Logan vs Renault Clio Symbol

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • al dracu de tractoare, si daca ar fi avut 16cp, tot ar fi batut un benzinar de 100cp, indiferent cat l-ar fi chinuit soferul acestuia din urma. eu zic sa va reveniti din sentimentul de picat in extazul din spatele surii, indus de cuplul de vapor al motorului cu aprindere prin compresie...
    @georgex2: ai sa fii surprins cat de "cu datele tehnice" poate sa ramana un ford sau un vw in urma unui renault, sau chiar a unui logan. daca are sigla de elice alb-albastra in bot, nu inseamna ca orice petarda de beamveu bate un logan la performante. il bat la confort, finisaje, etc...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • il bate la tot ce conteaza ,nemtii nu s-au gandit ca cei de la renault pun motoare direct pe schelet.:P

      Comment


      • Obisnuit cu stilul benzinar de turat mai mult pe o anumita treapta de viteza, am simtit ca pe diesel nu mai e acceasi chestie si ca la un moment-dat se cam termina tarlaua(spre exemplu de la a IV-a la peste 100 kmh nu prea mai accelera), dar mestecand mai rapid in cutie s-a rezolvat si treaba asta. Una peste alta, mult mai buna treaba cu 65 cp dci pe acceasi caroserie decat 1.4 mpi sau poate si 1.6 mpi. Asta e, de-acuma am revenit la batranu Logan cu care deja m-am "reobisnuit".

        Comment


        • toata treaba e sa manuiesti levierul.pe mine daca ma prinde cu a 5-a o depasire de la 80-120,ma mananca un diesel de 70,80 cp .imi da flasuri si ma si claxoneaza din spate.trebe sa dau a 4-a pana la 100 km si porma a 5-a.ce sa fac daca am vrut masina "sport" .asa e cu toate benzinarele astea de generatie mai veche.e adevarat ca benzinarele dupa 3000 rot incep sa traiasca,dar manca benzol.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • @georgex2: pe shelet, pe ne-schelet, uite ca au fost primii cu 5 stele la impact, clio si megane invata volkswagenul si ford-ul sa ia viraje, pe opel sa faca masini low-cost ca sa traiasca...nu-s chiar picati in freza farncezii. or bea ei vin si mananca branza stricata, dar le cam sufla la nemti in ciorba cand e vorba de motoare. la plasticuri mai au de invatat, in rest...toate fiarele sunt la fel, se indoaie si ruginesc
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • intrebare pentru cei avizati,sau pentru cei cu mai multa experienta:rezista un symbol dci sa concureze cu un logan benzinar pe un traseu gen autostrada in regimuri de viteza de 160-170km/h in mod constant pe parcursul a 200-300km,fara oprire?ma tot contrazic cu un prieten....eu zic ca nu....

              Comment


              • Originally posted by georgex2 View Post
                il bate la tot ce conteaza ,nemtii nu s-au gandit ca cei de la renault pun motoare direct pe schelet.:P
                Tare asta! Iti dau dreptate aici. Avem in tara o gramada de "reisari" care cred ca loganul e masina sport si face orice. Noroc ca nu a avut francezul motor mai mic in gradina si l-a pus pe asta de 1,4 pe logan. Ca altfel vedeam logan cu motor de 800cmc.
                Cat despre franta vs germania imi vine sa rad. Francezii n-au modele cat au germanii constructori.

                Roy: benzinaru de la logan nici macar nu ajunge la 160-170km/h, d-apoi sa concureze un clio care zburda lejer cu 180km/h.

                Comment


                • Originally posted by andreyi View Post
                  Sa va impartasesc si eu un pic din experienta Symbol (model 2006, 65 cp dci) pe care l-am condus aproape 1000 km in acesto concediu ( ca si posesor de Logan 1.4 remapat). .
                  ce trebuie sa intelegi tu e ca la motorul turbo diesel, ai cuplul si puterea la turatii foarte joase. astfel tu atingi aia 65 de cai undeva la 3000de ture. iar un benzinar ca sa atinga aia 75 de cai trebuie sa mearga cu 5500.

                  cu alte cuvinte la un mers normal dieselul o sa ti se para mai puternic, pt ca folosesti aproape toti caii. in timp ce la benzina daca vrei sa folosesti toti aia 75 de cai du-o in 5000 si o sa vezi ca ramane in spate rau dieselul. degeaba zici ca te departai de ala cu loganul, sau ca in panta tragea mai bine a ta. esti sigur ca cel cu loganul ii dadea 5000rpm?! eu zic ca nu.
                  aia 65 de cai sunt 65, care sunt cu 10 mai putini decat la 1.4mpi si cu vreo 25 mai putini decat la 1.6. ca soferii nu se adapteaza la ce motorizare conduc sau mai rau nu stiu sa exploateze un motor aspirat pe benzina asta e alta treaba.
                  Last edited by bossake; 1 September 2010, 00:10. Reason: edit
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • Originally posted by ROY View Post
                    intrebare pentru cei avizati,sau pentru cei cu mai multa experienta:rezista un symbol dci sa concureze cu un logan benzinar pe un traseu gen autostrada in regimuri de viteza de 160-170km/h in mod constant pe parcursul a 200-300km,fara oprire?ma tot contrazic cu un prieten....eu zic ca nu....
                    Viteza Maxima: 162.0 Km/h la symbol...

                    am si diesel de 68 de cai si 1.6 mpi . la drum lung si mers "batraneste" sau macar linistit prefer tractorasul pe orice drumuri si chiar si-n oras. cand ma urc pe benzinar ... parca am iar sub 30 de ani...

                    eu cred ca pe orice fel de drum loganul de 1.6 bate clio de 1.5dci 65 cai , dar trebuie si sa vrea...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Originally posted by Alin0007 View Post
                      Tare asta! Iti dau dreptate aici. Avem in tara o gramada de "reisari" care cred ca loganul e masina sport si face orice. Noroc ca nu a avut francezul motor mai mic in gradina si l-a pus pe asta de 1,4 pe logan. Ca altfel vedeam logan cu motor de 800cmc.
                      Cat despre franta vs germania imi vine sa rad. Francezii n-au modele cat au germanii constructori.

                      Roy: benzinaru de la logan nici macar nu ajunge la 160-170km/h, d-apoi sa concureze un clio care zburda lejer cu 180km/h.


                      Bah al draq Clio cum zburda el lejer cu 180 km/h...pun pariu ca ar mai zburda cu inca 100 km / h peste aia 180...un adevarat SLR-u, ce sa mai.
                      La categoria resarilor cu Loganuri mai este o categorie: A alora care sufera de sindromul Dacia 1300 si de alte frustrari din Epoca de Aur...sau mai bine zis Culegere de Idei si Pasaje din vremea Regretatului Odios.

                      Am rugamintea sa va rezumati la subiectul thread-ului !
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by bossake View Post
                        ce trebuie sa intelegi tu e ca la motorul turbo diesel, ai cuplul si puterea la turatii foarte joase. astfel tu atingi aia 65 de cai undeva la 3000de ture. iar un benzinar ca sa atinga aia 75 de cai trebuie sa mearga cu 5500....
                        Ar mai fi de adaugat ca pe un drum de munte, la inaltime, motoarele aspirate sufera si din cauza aerului mai rarefiat. Cu totul altfel stau motoarele turbo (inclusiv turbo-benzinarele) in aceste zone.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • nu am gasit niciun thread in care sa se mentioneze ceva de compatibilitatea de piese dintre renault si dacia.
                          m-ar interesa daca arcurile de pe clio se potrivesc pe sandero, si daca o "trantesc"cu 3-4 cm. merg mai tot timpul cu oameni in varsta cu probleme la spate pe distante mari si nu vreau sa ii rup de spate cu niste arcuri sport. m-am gandit sa "import" niste arcuri care sa coboare masina dar sa pastreze confortul. astept sugestii!.
                          multumesc anticipat
                          fara

                          Comment


                          • Grea alegere

                            Comment


                            • argumenteaza ! alegerea o fac daca e buna.eu am pus o intrebare. cred ca s-au gandit si altii la asta. si vreau sa vad daca ideea e buna. daca a pus cineva.
                              fara

                              Comment


                              • Fiecare alege masina care ii place E totusi mai scumpa masina,eu asa la bugetul meu as putea sa aleg logan preferance 1.6 cu 8300 euro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google