Nu te-ai prins..
Logan 1.6 16v vs Opel Astra II 1.6 16v
Collapse
X
-
dodo deobicei in germania se fabrica doar produsele de top ... adica opelu tau se face in polonia si atat nu ai cum sa gasesti in romania facut in germania...
e ca la renault toate se fac in turcia doar alea scumpe velsatis sau nush cum ii zice se face in franta sau ca si la mobilele nokia astea ieftin se fac in romania alea scumpe in fabrica din finlanda
sigpic
Comment
-
Astra Classic se face doar in Polonia. Astra H (new) se face in Germania (dar sunt putine la dealerii din Romania, pentru ca se produc pentru comercializarea in intern) Anglia sau Belgia (din tarile astea vin majoritatea la noi), mai putin sedanul (care se face tot in Polonia si care nu stiu de ce e cel mai scump. Probabil pentru ca e nou). Nici pentru h nu poti determina tu tara in care se fabrica. Nici dealerul nu o stie in momentul in care da comanda. O afla abia cand ii pleaca transportul spre Romania.
Dar tara de fabricatie pentru h, conteza mai putin. Exista un standard care se respecta indiferent de tara unde e produsa masina. Lucrurile stau altfel la Classic. In clipa in care a aparut h, classic a devenit masina pentru tarile emergente, nu s-a mai fabricat decat in Poloni (pt Europa) si s-a ieftinit. Cred ca prin ieftinire s-a produs si o scadere a calitatii. Gandeste-te ca un Opel Astra G (actualul classic) costa pana sa apara noua generatie, tot cam atat cat costa h acum. In clipa de fata costa cu 3-4000 de euro mai putin (daca ei aceeasi motorizare si aceleasi dotari). Un alt amanunt ar fi ca de aceeasi motorizare se poate vorbi doar la benzinare, motorul de 1.7 diesel 80 cp, nemaiexistand pe H.
In fond, mergi le drive test si vezi ce iti place mai mult. Conteaza mult si ce simti tu depsre masina. Mie degeaba mi-ar spune unul si altul ce sa-mi iau daca atunci cand m-as urca la volan as simti ceva in neregula. Dar insist cu intrebarea, desi nu este treaba mea. Daca ai toti banii pentru classic, de ce nu-ti faci credit de 3-4.000 sa-ti iei o masina super buna, cu fiabilitate, comfort si siguranta nepuse la indoiala? Intreb si eu ca prostu' sperand ca nu te superi pe mine.
Comment
-
sambo
Scuze !!!... acum am inteles ca ai banii de avans.Nu? In rest cele de mai sus sunt valabile. Daca as avea doar 3800 de euro la avans (sper ca singurul neuron mi-a functionat) nu m-as gandi la altceva decat la Logan. Sincer si fara intentia de a fi partinitor... Nu de alta dar nu am de ce !
Comment
-
Originally posted by Dodo View PostCrezi ca o sa gasesc un opel astra fabricat in germania in functie de dealer?
Ar trebui sa ma informez mai mult?
P.S 40% din 9500 de euro =3800,deci valoarea finala a masinii va fi 9500-3800 adica 5700 de euro.
In contabilitate , o masina se amortizeaza dupa 4 ani (adica ajunge la val 0 ).B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Originally posted by sambo View PostAstra Classic se face doar in Polonia. Astra H (new) se face in Germania (dar sunt putine la dealerii din Romania, pentru ca se produc pentru comercializarea in intern) Anglia sau Belgia (din tarile astea vin majoritatea la noi), mai putin sedanul (care se face tot in Polonia si care nu stiu de ce e cel mai scump. Probabil pentru ca e nou). Nici pentru h nu poti determina tu tara in care se fabrica. Nici dealerul nu o stie in momentul in care da comanda. O afla abia cand ii pleaca transportul spre Romania.
Dar tara de fabricatie pentru h, conteza mai putin. Exista un standard care se respecta indiferent de tara unde e produsa masina. Lucrurile stau altfel la Classic. In clipa in care a aparut h, classic a devenit masina pentru tarile emergente, nu s-a mai fabricat decat in Poloni (pt Europa) si s-a ieftinit. Cred ca prin ieftinire s-a produs si o scadere a calitatii. Gandeste-te ca un Opel Astra G (actualul classic) costa pana sa apara noua generatie, tot cam atat cat costa h acum. In clipa de fata costa cu 3-4000 de euro mai putin (daca ei aceeasi motorizare si aceleasi dotari). Un alt amanunt ar fi ca de aceeasi motorizare se poate vorbi doar la benzinare, motorul de 1.7 diesel 80 cp, nemaiexistand pe H.
In fond, mergi le drive test si vezi ce iti place mai mult. Conteaza mult si ce simti tu depsre masina. Mie degeaba mi-ar spune unul si altul ce sa-mi iau daca atunci cand m-as urca la volan as simti ceva in neregula. Dar insist cu intrebarea, desi nu este treaba mea. Daca ai toti banii pentru classic, de ce nu-ti faci credit de 3-4.000 sa-ti iei o masina super buna, cu fiabilitate, comfort si siguranta nepuse la indoiala? Intreb si eu ca prostu' sperand ca nu te superi pe mine.
Stai linistit cu suparatul!!!!
De ce nu fac credit? Pentru ca veniturile familiei mele se situeaza undeva la 4500Ron/luna.Eu sunt student in brasov,ultimul an si de la anul va trebui sa-mi gasesc un apartament(as vrea sa-l cumpar) deci acolo as putea sa fac credit nu la masina!!!Bani as mai avea...am si un teren care e pus in vanzare dar banii aia sunt pentru altceva,nu pentru masina.Intelegi???
Comment
-
Originally posted by sambo View PostScuze !!!... acum am inteles ca ai banii de avans.Nu? In rest cele de mai sus sunt valabile. Daca as avea doar 3800 de euro la avans (sper ca singurul neuron mi-a functionat) nu m-as gandi la altceva decat la Logan. Sincer si fara intentia de a fi partinitor... Nu de alta dar nu am de ce !
Comment
-
Originally posted by sambo View PostScuze !!!... acum am inteles ca ai banii de avans.Nu? In rest cele de mai sus sunt valabile. Daca as avea doar 3800 de euro la avans (sper ca singurul neuron mi-a functionat) nu m-as gandi la altceva decat la Logan. Sincer si fara intentia de a fi partinitor... Nu de alta dar nu am de ce !
Comment
-
Dodo, nu stiu de ce am vazut ceva depre avans? Poate pentru ca eram la job intr-o mica pauza si ma grabeam sa citesc tot! (neuronul ce sa-i faci ) Nici eu nu sunt adeptul creditelor daca nu sunt nevoit sa apelez la ele, asa ca te inteleg perfect. Cred ca noi te-am sfatuit cum ne-am priceput mai bine , acum tu alegi. Ca sa ai o imagine cat mai clara poti sa incerci sa mergi cu ambele masini la un numar mai mare de km. Poate rogi pe cineva, prieten cunostiinta sau chiar un strain contra cost... Dupa ce vezi la drive-test cum se conduc, poti sa-ti faci o idee si de pe locul din dreapta despre zgomote, batai, etc...
In rest iti doresc sa alegi bine si mai ales ce-ti place tie. Daca mai intrebari, nu ezita ca suntem baieti buni.
Multumesc tuturor celor care mi-au dat "reputatie. Abia acum m-am prins ca poti verifica si asta. Tot neuronul e de vina
Comment
-
Cred ca asta e solutia corecta...test drive cu amandoua si dupa impresiile!Sau potrivit celor de pe OpelClub..."Nu-ti lua Logan ca e proasta"!D-aia vezi peste tot Logan-uri tractate si arse!Apropos: Am vazut si eu azi un Mercedes luat pe platforma...vezi sa nu-ti iei Mertzan ca sunt proaste! ;)In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
love astra
astra a fost dintotdeauna.....o masina buna......loganu....loganul are cu 4 cp mai mult...dar cu stabilitatea in curbe nu avem ce sa discutam....love astra 4 ever...Last edited by crististreulea; 17 February 2008, 20:37.
Comment
-
Originally posted by mikey View Postastra a fost dintotdeauna.....o masina buna......loganu....loganul are cu 4 cp mai mult...dar cu stabilitatea in curbe nu avem ce sa discutam....love astra 4 ever...
si inca ceva; toata lumea: stabilitate in curbe proasta, e naspa, e masina romaneasca, e proasta, etc, etc; e o masina cu care iti poti face linistit treaba, te poti deplasa in siguranta in conditii NORMALE! cine vrea sa faca curse, sa ia curbele cu 120 la ora, sa mearga constant (daca are unde) cu 180 la ora, sa isi cumpere altceva, nu are ce cauta aici. iau curbele cu 60. ok, si care e problema? si pe langa asta, iti zic ca un megane e mai instabil ca loganu` in curbe, de exemplu....Last edited by crististreulea; 17 February 2008, 20:37.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
Comment