidentale care putea fi cumparata la bani putini si inmatriculata in Romania. Si sigur ca, i s-a creat imaginea unei masini fiabile, pentru ca toti cei care si-au luat Vectra si Astra in 92 au trebuit sa le revanda si au tinut la pret.Uitati-va la Cielo care isi tine pretul in ciuda tuturor zvonurilor de inchidere a fabricii. Iar Cielo nu e nici pe departe atat de fiabila precum s-a spus. Doar ca s-a vandut foarte bine. In Germania un Cielo bun se vinde cu jumatate de pret fata Romania. Si are airbag-uri si motoar mult mai puternic si abs.

          Cat despre Logan, eu zic ca sta destul de bine la revanzare. Masina cu aer conditionat si in stare buna sub 7000 de euro nu gasesti. Ori eu zic ca e ok sa pierzi 1500 (la un Laureat de exemplu) de euro dupa 3-4 ani. Eu daca ar fi sa-mi vand acum masina pe care o am as pierde cam 3000 de euro si are aproape 2 ani.

          Asa ca valoarea de revanzare poate fi un argument, insa nu este determinanta in alegerea masinii.

          Si inca ceva. De unde pana unde e Opelul masina nemteasca!? Nu mai e de prin anii 30 de cand a fost cumparata de GM. O parte foarte mica dintre masinile comercializate in Romania sunt facute in Germania. Majoritatea sunt facute in Belgia, Anglia sau Polonia. Si a mai vazut cineva firma mare de masini germana care sa nu stie sa faca motoare diesel. Opelul le ia de la Issuzu (1.7) si de de la Fiat (restul). Asta nu inseamna ca fac masini proaste dar nici nu le fac "nemtesti".

          Comment


          • #80
            Observatii de bun simt, logice si nu patimase. Probabil prin unele locuri putin exagerate (se gasesc Logane la 6500 de euro cu aer conditionat si in stare foarte buna ). Nota 10 sambo.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #81
              Mda...Logan SH la 7000 de Euro, dupa 3-4 ani de exploatare...no comment.
              Zi multam daca mai primesti 5000-5500 pe el. Sa lasam exceptiile.

              Comment


              • #82
                Originally posted by sambo View Post
                Cat despre Logan, eu zic ca sta destul de bine la revanzare. Masina cu aer conditionat si in stare buna sub 7000 de euro nu gasesti. Ori eu zic ca e ok sa pierzi 1500 (la un Laureat de exemplu) de euro dupa 3-4 ani. Eu daca ar fi sa-mi vand acum masina pe care o am as pierde cam 3000 de euro si are aproape 2 ani.
                Asta nu mai cred. Scade la un mercedes valoarea dupa un an cu cateva mii iar tu zici ca la logan scade doar 1500 de euro dupa 3,4 ani??? Nu prea cred!

                @Dodo, du-te si ia-ti opel daca ai banii pentru asa ceva. Si eu sunt unul dintre cei multumiti de logan(sunt la al 2-lea) dar cand incep sa huruie toate plasticele de pe el la gropi, la volum nici jumatate la varza de mp3, parca imi vine sa arunc fetzele de usi pe geam afara. Asta nu se intampla la un opel nou!

                Comment


                • #83
                  Valoarea de revanzare la logan: 3-4000E. Nu vad cine e nebun sa ia logan cu 7-8 k din Bucuresti, cand il iei la jumatate de pret din Munchen. In acest moment nu am gasit decat cu 4800. Dar saptamana trecuta erau si la 3500.
                  Deci:
                  OPEL are valoare de revanzare mai mare. Daca inca oamenii in Romania, au ramas cu sechele dde la 1310, care era mai scumpa veche decat noua,(nu ma astept sa stiti, sunteti toti tineri), si sunt in stare sa dea cu 50% mai mult decat face pe un Lgn sh...
                  Preis: 4.800 EUR
                  Kilometerstand: 49.000 km
                  Leistung: 55 kW / 75 PS
                  Kraftstoffart: Benzin
                  Kraftstoffverbr. kombiniert: ca. 6,9 l/100km
                  Kraftstoffverbr. innerorts: ca. 9,4 l/100km
                  Kraftstoffverbr. außerorts: ca. 5,5 l/100km
                  CO2-Emissionen kombiniert: ca. 166 g/km
                  Getriebe: Schaltgetriebe
                  Schadstoffklasse: Euro 3
                  Erstzulassung: 12/2005
                  HU: 12/2008
                  Klimatisierung: Klimaanlage
                  Farbe: Rot

                  Ausstattung:
                  ABS, El. Wegfahrsperre, Zentralverriegelung

                  Fahrzeugbeschreibung:
                  Leichterschaden, Airbag, Beifahrer Airbag, Klima, Servolenkung, Zentralverriegel ung, ABS,

                  Comment


                  • #84
                    Da dar ideile de baza expuse de Sambo nu sunt gresite. Eu sunt de acord ca principiu nu si ca exemple.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #85
                      In primul rand multumesc Rocri! In al doilea rand, eu nu am afirmat ca Opel Astra Classic s-ar revinde mai bine decat Loganul ci doar ca Loganul se revinde destul de bine. Si cand vorbim de valoarea de revanzare trebuie avut in vedere ceea ce se pierde si nu pretul propriu-zis al revanzarii. Dacia nu are nici pe departe traditia marcii Opel. Ceea ce am vrut sa zic este ca piata la noi este atipica. Solenza isi tine pretul mai bine ca Loganul in conditiile in care nu se mai fabrica. Cat despre cei 7000 de euro, eu ma refeream la masinile in stare foarte buna. Si daca dati o cautare pe Autovit va veti convinge.

                      In alta ordine de idei casco mai mare, timpul pe care il astepti pentru masina etc., toate astea pot fi oare compensate de o vanzare de revanzare mai buna?


                      Toata discutia e valabila pentru masini din aceeasi clasa, cumparate cu banii jos in Romanica! Ca din Germania se poate cumpara si Astra sh pe bani putini nu doar Logan. Daca ar fi vorba de credit si eu as i-as zice omului sa-si faca credit si sa-si ea un H, un Golf sau o Octavia.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by huzzy1981 View Post
                        depinde, e si normal, nu am zis ca toti ar face asa, depinde de fiecare, insa iti spun sigur ca la tot ce insemana masina frantuzeasca (deci si loganul) se folosesc cele mai ieftine materiale, iar o comparatie logan cu o masina nemteasca noua, nu cred ca isi are rostul. lucrez cu nemtii si stiu cum fac treaba....
                        parerea mea!
                        Eu stiu ca opel astra este fabricat in Polonia? Nu crezi ca este alta calitate de asamblare fata de cea din germania?
                        Eu nu stiu,asa ca stept sa-mi spui tu,te rog?

                        Comment


                        • #87
                          Si Mercedesu' s-ar putea sa deschida o linie in RO, si asta ce inseamna, ca n-o sa-l mai cheme Mercedes?

                          Comment


                          • #88
                            inseamna ca loganu o sa aiba un concurent direct

                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Dodo View Post
                              Eu stiu ca opel astra este fabricat in Polonia? Nu crezi ca este alta calitate de asamblare fata de cea din germania?
                              Eu nu stiu,asa ca stept sa-mi spui tu,te rog?
                              ba da, e fabricat in Polonia, in Germania si in Marea Britanie, dar in esenta tot despre aia e vorba, tot opel. ce e facut in Polonia, e varianta cea mai naspa, daca vrei ceva buna, cauta sa fie fabricata in germania sau in Marea Britanie. sincer sa fiu, opelurile astea noi de la noi, nu stiu unde sunt fabricate, inclin sa cred ca in polonia....
                              inca ceva: dupa studii stintifice, facute de experti, valoare de revanzare a unei masini dupa 3 ani de exploatare, scade cu minim 40%, a fost si un reportaj la tv pe tema asta, deci daca peste 3 ani vrea cineva sa imi cumpere loganu` laureat dci pe care am dat 9500 de euro si imi va da 8000, i-l promit de pe acum!
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by huzzy1981 View Post
                                ba da, e fabricat in Polonia, in Germania si in Marea Britanie, dar in esenta tot despre aia e vorba, tot opel. ce e facut in Polonia, e varianta cea mai naspa, daca vrei ceva buna, cauta sa fie fabricata in germania sau in Marea Britanie. sincer sa fiu, opelurile astea noi de la noi, nu stiu unde sunt fabricate, inclin sa cred ca in polonia....
                                inca ceva: dupa studii stintifice, facute de experti, valoare de revanzare a unei masini dupa 3 ani de exploatare, scade cu minim 40%, a fost si un reportaj la tv pe tema asta, deci daca peste 3 ani vrea cineva sa imi cumpere loganu` laureat dci pe care am dat 9500 de euro si imi va da 8000, i-l promit de pe acum!
                                Crezi ca o sa gasesc un opel astra fabricat in germania in functie de dealer?
                                Ar trebui sa ma informez mai mult?

                                P.S 40% din 9500 de euro =3800,deci valoarea finala a masinii va fi 9500-3800 adica 5700 de euro.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google