pai dupa parerea mea, asta e singurul avantaj al loganului, fata de clio symbol. spatiul, ca in rest e pe sub symbol
Logan vs Renault Clio Symbol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
pai si eu ce am zis? ca asta e singurul avantaj al loganului fata de clio sau symbol --> locul de pe bancheta din spate, si in general spatiul din habitaclu. ca daca ma pun langa usa spate stanga sau dreapta o sa raman cu gatul stramb pentru ca stalpul imi muta capul pe mujloc, si mai tau si cu ţeasta de plafonDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
in primul rand reputatia, si sa nu spun de modul de asamblare al loganului, care lasa de dorit. la mine la 90 la ora deja bat alizee prin masina. manopera romaneasca, ce sa-i faci. nu mai punem la socoteala diversele probleme pe care le-au avut unii si le au cand isi cumpara masina, de trebuie sa mearga cu ea a doua zi in service( sa nu uitam ca un membru de pe forum are logan PH2 si are probleme cu frana!!!, masina are 6 luni), sa nu mai vorbim de nesimtitrea unora de la dacia, in proportie de 80%, restul de 20% sunt membrii pe forum sau pur si simplu oameni intregi la cap. pozitia oribila pe care o ai pe scaunele din fata, de iti intepeneste si cel mai sanatos spate, daca mergi la drum lung, de 8 ore, ~400 km. si cred ca e mult mai fiabil decat un logan. tetierele virgula de pe spate, si pozitionarea butoanelor la geamurile electrice, si ETC.Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
1. Reputatia??? Fac parte din acelasi concern si un lucru destul de important pe care ti-l spun....un procent destul de ridicat din piesele care sunt pe clio le vei regasi si pe logan(in special dedesubturi sau cele care nu atrag atentie).
2. Manopera??? Este manopera turceasca contra cea romaneasca. Crezi ca turcii sunt asa de sus??? La clio schimbam chederul de la parbriz din 10 in 10.000 km (la revizii). In schimb acelasi "alizeu" acelasi troncanit de plastic.
3. La pozitia scaunelor din fata sunt de acord cu tine. Zici ca esti mecanic de locomotiva clar. Ceva de completat ar fi ca totusi 400 de km nu-i faci in 8 ore , probat de mine.
4. Fiabilitate???? Vom vedea.
5. Pozitia butoanelor???? Hai sa-ti sun unde am eu butonul de reglare oglinzi la Clio (fabr. 2006), unde se afla reglarea pozitiei farurilor la logan. Crezi ca este comod? Este adevarat ca butoanele de la geamuri sunt pe manerul usii stanga. In rest cam tot pe-acolo climatizarea.9! 9! 9!sigpic
Comment
-
ori lucrezi la dacia si ai clio ori nu stiu. eu vorbeam de modelele clio symbol, nu de clio cu an de fabricatie 2000-2002. in caz ca nu ai observat, nu am pus virgula sau orice alt semn de despartire intre clio si symbol. multe piese de pe logan sunt si de pe megane, nu numai de pe clio. manopera turceasca, sunt mai mult ca sigur ca e cu cel putin 1% mai buna ca la noi. si ti-am mai zis. unde ai vazut tu om cu masina cumparata ieri, sa mearga azi cu ea in service? ti-am dat un exemplu concret, si o problema grava, cea cu franele. saracu om a scapat de o rabla si a dat peste alta. eu nu merg 400 de km intins ca tine, si nu cred ca ai fost pe traseul facut de mine, adica brasov-sibiu-alba-abrud-campeni-horea-matisesti, la 1400m in apuseni. si nici pe ruta brasov-sighisoara-campia turzii-turda-campeni-horea-matisesti nu ai fost. iti spun eu, 8 ore, avand in vedere ca nu ma grabeste nimeni, si tot acolo ajung si tu faci o comparatie care nu ar trebui vis-a-vis de pozitia butoanelor. pun pariu cu tine pe ce vrei ca nu umblii la reglajul oglinzilor atat de des pe cat deschizi un geam, asa ca nu vad cu ce te incurca acoloDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
In niciun caz nu m-am referit la modele 2000-2002. Problema cu manopera ca e 1% peste noi, cu tot respectul pentru tine si fara suparare, astea-s vorbe, plus calitatea de material plastic injectat este aceeasi. Eu ti-am spus ca am auzit acelasi troncanit de plastic dupa un anumit numar de km. Acum legat de pozitia butoanelor hai sa vedem cam in cat timp reglezi tu oglinzile la logan si in cat timp le reglez eu la clio (este mult mai comfortabila la logan, dar si-aici trebuie sa recunosc ca generatia 2007 de symbol a schimbat pozitia reglajului oglinzilor langa butoanele geamurilor)...recunosc pozitia butoanelor geamurilor este mult mai comfortabila la clio.
Problema cu franele.....cred ca este singurul din tara, sincer vorbind.
Dar totusi ne limitam la prea putin in comparatia celor 2. Ce mai vezi asa de minunat la el?9! 9! 9!sigpic
Comment
-
farurile si aerodinamica. eu ti-am zis ca tu nu reglezi zilnic oglinzile, asa ca nu e disconfortul asa de mare incat il are cineva la logan cu butoanele de la geamuri. de butoanele de geamruile spate nici nu vorbim. si macar astia pe symbol au fost in stare sa remedieze problema cu reglajul farurilor, dar uite ca la logan nu. eu inchei discutia aici, ca asa o putem duce la nesfarsit, si trebuie sa fac o iesire pana in oras, ca sa ma inzapezesc putin, ca ninge in draci.
o seara placuta, ne mai auzimDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
Originally posted by Eu4yas View Post...recunosc pozitia butoanelor geamurilor este mult mai comfortabila la clio.
nu ma ridic deloc cu pretentii. am plecat de la dacia 1310 '86 si ar fi culmea sa am pretentii de la masina astaLast edited by bogdan_1984; 21 February 2009, 00:02.sigpic
Comment
-
Trebuie sa intelegi si tu ca sunt unii mai scunzi carora le place sa stea intinsi (gen io) si mai practic ar fi sa deschizi geamul din mana stanga.
Legat de aerodinamica...are un aer mai sporty ca sa spun asa, dar atata timp cat iti spargi capul cand te urci in ea nu ma ajuta cu nimic, si atat timp cat depasesti un autovehicul mai greu te-azvarle pur si simplu in 2 parti deodata iar nu ma ajuta cu nimic. Am sa ma interesez sa vad in ce fel si mod te-ajuta deflectoarele de aer.Iar farurile imi par o economisire de tabla cu o prelungire a plasticului ineficienta. Sa nu mai vorbim de aripi de fibra care nu au un asa mare coeficient de elasticitate, loc ingust de schimbat al unui bec, plus bani pe piese care se regasesc doar si doar in SIGLA care o ai pe el.
Acelasi motor, aceleasi cutii, acelasi portbagaj cu o deschidere mai mare a Loganului.
S.a.m.d.9! 9! 9!sigpic
Comment
Comment