Logan vs Renault Clio Symbol

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mariane evident ca are parti bune, ca doar si eu am folosit un logan 4 ani si nu m-a dezamagit. Daca era o parasuta de masina nu o tineam atat
    Cat despre noul Clio symbol...sa se duca in pustiu ca mai urata n-am intalnit. Era mai simpatic precedentul model.

    Comment


    • N-am gasit pe nici o persoana pana acum, care a trecut de la Logan la ceva superior (si ma refer aici la masini cu minim una clasa peste) sa spuna ca Loganul e o cazatura de masina, ci din contra, per total o masina OK de care au fost multumiti.
      Si chiar am avut ocazia sa stau de vorba cu cativa pana acum (cunoscuti sau necunoscuti prin spalatorii, birturi, etc).

      PS: ca le-ar fi greu sa treaca din nou la Logan e altceva )

      Comment


      • Originally posted by PCH View Post
        Chiar ca....de Kangoo sau Master, inca nu m-am decis!

        Logica e simpla, aceleasi motoare, aceleasi cutii de viteza, spatiu mai mult la logan, pret achizitie/revizii mai ieftin logan....de ce sa aleg clio??? sunt sado-maso sa imi pun gatul pe genunchi cand stau pe bancheta spate?! mai e facut si la turci.....mai bine imi cumpar un first bike! Nu mai zic ca la volan te simti ultimul om, ultima persoana ....mic, inghesuit, masina de domnisoare! Hai cocosi sa te aud, spune tu cat de MASCULIN e un RENO Clio Symbol Fiji
        Pret achizitie si revizii te-nseli. Sunt aceleasi. Cand am cumparat eu clio in 2006 am dat 10.200 pe el. Tu cat ai dat pe logan? Ai dat 8.000? Cred ca asa ai dat. Eu diesel tu benzina. La cateva luni a cumparat o cunostinta de-a mea un logan 1.5 85, a dat pe el vreo 10.500. Unde este diferenta? Cutiile de viteze erau diferite, apropo! Nu mai vorbesc de cursa schimbatorului, e la logan cat treci din a III-a intr-a IV-a la clio .
        Cu reviziile nici sa nu aud. Daca iti cumperi piesele si stii ce cumperi, apoi te duci la service cu ele nu vad sa fie diferente. A, ca te duci la service cu mana-n fund si vine nea mecanicu' si-ti spune pai stai domne ca asta e RENO deci e mai scump, iar tu o iei de buna, asta nu mai este vina lui. Netul e plin de tot felul de informatii iar la un simplu google poti gasi ce vrei, sa nu mai vorbim de piese care-ti pot ajunge fix acasa.
        Asta cu e facut la turci m-ai dat si mai pe spate . Daca e facut la turci ce? Nivelul tau economic e cumva peste al turcilor? Calitatea lucrarilor realizate intr-o uzina din Turcia crezi cumva ca este peste cea de la Pitesti? Pana una alta eu n-am auzit la Cliolino al meu de greierasi, nu s-a decolorat vopseaua, nu a ruginit. De ce sa ma simt ultimul om sau nu-s masculin cand conduc un Clio? Fii serios ca nici loganul tau nu scoate in evidenta vreun soi de barbat puternic .

        Nu spun acum ca loganul este praf si clio imparat! Aceleasi trocarete .

        Daca ai sa ma-ntrebi de ce am cumparat Clio si nu Logan, iti voi raspunde, pt ca la acea data nu exista inca varianta 85 cp pe logan.

        Originally posted by Cezar View Post
        Mariane evident ca are parti bune, ca doar si eu am folosit un logan 4 ani si nu m-a dezamagit. Daca era o parasuta de masina nu o tineam atat
        Cat despre noul Clio symbol...sa se duca in pustiu ca mai urata n-am intalnit. Era mai simpatic precedentul model.
        De acord, total de acord Cezar. Cliolino asta nou zici ca e nu stiu cum sa-i spun, o cutie de de chibrituri pusa pe niste roti prost alese. E aiurea.
        Ailalta mi s-a parut mai haioasa.

        Originally posted by Octavian___32 View Post
        N-am gasit pe nici o persoana pana acum, care a trecut de la Logan la ceva superior (si ma refer aici la masini cu minim una clasa peste) sa spuna ca Loganul e o cazatura de masina, ci din contra, per total o masina OK de care au fost multumiti.
        Si chiar am avut ocazia sa stau de vorba cu cativa pana acum (cunoscuti sau necunoscuti prin spalatorii, birturi, etc).

        PS: ca le-ar fi greu sa treaca din nou la Logan e altceva )
        Au fost multumiti dar le-ar fi greu sa mai treaca. Intru si eu in categoria asta.

        Stii cum ma gandeam, daca spre exemplu mi-as lua un Avensis, mi-as mai cumpara si-un logan. Pe cuvant. Mi-as face treburile cu el.
        Last edited by Eu4yas; 2 November 2011, 09:56.
        9! 9! 9!
        sigpic

        Comment


        • tot am urmarit topicul asta de ceva vreme sa ma bag si eu...posesor de clio symbol fiind, voi incerca sa fiu cat mai impartial.Ca e urata sau frumoasa depinde de gustul fiecaruia acum, insa trebuie constientizat faptul ca toti cei care si-au luat fie symbol fie logan au facut alegerea in functie de buget.....daca ar fi dispus de fonduri mai mari ar fi optat pt altceva superior calitativ cred....cel putin eu unul asa am facut.
          Ce diferente sunt in plus la clio fata de logan...poi cam urmatoarele:

          - nu prea rugineste(vezi pasaje aripi spate/chedere usi etc...)
          - este un pic mai mult izolat cel putin la partea compartimentului motor/perete de foc....nu simti de la 120 in sus ca intra motorul peste tine.
          - plasticele par a fi un nivel calitativ superior celor de pe logan.
          - aerodinamica mai buna/consum mai bun/stabilitate mai buna(toate in variantele stock, fara a aduce imbunatatiri.)
          - la varianta pe benzina, cv un pic mai bine etajata, mai scurta==>demaraj mai bun.
          - intretinerea nu este mult mai scumpa decat la logan.
          - prezenta filtrului de habitaclu din echiparea standard(ma refer la versiunile ce au minim AC). nefiind necesara decupare, etc
          Poate mai sunt si alte diferente, insa nu mi le amintesc acum...ideea este ca amandoua masinile sunt per total cam acelasi lucru cu mici/mari plusuri si minusuri.Dar cum romanu' intotdeauna tre sa gaseasca miezu' din dodoashca...mai sunt unii care se simt fie ultimi oameni, fie cel putin directori de corporatii multinationale cand coboara din ambele modele....cu toate ca uita, sau nu cunosc SCOPUL conceperii unor astfel de masini.

          Comment


          • Originally posted by Eu4yas View Post
            Pret achizitie si revizii te-nseli. Sunt aceleasi. Cand am cumparat eu clio in 2006 am dat 10.200 pe el. Tu cat ai dat pe logan? Ai dat 8.000? Cred ca asa ai dat. Eu diesel tu benzina. La cateva luni a cumparat o cunostinta de-a mea un logan 1.5 85, a dat pe el vreo 10.500. Unde este diferenta? Cutiile de viteze erau diferite, apropo! Nu mai vorbesc de cursa schimbatorului, e la logan cat treci din a III-a intr-a IV-a la clio .
            Cu reviziile nici sa nu aud. Daca iti cumperi piesele si stii ce cumperi, apoi te duci la service cu ele nu vad sa fie diferente. A, ca te duci la service cu mana-n fund si vine nea mecanicu' si-ti spune pai stai domne ca asta e RENO deci e mai scump, iar tu o iei de buna, asta nu mai este vina lui. Netul e plin de tot felul de informatii iar la un simplu google poti gasi ce vrei, sa nu mai vorbim de piese care-ti pot ajunge fix acasa.
            Asta cu e facut la turci m-ai dat si mai pe spate . Daca e facut la turci ce? Nivelul tau economic e cumva peste al turcilor? Calitatea lucrarilor realizate intr-o uzina din Turcia crezi cumva ca este peste cea de la Pitesti? Pana una alta eu n-am auzit la Cliolino al meu de greierasi, nu s-a decolorat vopseaua, nu a ruginit. De ce sa ma simt ultimul om sau nu-s masculin cand conduc un Clio? Fii serios ca nici loganul tau nu scoate in evidenta vreun soi de barbat puternic .

            Nu spun acum ca loganul este praf si clio imparat! Aceleasi trocarete .

            Daca ai sa ma-ntrebi de ce am cumparat Clio si nu Logan, iti voi raspunde, pt ca la acea data nu exista inca varianta 85 cp pe logan.



            .................................................. ....
            Trebuia sa spun SUB nu peste.

            Originally posted by cristiubs View Post
            tot am urmarit topicul asta de ceva vreme sa ma bag si eu...posesor de clio symbol fiind, voi incerca sa fiu cat mai impartial.Ca e urata sau frumoasa depinde de gustul fiecaruia acum, insa trebuie constientizat faptul ca toti cei care si-au luat fie symbol fie logan au facut alegerea in functie de buget.....daca ar fi dispus de fonduri mai mari ar fi optat pt altceva superior calitativ cred....cel putin eu unul asa am facut.
            Ce diferente sunt in plus la clio fata de logan...poi cam urmatoarele:

            - nu prea rugineste(vezi pasaje aripi spate/chedere usi etc...)
            - este un pic mai mult izolat cel putin la partea compartimentului motor/perete de foc....nu simti de la 120 in sus ca intra motorul peste tine.
            - plasticele par a fi un nivel calitativ superior celor de pe logan.
            - aerodinamica mai buna/consum mai bun/stabilitate mai buna(toate in variantele stock, fara a aduce imbunatatiri.)
            - la varianta pe benzina, cv un pic mai bine etajata, mai scurta==>demaraj mai bun.
            - intretinerea nu este mult mai scumpa decat la logan.
            - prezenta filtrului de habitaclu din echiparea standard(ma refer la versiunile ce au minim AC). nefiind necesara decupare, etc
            Poate mai sunt si alte diferente, insa nu mi le amintesc acum...ideea este ca amandoua masinile sunt per total cam acelasi lucru cu mici/mari plusuri si minusuri.Dar cum romanu' intotdeauna tre sa gaseasca miezu' din dodoashca...mai sunt unii care se simt fie ultimi oameni, fie cel putin directori de corporatii multinationale cand coboara din ambele modele....cu toate ca uita, sau nu cunosc SCOPUL conceperii unor astfel de masini.
            Sunt si alte diferente. Portbagajul are cam aceeasi capacitate, stupoare insa cu plus pentru clio!
            Eu mai vad inca un plus pt clio. Confortul la volan este peste cel de la logan. Fara dubiu.
            9! 9! 9!
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by cristiubs View Post
              ..........:

              - nu prea rugineste(vezi pasaje aripi spate/chedere usi etc...)
              - este un pic mai mult izolat cel putin la partea compartimentului motor/perete de foc....nu simti de la 120 in sus ca intra motorul peste tine.
              - plasticele par a fi un nivel calitativ superior celor de pe logan.
              - aerodinamica mai buna/consum mai bun/stabilitate mai buna(toate in variantele stock, fara a aduce imbunatatiri.)
              - la varianta pe benzina, cv un pic mai bine etajata, mai scurta==>demaraj mai bun.
              - intretinerea nu este mult mai scumpa decat la logan.
              - prezenta filtrului de habitaclu din echiparea standard(ma refer la versiunile ce au minim AC). nefiind necesara decupare, etc
              Poate mai sunt si alte diferente, insa nu mi le amintesc acum...ideea este ca amandoua masinile sunt per total cam acelasi lucru cu mici/mari plusuri si minusuri.Dar cum romanu' intotdeauna tre sa gaseasca miezu' din dodoashca...mai sunt unii care se simt fie ultimi oameni, fie cel putin directori de corporatii multinationale cand coboara din ambele modele....cu toate ca uita, sau nu cunosc SCOPUL conceperii unor astfel de masini.
              Nu rugineste mai ales la aripi, ca-s din plastic. Pana si machete juniorului meu sunt din metal la caroserie, in TOTALITATE.

              Stabilitatea la Symbol in curbe e legendara, stiu. De ce? Ecartamentul mai mic ajuta la stabilitate? Nu, zau!
              Last edited by mr.K; 2 November 2011, 11:14.

              Comment


              • Maestre, dar usile nu mai sunt din plastic, aripile spate idem. Sa-l intrebam pe masculinul pecehas daca a schimbat vreo usa sau nu la logan.
                Eu am aproape 110.000 si 6 ani in februarie cu clio si n-au mai ruginit.
                9! 9! 9!
                sigpic

                Comment


                • Ok, ok, m-ai convins cu tabla. Astept sa fiu contrazis in ce priveste stabilitatea la Symbol.
                  Stabilitatea in curbele de viteza mare, specific.
                  Last edited by mr.K; 2 November 2011, 11:27.

                  Comment


                  • Terminati-va mah fi-v-ar forashul al dreaq. Daca Loganul e urat, Clio e urat cu spume. Are ceva in plus dar le platesti. Nu vad motivul sa dai bani in plus doar pentru cateva plastice, o cutie mai scurta si faptul ca scrie Reno. Ca-l iei in anumite circumstante convenabile, e altceva.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Ok, ok, m-ai convins cu tabla. Astept sa fiu contrazis in ce priveste stabilitatea la Symbol.
                      Stabilitatea in curbele de viteza mare, specific.

                      Cunosti cumva vreo masina care s-a rasturnat la testul elanului???....de marketing dom'le asa....si care a trecut respectivul test la 65km/h...ca la 72 a facut flick ca migu'21???
                      foloseste si tu functia search in ceea ce priveste "testul elanului" domnul Ragnotti junior.
                      Sa intri tare intr-o curba cu o masina ca a lui dsign(si cu cunostintele lui) este una....sa o faci cu una stoc....esti un fel de huidu.
                      Si uite asa aflam de ce mai crapa unii altii.....
                      Last edited by cristiubs; 2 November 2011, 11:37.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Ok, ok, m-ai convins cu tabla. Astept sa fiu contrazis in ce priveste stabilitatea la Symbol.
                        Stabilitatea in curbele de viteza mare, specific.
                        Nu stiu ce sa spun. Le-as baga in aceeasi categorie pe ambele. Nu cred sa fie una mai ferma si cealalta ba.
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • @Cristiusb
                          Concluzionezi multe privind la TV sau pe net.
                          Cunosc niste cazuri REALE cu Symbol dand senzatii reci pe coloana, in curbe.
                          Asta ti-am zis-o ca tot ii dadeai cu stabilitatea Symbolului mai buna decat a Loganului.
                          Nu-l cunosc pe dsign personal, nici pe Huidu (asa cum nici tu nu ma stii pe mine), nu le stiu nici masinile in amanunt, dar poti sa-ti modifici masina in asa fel incat sa nu fie stoc. Adica s-o cracanezi de roti, ca e ingust rau, Symbolul ala.
                          Last edited by mr.K; 2 November 2011, 11:49.

                          Comment


                          • si totusi internetul ajuta....ingust rau??? te cam bat cifrele.
                            Symbol:
                            - vezi ce scrie la ampatament


                            Logan:
                            - http://www.totalauto.ro/2006/10/05/d...-mcv-sw-break/
                            ia vezi punctul F ce zice

                            Acum compara dimesiuni si trage tu concluzia ;)
                            PS: eu ma refeream la varianta stoc.ce presupune camber, etc...se discuta in alta parte

                            Comment


                            • Vezi ca ecartamentul Loganului e cam cu 20 mm mai mare fata de Symbol, din cate stiu eu.
                              Stock.

                              Comment


                              • Mai bine ar vedea ca latimea aia la clio este de 1639 mm cu tot cu oglinzi retrovizoare fata de logan care are 1993 mm...,,,adica de la exteriorul lor...adica latimea maxima a masinii si nu latimea dintre roti ...deci internetul trebuie citit cum trebuie.

                                Daca te referi la altceva @cristiubs,,specifica mai clar,,creezi confuzia intre AMPATAMENT si TREN SPATE (punctul F ) !!!

                                Ps..Ampatament CLIO....1472 mm
                                Ampatament LOGAN MCV.......2905 mm
                                Ampatament logan berlina......2630 mm
                                Last edited by Ivan Marian; 2 November 2011, 12:33.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google