al meu era ambition, singurul cu abs la vremea aia, deci trebuia sa fie mai greu decat laureatul, logic...dar depinde mult si de tanti de la r.a.r. care completeaza talonul
Logan vs Renault Clio Symbol
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hai sa va zic si eu cam un logan chel adica fara nici o dotare din fabrica si are 1097kg scire si in talon si in cartea masini...........masina mea e mai ceva cu mot
Nu mai folosi limbaj mirc...Cred ca e a n a oara cand te rog.Last edited by Cezar; 6 February 2009, 23:15.Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
am o problema si eu (mai bine zis dilema)..acum in martie tatal meu vrea sa cumpere o masina si nu stie ce ,ar fi de ales logan laureate 1.4mpi +vopsea metalizata...sau symbol fidji 1.5dci 65cp+vopsea metalizata+clima(e redus 3200 euro)..amandoua au cam acelasi pret, diferenta e de vreo 120euro. As vrea sa stiu si eu parerea vostra..dar sa fie obiectiva..
Comment
-
pai daca nu circula mult cu masina e mai rentabil benzinarul. laureate nu are abs, nu stiu symbolul de care zici daca are. piesele costa mai mult la symbol, mai mult decat costa la logan, dar prea mare diferenta nu cred ca e. avand in vedere reputatia loganului, parerea mea e ca merita symbolul sa il ia, pentru ca are si reducerea aia de 3200 de euro cat ai zis. deci e mult mai avantajat asa, decat sa ia un logan obositDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
pai laureate are abs in optional, nu in standard. poate ph2 are in standard, desi stiu pe cineva cu laureate care nu are abs. normal ca te incanta consumul, ca e diesel nu benzina. dar ti-am zis, dieselul se merita daca circuli mult cu el.Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
Intr-adevar la consum bate rau Laureate-ul. Dar daca as fii in locul nu as merge pe motorizarea de 65 de cp si pe cea de 82 de cp. Mult mai fasnet, mai activ. Iar daca ii faci o simpla remapare sari peste 100 de cai fara probleme.
Punctele slabe ale motorizarii diesel sunt intretinerea mai scumpa (in special la Reanult), unde vei constata ca o revizie banala de 10.000 km va face cam cat una de seat leon tot diesel . Sa-ti dau un exemplu de o simpla chestie: eu am vrut sa-i iau niste aparatori si m-am lasat repede de sportul asta 180 lei fata si 170 spate .
Cred ca mai bine ai merge pe un Logan Diesel. Ce zici?9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Nu m-am uitat la preturi dar te cred (probabil te-ai interesat si esti mai in tema). Ti-am spus Logan diesel pentru ca ai o plaja mai mare de alegere a unor accesorii (chiar tuning daca esti pasionat) si chiar poti sa gasesti anumite piese de schimb la preturi mai reduse. Este alegerea ta in final.
Cu bine,9! 9! 9!sigpic
Comment
Comment