Multumesc supercar.
Logan vs Renault Clio Symbol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Am condus si yo un Clio Simbol de 75 CP...Dar diferenta care este intre logan 1.4 si simbol 1.4 ma refer la cele de 8v.....Treapta 4 trage putin mai bine din cauza kg in minus...Dar diferenta este ca in logan stai 5 oameni lejer, iar in clio 4 putin inghesuit:baoum:Stock sunt, stock raman..:baoum:pana la gratar:sunbathing:
Comment
-
Renault Clio ofera,dupa parerea mea,mai putine avantaje unei familii compuse din adulti mai voluminosi plus bagaje mai ciudate,fata de Logan berlina.Spatiul habitaclului este simtitor mai ingust iar pasagerii din spate sunt deranjati( peste 1,75 inaltime)de plafonul jos.Portbagajul este decent,dar nu la nivelul Loganului.Motorul de 1,4 trage bine,cutia de viteze pare mai bine etajata,insa directia este inselatoare la abordarea mai sportiva a curbelor stranse,fiind usor subviratorie.Comportamentul in linie dreapta este mai ferm datorita suspensiei ceva mai sportiva,abordand denivelarile cu oscilatii mai reduse decat Loganul.Aerodinamica are si ea partea buna in favoarea lui Clio,deci posesorii acestuia se pot lauda Loganistilor cu un mic plus la capitolul"masina se infige mai bine".Asadar,proprietarii cred ca se impart in 3 tabere,Loganisti cu familie,Loganisti cu tunning in sange si posesori de Renault Clio fara obligatii sau doar cu prietena...
Comment
-
Ok ... Dar a aparut si noul Symbol ... Desi nu pot spune ca e o masina frumoasa, a castigat mult la spatiu. Eu cred ca e un concurent serios pentru Logan. Credeti ca ar trebui un nou thread cu subiectul asta?
Cineva spune mai sus ca bicorpul nu se fabrica in Turcia. Gresit. Clio III se fabrica in Franta doar in variantele superioare de echipare, in rest a la turca bre !Last edited by sambo; 7 October 2008, 17:59.
Comment
-
Idem, tot la logan m-as indrepta.
Am vazut noul Clio symbol, si nu m-a impresionat cu nimic.
Masina nu exceleaza nici la interior, nici la exterior. Este chiar mai urata decat ph2.
Am avut probleme la iesitul din masina: picioarele mi se opreau in volan ( acesta fiind dat la maxim in sus)...Si nu e admisibil ( am totusi 1.81 m, deci nu f inalt).
Clio Symbol, cu motorizare de 1.4 16v 98 cai este la acelasi pret cu Prestige, sau Laureate 1.6 16v 105 cu toate optiunile posibile.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostIdem, tot la logan m-as indrepta.
Am vazut noul Clio symbol, si nu m-a impresionat cu nimic.
Masina nu exceleaza nici la interior, nici la exterior. Este chiar mai urata decat ph2.
Am avut probleme la iesitul din masina: picioarele mi se opreau in volan ( acesta fiind dat la maxim in sus)...Si nu e admisibil ( am totusi 1.81 m, deci nu f inalt).
Clio Symbol, cu motorizare de 1.4 16v 98 cai este la acelasi pret cu Prestige, sau Laureate 1.6 16v 105 cu toate optiunile posibile.
Am fost si eu la test drive (nu ca imi place masina, dar am castigat un tricou sau o tableta magnetica si m am inscris la tragerea la sorti de vineri ptr un symbol..Sa Dea Dumnezeu !!! )
Mie unul mi a placut masina (motorul la relanti trepida mai rau decat la o dacie pe carburatie..Dci, dar nu stiu cati cai avea)
Cutia destul de precisa..Frane bune..Si o tinuta la drum marfa..Am prims pe otopeni 120/h cu a 4 a si nici nu am simtit !
Asta cu care am mers eu avea CLIMA ..Ma laso' dracu..Zici ca era montata ulterior intr-un garaj..Asa de frumos arata in bord.Last edited by Alex21; 8 October 2008, 22:23.
Comment
-
Nici eu nu sunt fan SYMBOL.
O masina inghesuita foarte tare.
Modelul nou arata mai bine dar ... doar arata.
Parca prea l-au impopotonat la exterior cu o gramada de argintarii. Sorcova ce mai.
Clar aleg Logan-ul.Last edited by florin75david; 16 January 2009, 09:27.LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)
Comment
-
Originally posted by Razzvan View PostEra ieri o declaratie prin ziarul local data de cineva de la Redac : Cine are posibilitati limitate si vrea o masina ieftina isi ia Dacia.. cine se respecta isi ia Renault . So lame...
Prima data vroia papa sa isi ia Clio; i-am zis sa se urce el in ea si sa vad cum este; doar sa stea in scaune.
S-a urcat si nu i-a placut deloooc (el are 1.84). I-am zis...eu..."De mine ce zici, ca sunt mult mai inalt, am loc in el?" (ma refer strict la sofer, in spate nici nu mai vorbesc!)
A renuntat din start.
Nu m-ai vorbesc de alte criterii caci daca acesta, primar, nu este satisfacut...degeaba celelalte...
Asa ca...mama lui de raspect!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment