Logan vs Renault Clio Symbol

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar cu siguranta cum sta Clio Symbol?
    De bine de rau Loganu are 3 stele atestate de Euroncap..De ce la Symbol Renault nu a zis nimic?

    Mie nu imi ramane in minte decat acel accident stupid in care au murit Laura Stoica si sotul ei.
    Impact frontal intre un Papuc si R.Symbol.
    Un om din Papuc a supravietuit...cei din Clio Symbol nu.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • Un singur accident nu reprezinta vreo referinta in domeniul sigurantei unui anumit tip de automobil. In exemplul dat de tine, dinamica accidentului a fost cea care a facut diferenta.
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • Poate acel accident nu reprezinta mare lucru..era doar un exemplu.
        Dar faptul ca Renault nu a dat nicio informatie privind siguranta acestui autovehicul si ca nu a fost testat de Euroncap ridica mari semne de intrebare.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • A fost testat, in anul 2000.
          Renault Clio II, faza 1.

          Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • In scurta mea viata pe acest pamant, datorita functiei pe care o detin(agent vanzari), am condus o multime de marci de masini.
            Desi detin logan si sunt mandru de el, loganul nu se compara cu nici o alta marca. E slab la toate capitolele, de la tabla la orice vreti voi. In afara de pretul mic de achizitie, spatiul mare interior si o intretinere relativ ieftina, loganul nu are nici un alt atu.
            Asa ca orice altceva e peste logan, si clio de asemenea.

            Comment


            • Deci pret mic la achizitie,spatiul mare la interior,intretinere relativ ieftina,alte... dezavantaje? Vezi ca acum sar baietii pe tine.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Al dracului pret, mic mai e! Voi si acum visati la "masina de 5000 de euro"?

                La "mana a doua" o fi mic, altfel nu.
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  dezavantaje? Vezi ca acum sar baietii pe tine.
                  Pai aici putem insira 2 pagini de caiet studentesc daca vrei, dar fiecare zic eu ca le stie.
                  -zgomot interior ridicat
                  -antifonare inexistenta
                  -tabla proasta
                  -vopsea ce se decoloreaza chiar si dupa un an la soare
                  -100 de greierasi prin bord si panourile usilor
                  -lipsa multe dotari de siguranta activa si pasiva
                  -calitate materiale interioare de 2 lei
                  -confort la volan egal cu 0
                  -contine multe elemente ce echipau masini lansate prin anii 2000.
                  si multe altele.

                  Apropo, colegu te-ai urcat macar in vreo octavia II sau clio 3? Masini sh la bani de logan nou. Bine sh din 2010 2011.
                  Last edited by Alin0007; 31 October 2011, 21:10.

                  Comment


                  • In oct.2004 am cumparat primul logan 1.4cu 6300E.Ce puteam sa iau cu banii astia?(va rog fara masani din jermania shtock)
                    In 2008 am optat ptr,actala masina;9550E.Vroiam tot masina noua.Ce putem sa aleg?Fiat,Clio,Hyundai.Kia ajungea cam la 13.000.Asa ca...
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Iancule, una e ca n'ai avut bani de altceva, alta e sa vezi numai avantaje, doar pt. ca tu detii masina "X" si aia e cea mai tare, ai facut cea mai buna alegere.
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • Cocosi, termina cu broasca aia!

                        Comment


                        • Niki B,doamne fereste,nu sunt loganist fanatic.Crede-ma ca dupa 7 ani de Logan stiu si bune si rele despre aceasta masina.Dar in nici un caz nu mi se pare cea mai rea masina asa cum sustin sus si tare unii.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Nici eu nu am spus ca'i cea mai rea.
                            Dar nici s'o ridicam prea mult in slavi, caci o sa devenim ridicoli.


                            Off topic: ma uitam ieri la un Cielo din 1996 si nu imi venea sa cred ca nu are nicun fel de luft la imbinarea aripa-bara (fata, spate). De ce coreenii aia, acum 15 ani au reusit sa faca asa ceva, iar francezii lu' peste prajit nu reusesc nici azi?
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • @IancuMIC: exact ca si tine simt si eu, iar cand mi-am sustinut parerea mi-au sarit toti in cap
                              pur si simplu dupa 7 ani de convietuit cu masina asta, nu am de ce sa o consider cea mai proasta alegere....ma duce acolo unde am nevoie cu cele mai mici costuri posibile, iar asta este lucrul cel mai important pentru mine
                              poate pentru alte persoane conteaza mai mult sa schimbe masina mai des, sa circule cu o marca de renume, sa simta un confort mai bun, sa aiba o antifonare mai buna, sau ma rog, ce alte motive are fiecare
                              in tot acest timp, prin natura meseriei, am circulat cu zeci de alte masini si pot sa spun cu mana pe inima(e doar parerea mea, nu-mi sariti iar in cap) ca niciuna nu m-a convins sa dau loganul pentru alt model
                              poate ca daca mi-ar face probleme mari, atunci m-as gandi serios sa o dau
                              in definitiv consider loganul masina celor care nu vor sa cheltuie prea multi bani pentru o bucata de fier, oameni care nu sunt pretentiosi si pentru care primordial este aspectul practic
                              pentru cei care vor mai mult de la o masina, sigur ca loganul nu mai este o optiune si atunci se indreapta spre alte marci

                              Comment


                              • pentru ca acei coreeni vroiau si in plus stiau ca daca nu o fac bine nu o cumpara nimeni. imediat ce cielo s-a construit in Romania au aparut tot felul de probleme... inclusiv cu tabla. si la logan e la fel pentru ca romanii zic :"-Merge si asa !!!"

                                la fel e si cu simbolul construit in turcia. comparati-l cu un clio facut in Franta si nu-i aceeasi mancare de peste .
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google