If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Departe de tzeapa, departe de chiar gandu' asta, m-am referit la mine, sa dezvolt un pic: pana in 8000-8500 e o afacere buna, la 12-13000 mai ai de unde alege si s-ar putea sa gasesti ceva mai bun, dar intram din nou in detalii de intretinere alea alea...
Prea mari diferentele de pret la ~7000 la 12-13000.
Departe de tzeapa, departe de chiar gandu' asta, m-am referit la mine, sa dezvolt un pic: pana in 8000-8500 e o afacere buna, la 12-13000 mai ai de unde alege si s-ar putea sa gasesti ceva mai bun, dar intram din nou in detalii de intretinere alea alea...
Prea mari diferentele de pret la ~7000 la 12-13000.
ai o opinie total gresita si in necunostinta de cauza!!! sp!ke spunea ca a dat pe mcv-ul lui 12500. prietene, uita-te si vezi ca omu la mcv are motor diesel, are 85 de cai, si nu vreau sa zic prostii, ca nu am citit la my ride de masina lui, nu stiu ce are, dar sigur e full-options (e o parere personala, daca gresesc, imi cer scuze si astept mustrari ). du-te tu cu 12500 de euro si ia-ti o masina mcv, caravan, variant, etc, (adica mare, break mai pe inteles) noua, diesel.... la banii astia cred ca abia ei un astra 1.4 benzina twinport, si nu caravan, ca ala e mai scump, chelbos complet....
deci opiniile astea nu isi au rostu`... daca te refereai la un sh, poate, cu banii astia lui un cazan cu sute de mii de km la bord si cu sigla de "marca", dar o masina noua ca loganul lui spike, nici o sansa!!!
urmatoarea masina pe care mi-o voi cumpara va fi un mcv, 85 de cai! nu stiu cand, sper cat mai curand (am vrut-o acum, dar de unde parale...) pt ca ISI MERITA FIECARE BANUT!!!
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
@Octavian___28. La aceleasi dotari, mai ieftin de 16000E nu am gasit. Crede-ma!... Inainte de a-mi comanda masina, mi-am luat concediu doua saptamani si am vajait pe net ca un tembel, am facut cateva zeci de drive-test-uri... si am ajuns la concluzia ca Loganul e alegerea perfecta. Atunci, mi-as fi dorit o alta masina, in afara de Logan, dar, dorinta s-a potolit cand am condus Loganul. Pana acum... Loganul meu e ok (10000 km, si e in crestere ) si sunt mai mult decat multumit.
@Octavian___28. La aceleasi dotari, mai ieftin de 16000E nu am gasit. Crede-ma!... Inainte de a-mi comanda masina, mi-am luat concediu doua saptamani si am vajait pe net ca un tembel, am facut cateva zeci de drive-test-uri... si am ajuns la concluzia ca Loganul e alegerea perfecta. Atunci, mi-as fi dorit o alta masina, in afara de Logan, dar, dorinta s-a potolit cand am condus Loganul. Pana acum... Loganul meu e ok (10000 km, si e in crestere ) si sunt mai mult decat multumit.
sunt curios... ce masina din aceeasi clasa ai gasit la 16 mii? mi se pare putin... poate e o masina mai mica decat mcv-ul.... si chiar sa fie, de la 16000 la 12500 totusi sunt 3500 de euro.... nu sunt de aruncat deloc.... plus revizii, etc, etc...
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Auzi colega, mai lasa-ma cu ''opinie gresita si in necunostinta de cauza'', e opinia mea .
Daca nu esti de aceeasi parere e ok, e si normal sa avem paraeri diferite, ar fi chiar plictisitor sa fim la unison, dar asta nu inseamna sa-mi interpretezi parerea mea. Eventual esti de alta parare, cam asa se discuta civilizat.
Spike are dreptate. Ocatvia Tour dotata cat de cat este aproximativ cat spune el. 1.9. TDI 102 cp. Insa la suma mentionata Octavia Tour are si climatronic(e adevarat de ala mai vechi si nu "bizonic"). Dar cred ca in bugetul unei familii din Romania chiar o diferenta de 2500 de Euro conteaza mult. Sa ne gandim ca sunt bani cu care se poate mobila (modest ce-i drept) un apartament, daca ai un copil (cine are sa-i traiasca!) poti sa faci ceva pentru el cu banii astia (sport, meditatii etc), poti sa faci o excursie de vis cu banii astia de care sa-ti amintesti mai traziu cu mai mai multa placere decat de o diferenta de 20 de cai putere. Poate v-am plictisit cu opinia asta dar 2500 de euro adaugati la pretul masinii nu inseamna DOAR 2500 in plus de euro si atat. Ei genereaza si alte costuri suplimentare: rata mai mare (daca o iei pe credit), casco mai mare etc. Este clar ca atunci cand vorbim de clienti de Logan nu vorbim (in 90% din cazuri)de oameni cu foarte multi bani. In concluzie diferenta respectiva nu e de neglijat. Dar sigur ca e dreptul fiecaruia sa-si faca socotelile cum vrea si sa-si cumpere ce masina isi permite. V-am pupat pe portofel!
Nu am comparat Octavia (Tour) cu Loganul d.pd.v tehnic si calitativ. Am comparat doar preturile. Cat despre motorul de 1.7 - 80 cp de la Opel (singurul diesel de pe Astra Classic!!!), am o intrebare. Daca e atat de performant (pentru ca de fiabil s-a dovedit ca e fiabil), de ce nu exista si pe Astra new si a fost inlocuit cu un 1.4 diesel (Fiat) de 90 cp? De altfel Astra 1.7 80 cp are un demaraj mai slab decat Logan 1.5 dci 85 cp.
Nu stiu de unde ai luat anuntul acela. Pot sa-ti spun sigur ca in Romania acum 3 saptamani varianta respectiva nu se comercializa pe Astra Classic. Atunci am inceput eu sa cautarile de "rival" la Logan. Daca e mai noua e altceva si am mitit eu. Scuze!
e valabil si pentru toti dealerii Opel din Bucuresti. La nici unul nu am gasit motirizrea de care spui tu. In schimb este ceva de genul asta pe site-ul Opel Romania, dar mai mult ca sigur e o eroare. Uite ce cumperi de banii astia ca si dotari standard :
ABS; AIRBAG-uri frontale pentru ambele locuri fata; Servodirectie electrohidraulica; Filtru de polen; Recircularea aerului din habitaclu; Sistem de ventilatie cu patru trepte; Immobilizator motor a 3-a generatie; Reglarea inaltimii farurilor - electric; Avertizor sonor pentru faruri aprinse; Sistem de franare cu discuri ventilate fata si tambur spate; Faruri cu halogen; Semnalizatoare laterale aditionale; Oglinzi cu reglare manuala din interior si rabatabile; Centuri de siguranta pentru toate cele 5 locuri - cele fata pretensionate; Jante de otel 6Jx15", anvelope 195/60 R15 si capace integrale din material plastic; Preechipare pentru sistemul audio - doua difuzoare, display (ora, temperatura exterioara, data sau afisajul radio-ului),
Deci ca s-o aduci la nivelul Prestige sau MCV cea mai buna echipare (spre rusinea mea nu stiu care este dar cred ca AMBITION), depasesti 14.000 de euro. Chiar am sa cer o oferta cu aceleasi dotari de curiozitate.
Auzi colega, mai lasa-ma cu ''opinie gresita si in necunostinta de cauza'', e opinia mea .
Daca nu esti de aceeasi parere e ok, e si normal sa avem paraeri diferite, ar fi chiar plictisitor sa fim la unison, dar asta nu inseamna sa-mi interpretezi parerea mea. Eventual esti de alta parare, cam asa se discuta civilizat.
da colega, e opinia ta si o respect, insa e in necunostinta de cauza, care e problema? ce am zis asa rau?
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment