Prima arata mai bine si a 2-a e mai buna la condus.
Logan vs Renault Clio Symbol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
cand spun de clio symbol ca bate logaul din price pozitie ma refer la absolut tot. la finisajele interioare, la atentia cu care este lucrata masina, la zgomotele ciudate care la renault nu sunt prezente, la zgomotul in rulare, la zgomotul cand ia gropi sau denivelari, la faptul ca masina aia merge lin merge frumos nu ca un tractor cum merge loganul.
am si Logan ph1 si logan ph2 si sandero si 1.4 si 1.6 si 16v si tot ce vreti voi. va spun ca symbolu este mult mai misto decat loganul din toate si absolut toate punctele de vedere. oricine vede si simte asta din prima secunda in care se urca in renault. problema este ca nu vrem sa recunoastem
Comment
-
Vad ca se amesteca treaba pe aici.
Voi cu ce comparati?
1. Clio facut in Franta- in cadrul caruia exista si RS- si care da clasa Loganului din orice pozitie (adica nu prea ai ce compara dar si pretul e pe masura) si care a si fost testat de EURONCAP (ca tot a scris cineva pe aici ca Clio a fost testat).
sau
2. Clio Symbol- facut in Turcia, niciodata testat la Euroncap, si care se vinde doar in Europa de Est?
Ala da...in multe privinte e sub Logan.
Asta cu aripile din plastic nu tine. Renault Megane asta nou, Vw Touareg- au aripile din plastic.
Intr-o zi o sa rada un posesor de Dacia 1300 de noi ca el are bara de metal si noi de plastic. :P)Last edited by eugenmanea; 8 November 2011, 16:24.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View Post.............
Asta cu aripile din plastic nu tine. Renault Megane asta nou, Vw Touareg- au aripile din plastic.
Intr-o zi o sa rada un posesor de Dacia 1300 de noi ca el are bara de metal si noi de plastic. :P)
Comment
-
1. Nu mai fumez
2. Chiar n-am de gand sa incerc
3. E un si lucru bun cu aripile de plastic: nu ruginesc
4. E aiurea sa te sprijini un pic de masina si sa se lase aripa.
In fine, preturile la masini cresc si calitatea materialelor scade. Asta e ciudat. Pana si Mercedesurile ajung des in service.
Comment
-
@PCH pai cum tre sa ai grija la aripi la Clio si Megane- asa sa ai si tu grija la bara la Logan ca tot din plastic e nu?
Pai asa nici carbonu nu e bun- tot mai bun fieru nu?
Da acum masinile sunt facute sa te tina 5-6 ani fara sa ii schimbi o saiba si apoi sa pice toata..ca sa o schimbi (societate de consum..la fel e si la televizoare, masini de spalat...etc- nimeni nu se mai oboseste sa le repare).
Da trebuie sa supravietuiasca si producatorii cumva nu? Puterea de inovatie nu mai e asa mare ca tu sa iti schimbi masina doar ca a aparut una mult mai buna (ca in cazul comupterelor de ex).
N-ati vazut- acum ca sa schimbi o bucsa tre sa schimbi tot angrenajul (asa e la Opel Corsa de ex).Saab 9-5 Aero
Comment
-
Originally posted by samy0388 View Postfraneaza mai bine ?
si da franeaza mai bine. are un ABS care nu stiu ce si cum face dar lucreaza corect
unii pe aici sunt chiar inversunati si nu inteleg de ce. orice ai zice nu frate batman batman logan logan.
@ PCH zgomote ciudate: tzac tazc, pic pic, crr crr, su trosc si poc cand treci vreo sina de tramvai. zbarnaituri si tremurici pe la toate plasticele si tot felul de greierasi soareci sobolani ce mai farte tot insectaru si manualul de biologie il gasesti in loganLast edited by alessandro; 8 November 2011, 18:56.
Comment
-
Adica ce, loganu' are greierasi ?!
Nu uita ca reno a introdus cand nici nu exista logan termenul asta "tehnic" in limbajul de "specialitate".
Si oricum, sa greiereasca o dacie e ceva elementar, penal e cand guita un reno, care sanchi e originalu', nu clona numita dacia.Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
Comment