Logan 1.6 16v vs Opel Astra II 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In ultima vreme (si nu putem pune totul pe seama scumpirilor generale, atata timp cat uleiu, curelele au ramas la acelasi pret) si service-urile Dacia s-au smecherit: daca acum 5-6 luni o revizie de 60000 km la un 1.4 era 8-9 milioane, acum e 11-12 mil lejer...(Verbita Arad). Nu e buna treaba asta.

    Uite acum as face comparatie intre un Logan ph2 16V si un Astra Classic ))

    Comment


    • Prestige are alte tipuri de oglinzi, net superioare celorlalte versiuni.
      Lgn ph2 1.4 laureate 8000, comparativ cu 7900 cat era in trecut.
      In 2004-2005, varianta ambiance stiu ca era 5750 euro.

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        -are si greierasi Astra, precum are si BMW. ( dupa un anumit nr de km, toate prezinta acest simptom).

        2. Pt logan:- vizibilitatea e mai buna decat in Astra.
        - pozitia de sofat inalta, nu este un dezavantaj.
        Cu restul sunt total de acord.
        Eh na ... Iti arat bmw cu 250.000 km in care nu se aude nici'un greieras ( e46 ), la fel si Volvo ... La fel si unele Saab'uri.... Probabil si Mercedes nu are probleme cu greierii ( nu am mers cu Mercedes peste 50.000 km ) ...

        Pozitia de sofat inalta nu e un dezavantaj ? .... Pentru cei care merg linistit sau "nu simt" masina da .... La inceput si eu aveam scaunul ridicat la maxim .. Acum e aproape jos ( dupa ~2 ani pe Aveo ).

        Btw .. O poza interesanta :



        Deja comparati Loganul cu o masina veche de 2 generatii ( si peste 10 ani vechime ) ...

        Comment


        • Te cred pe cuvant, ai dovedit de-a lungul timpului ca poti fi f obiectiv in ceea ce privesc masinile. ( la 250 000 km orice masina prezinta semne de uzura).
          Exact, pozitia de sofat inalta este un avantaj: vizibilitate mult mai buna.

          Comment


          • Nu Razvan , nu comparam , doar cautam + si - atat . Dar nu toti suntem constienti de asta ( nu ma refer la tine ) . Oricum o data ce initiatorul s-a hotarat discutiile astea nu-si prea mai au rostul acum .

            Frumoasa poza .
            B -X X - DDF x 2

            :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

            Comment


            • Foarta tare poza razzvan .Da am scris gresit.Vroiam sa spun nu au ridicat pretul.
              Oglinda de la Prestige este identica cu cea de pe oricare alt model(aici ma refer la sistemul de rabatare),doar ca e vopsita in culoare masinii,si are o suprafata mai mare.Se rabateaza usor?Ce naiba ca pocneste cand o dai.Du-te la alta masina care are sistem de rabatare d-ala simplu,doar pui mana pe ea.In fine,intr-o zi mi-a pornit alarma de la masina si nu stiam de ce:cineva mi-a rabatat oglinda ca nu avea loc sa treaca cu masina,si cand a facut poc,zgomotu si vibratiile de la lovitura aia au pornit alarma.Mda.
              Legat de greierasi:nu toate au greierasi,am mers recent cu un BMW 525i parca,din 2001 daca nu ma insel,avea masina 160.000km,si nu prea avea cine stie ce probleme la interior,sau greierasi.Avea bara fata sparta,si era parbrizu crapat.Asta recent de la o piatra.Si bordul putin cam murdar,si parea cam neingrijit.
              Last edited by Pacco; 16 September 2008, 15:55.
              sigpic

              Comment


              • Cauti nod in papura. Acum nu mai ai de ce sa te iei decat de sistemul de rabatare al oglinzii.
                Nu e placut sistemul, recunosc...Dar totusi, e prea de tot.

                Comment


                • Pe toate modelele de Phase II e oglinda model nou.
                  Da nu inteleg ce tot aveti cu rabatatul oglinzii? Ce va doare mai tare: cateva zgarieturi in plasticul oglinzii sau nishte dare din fata pana in spate?

                  Eu personal prefer sa nu rabatez oglinda, daca tot e sa mi-o agate unu macar isi da seama ca e prea aproape si nu-mi zgarie masina. Am patit cu un tip ce uda florile prin oras, cu o ditamai cisterna trecea la mm pe langa masini, stopul din spate a agatat oglinda, s-a zgariat un pic dar e plastic si a iasa la polish dar daca nu era oglinda el inainta spre masina, cand a lovit oglinda si-a dat seama ca e prea aproape.
                  Daca aveam oglinda rabatata probabil imi zgaria masina.

                  Totusi la Logan cam la 2 ani vezi ceva modificari, estetice sau motor, interior, exterior. Astia au preferat sa pastreze Astra Clasic asa cum era de la lansare dar il vand doar pe pietele din est.
                  Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                  http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    Te cred pe cuvant, ai dovedit de-a lungul timpului ca poti fi f obiectiv in ceea ce privesc masinile. ( la 250 000 km orice masina prezinta semne de uzura).
                    Exact, pozitia de sofat inalta este un avantaj: vizibilitate mult mai buna.
                    Pentru cei care nu simt masina ...

                    Am mers cu un Bmw ce prezenta semne de uzura ... Avea vreo 900.000 km insa.... Si proprietarul a zis ca'l mai tine inca 600.000 fara probleme. ( precedenta lui masina a fost un 520i care a dat'o la 1.300.000 km . Si eu am ramas uimit/uluit de cum merge acel e46 la 250.000 km .... ( nici macar un greier in el .... ). Daca ajungi in Craiova facem o plimbare cu el ... Si o sa ramai si tu la fel de uluit ....

                    Opel nu mai e marca "saracului" in Germania .... Deja a progresat enorm in ultimii ani ( ca si Audi de'altfel ). Ultimele modele Astra H , vectra C sunt cu totul alta mancare de peste ... Stati sa vedeti Astra 2009 si Opel Insignia ... ( noua vectra cu alta denumire.... Pentru a se debarasa de trecut ) .

                    Interior Insignia (offtopic ):

                    Ovimiha te inseli. Astra Classic nu e Astra G ... S'a renuntat la multe de pe Astra G pentru a produce o masina low cost si a iesit aceasta Astra Classic ...

                    Comment


                    • Razzvan: pardon, nu l-au pastrat asa ci au mai si luat ceva de pe el. Super.

                      Toata comparatia asta pornea de la pret, daca se merita sau nu sa dai inca 3000 de euro pt Astra Clasic. Daca deja compari cu Astra 2009 sau Insignia...alea sigur trec de 20.000 e normal sa fie alta mancare de peste.

                      Eu in continuare daca ar fi sa-mi iau masina peste 2-3 ani tot logan as alege, deocamdata din considerente de pret si intretinere.
                      Last edited by ovimiha; 16 September 2008, 16:52.
                      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                      Comment


                      • @Cezar:nu caut man nod in papura,dar cand aud pe unul ca zice la mine se rabateaza usor oglinda,mi se face pielea de gaina.
                        @ovimiha:da frate ma doare rabatatul oglinzii,pentru ca din cauza la sistemul asta prost a trebuit sa cumpar o oglinda noua.D-aia ma doare.
                        sigpic

                        Comment


                        • Razvan:Deja comparati Loganul cu o masina veche de 2 generatii ( si peste 10 ani vechime ) ...

                          Pai si cu ce vrei sa o comparam? )
                          Cam pe acolo se situeaza si Loganu, asta nu e o rusine.
                          Au trecut doar cativa ani de cand Renault a preluat Dacia, stai sa mai treaca vreo 5-6.
                          Crezi ca nu puteau sa faca o masina mai moderna (tehnic)? In momentul de fata si de acum cativa ani nu aveau vanzare, daca intrau pe piata cu ceva mai bun si scump (si desigur, robotul Gica intre timp a mai invatat cate ceva)) ).
                          Last edited by Octavian; 16 September 2008, 18:55.

                          Comment


                          • @Pacco: nu a spus nimeni ca se rabateaza usor oglinda. Tot cauti nod in papura.
                            Esti singurul care are problema asta, si anume, ruptul ei in timp ce ai rabatat-o.
                            S-a intamplat din urmatoarele motive:
                            - esti ghinionist, si ai avut parte de o piesa defecta. (slabe sanse, insa e probabil)
                            - ai bruscat piesa.
                            Tind sa cred ca ultima este cea mai probabila.
                            @razzvan: esti total off topic: noi NU comparam DACIA cu OPEL, ci Dacia Logan cu Opel Astra Classic.
                            Referitor la acea masina cu 1 300 000 km.... De ce nu a prezentat-o pt cartea recordurilor, ar fi detronat acel volvo ce a implinit varsta de 1 000 000 km, si inca era functionala.
                            Momentan voi nu cautati decat galceava, si e trist.

                            Comment


                            • Eu zic ca Loganul nu se poate compara cu alte masini ... A fost facuta pentru anumite sarcini , pentru o anumita categorie de oameni ... Desigur , putem compara Loganul cu unele masini la liniute ... La modul cum trag motoarele de 1.6 16v si 1.5 dci 85cp ....

                              Btw ... Apare si la mine in familie un Logan Facelift 1.4 :P.
                              Last edited by Cristi_Xp; 16 September 2008, 20:08.

                              Comment


                              • Loganul nu se poate compara cu alte masini
                                Razvane ai spus-o! ))
                                Adevarul-i ca e UNICA.
                                Si chiar nu o putem compara cu nimic...? Asa..Un pic...
                                Totusi ma bucura faptul ca se vinde bine la nemtalai.
                                Cred ca se vinde mai bine ca Astra Classic, sunt convins.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google