Cutie automata pe motor de 1.6 mi se pare copilaresc..o sa consume substantial mai mult si masina va fi de o puturosenie fantastica..daca eu la Tucson 2 litri benzina mai mult de 160 pe autostrada n-am putut iar la Mitsubishi 2.4 litri tot automat in depasiri imi fac cruce..la cascarabeta asta mica cum o fi ?
Logan vs Renault Clio Symbol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Razzvan View PostEra ieri o declaratie prin ziarul local data de cineva de la Redac : Cine are posibilitati limitate si vrea o masina ieftina isi ia Dacia.. cine se respecta isi ia Renault . So lame...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
la clio 16 v pretul e 11940 iar daca vrei mai mult adica toate alea inclusiv airbag la calaretul din dreapta te ajunge 13627 .cutia automata e standard.deci..comentati voi. a da e renault by turkey.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Eu le-as alege pe amandoua. Sunt madru posesor de tractorel dar si de un clio 1.5 dci 82 CP. Pe asta l-am cumparat nou si am avut de ales intre Logan si el. L-am ales pe Clio. Nu zic ca a fost o alegere proasta, masinuta a costat 10202 E fara geamuri pe spate si fara jante. Multumit ce sa mai. Problema era pe la revizii, le-am facut la IPSO Otopeni -> la fiecare 10.000 km ma saraceau astia de 6 mil si dupa m-a mancat undeva sa-i pun si filtru de polen asa ca mai nou ma saraceau de 7 mil. In vreo 2 ani am facut 60.000 km plus revizia de la 30.000 in care mi-au luat vreo 15 mil. Nu-mi mai pare rau de bani ca saracul si-a facut treaba si si-o face in continuare foarte bine.
Ce as combina la ele -> pe clio parca l-as redesena pe la usa din spate (mi-am spart arcada de vreo 2 ori) si parca as mai face ceva spatiu in spate (n-ai nici macar o sansa sa stai in spatele meu)
-> la logan cred ca as lua scaunele de la clio, nu stiu ce naiba dar am impresia ca stau in caruta (nu ma plang acum foarte tare ca de e masinuta mea)9! 9! 9!sigpic
Comment
-
deci pana la urma la logan n-ai modifica decat scaunele, dar toptusi clio l-ai alege din nou ? in conditiile in care intretinerea cred ca e dubla decat la logan, pretul initial e mai mare si n-ai nici dotarile loganului, de ce clio? ca are pe bot sigla de renou? eu am vrut sa vand loganul ca mi-am agatat o singura data urechea in usa cand m-am bagat in masinna si tu dupa ce "mi-am sprt de doua ori arcada" mai vrei masina aia? eu as trimite-o in vizita la rudele decedate ale mamelor fabricantilor ei...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Eu4yas View Postpe clio parca l-as redesena pe la usa din spate (mi-am spart arcada de vreo 2 ori)sigpic
Comment
-
Banuiesc ca te referi la Logan.
Si eu era doar sa imi ciocnesc fruntea de colt (usa)...te obisnuiesti repede oricum, mai ales daca ai avut contact cu coltul usii ... ))))
Sanse de vanzari mari in Romania nu cred sa aibe noul Symbol (fata de Logan ph2).
Chiar nu vad de ce sa dai acea suma in plus pt un Symbol (plus ca din spate mi se pare mai urat ca Loganu ) ) , eventual ca ai sigla de Renault si un + minor de confort (cred).
Comment
-
foarte multe accidente legate de coltul ala de la portiera .nu stiu, da eu nu am reusit sa interactionez cu el deoacamdata.iar referitor la sanse deja in fata logan sunt destule cumparate de astea noi vorbesc si cred ca o se dea bine (pentru cei ce se respecta).Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
@ seba: 1. Ce dotari am pe Logan am si pe Clio inafara cb-ului care era optional si nu l-am vrut. Un plus la Clio era pornirea stergatoarelor la spalarea parbrizului. Ce mai este diferit este ca pe Logan am reglaj lombar pe Clio nu. In rest identic. (probabil mai sunt mici diferente -> la Clio nu am bec la torpedo' (mai mare rasul).
2. Da! L-as lua din nou, cu conditia de a-mi face singur reviziile , pentru ca te ajuta extraordinar de mult la consum, (nu stiu loganul pe motorina cam cat consuma) si repet simt ca pozitia scaunului soferului iti ofera mai mult confort. (in spate in schimb e calvar).
3. In niciun caz nu l-am luat pentru sigla.
4. Inclin sa cred ca are o aerodinamica mai buna, mai bine insonorizat in rest aceleasi plastice.
5. Concluzie => nu le-as da pe niciuna
Sa va mai spun dupa cu cati bani mi-au spus sa ma duc la service pentru revizia de 60.000..... ))9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Pffff....ar fi fost super extra mega giga 2500....dar imi spun baietii: aaaa pai aveti kit distributie, placute, filtre (din nou; le-am schimbat de le-a luat dracu ) mai aveti si o bieleta sau numai stiu ce-au zis ei de tinea de legatura cu solul si cica la 50.000 km s-a dus garantia la tot ce tine de legatura cu solul asa ca tre bagati mana in buzunar (imi venea sa-l iau pe ala de gat ca n-au zis nimic cand am fost la revizia de 50.000).
In jur de 4000 lei => pentru restu' exista ....... Mi-au cazut buzunarele, ochii si m-a luat cu tremurat aproape ca voiam sa o vand. Am facut-o la un prieten mecanic = 1400 lei (oricum iesea din garantie).
Pe Loganel am luat-o SH si i-am facut si io o mica revizie tot la prietenul asta, avea 45.000 -> ulei 4 litri - 135 lei, filtru ulei + filtru aer - 65 lei. (mi-e si drag cand ii fac revizia ) - manopera lui 50 lei - total 250 lei. Numai filtru de motorina este 200 lei pentru cliolino9! 9! 9!sigpic
Comment
-
-
Cristi_LCD...cred ca in orice service Dacia,,,daca vei face revizia cu schimbul filtrului de motorina, nu vei da 200 de lei pe chestia aia...
Daca il iei din alta parte, e in jur de 100 lei.
Si nu este vorba de neincredere in colegul nostru, cat de ciudatenia faptului...Last edited by 77sky; 16 January 2009, 16:03.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment