totusi sa nu puna ei macar doua airbaguri pe o masina de 7000 euro
Logan vs Cielo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
De ce am ales Logan? Sau daca ar fi sa aleg intre Logan si Cielo?
As alege Logan ptr ca am o finantare buna,masina e de generatie mai noua,am 2 aibag-uri,ABS si o garda la sol suficienta ptr "drumurile" patriei.
Am mers mult cu un Cielo din '99,masina respectiva a fost f reusita,doar ca nu avea ABS si suspensia era muuult prea moale pentru drumurile noastre,au schimbat acest aspect(suspensia) cu Executive-urile,dar si calitatea plasticelor si a altor piese s-a schimbat fata de cel din 99.
Design-ul la cele 2 masini nu ma intereseaza,dar ca dotari Logan-ul mi-a oferit mai mult in cei 8.900 euro cat a fost nou.
Cele 3 stele de la NCAP sunt iarasi in favoarea Logan-ului.
Cielo a fost foarte reusit,cel pe care il stiu(masina de firma),dar totusi Loganul e un pic in fata,daca ar rezolva si problemele aparute cu scaparile de ulei ar fi muult mai bine.Loganul care l-am avut nu are scapari,dar ajung eu acasa sa ma uit la el...poate are problema asta ca fac urat.
Oricum...am fost multumit de el,si-a facut datoria!
Comment
-
Si eu sunt curios cum e cu costurile de intretinere la cielo. Si mai ales ce preturi au piesele .. mai scumpe sau mai ieftine decat la Logan . Stiu decat ca reviziile la Cielo sunt la 1.000 km (no cost) ... 10.000 km / 6 luni .. preturile am auzit ca ar fi pe undeva pe la 3,5 mil .... Daca cineva stie mai bine ce si cum sa ne spuna si noua.
Comment
-
Pai l-au cumparat sau nu ca pina azi stiam ca statul roman considera oferta celor de la Ford "interesanta" dar nu au batut palma inca (COMISIOANELE deh). Si in completare la ce a spus Seby, cum sa asigure productia de piese Fordul cand in portofoliul lor nu au piese de Chevy(ar fi obligati sa cumpere licente si alte dracovenii) chiar daca au cumparat uzina?Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
chiar daca au cumparat uzina...si uzina de la craiova producea sub licenta
ca sa faci o comparatie intre cielo si logan...e cam nasol...loganul este cu 10 ani mai tanar..dar poti vedea diferentele de calitate in proiectare...daca va uitati la gurile de aer de la cielo...acestea au filtre ...pe cand la logan..intra si frunza in habitaclu...
cielo a fost proiectata ca o masina de 12-15000 de euro..loganul ca o masina de 6-8000 euro...si asta se cunoaste
mai buna dupa parerea mea e loganul (de asta mi-am si cumparat un 1,5 dci)...socru'meu are un executiv pe care eu l-am condus mai mult si de asta pot sa-mi dau cu parerea
Comment
-
Nu vreau sa contrazic pe nimeni legat de ideile preconcepute (din auzite)despre cele doua masini,sunt proprietarul unei firme de taxi si cred ca sigur cunosc cele 2 modele foarte bine:
1.cielo-masina foarte fiabila chiar daca consuma mai multisor in oras ,in afara este cu totul altceva(calcul de consum facut la ambele modele de catre colegii mei de la fac.de Mecanica din Iasi ,deci nu dupa ureche cum spun unii) ...am 4 modele pe gaz(tot ce inseamna instalatie pe gaz pus din fabrica nu dauneaza motorului cum spuneti voi ,ci sursa de aprovizionare de unde pui gpl...baga mai mult aer decat specifica teh. deci normal sa se duca segmenii din cauza amestecului prea uscat ..deci gpl "prost")..mai robust adevarat dar din cauza suspensiei(stabil)...interiorul la cele dupa 2001 lasa de dorit din cauza finisajelor dar merg corectate(nu poti spune ca la cele noi scartie bordu ca asa sunt astea dupa 2001 ,asa sunt toate si cele coreene din 95)...piesele mult mai ieftine decat cele sub brendu renault made in TURKEY...reviziile lasa de dorit in sensu ca iti faci 1000 de draci cand vezi proasta sau mai bine zis lenea cu care te trateaza ....dar este valabil si pt dacia nu numai aici
2.logan-da dizain nou..dar partea posterioara lasa de dorit,fiabila din punctul meu de vedere este modelu de 1.6 mpi nu 1.4...la diesel un singur impas am avut anu asta am cumparat un 1.5dci probleme legate de injectie in special pompa (intrebati pe taximetristi din orasele voastre sa vedeti )...interior confortabil..dar tot acelasi plastic (da nu scartaie ca la precedenta)..tinuta de drum buna dar fata de cielo mai instabile in curbe
3Concluzie=modelele de cielo din 2006 au frane mai bune (discurile si pompa inlocuite cu cele de pe espero...ventilate)..logan foarte bine(datorita ABS-ului..dar nu inteleg de ce nu au bagat discuri ventilate..se incalzesc de te sperii)...cele 2 masini sunt aproape identice din punct de veder calitativ...siguranta (cielo are bare de protectie in usi..logan nu da are airbaguri frontale si am auzit ca si laterale mai nou...deaceia trebui sa vand daewoo-urile ..conform unei legi de 5 luni aparuta trebui sa am pe taxiu airbaguri frontale minim pasager si aer conditionat(2 nu au))
-tabla proasta la amandoua(se indoaie unde nici nu te astepti).la logan nu pot sa vrb.despre durata tablariei la cielo insa atata timp cat nu pui aparatu de sudura pe ea nu ai probleme,motoare cielo e3 si logan e4 si e3,,si ce daca oricum toti baietasii carei cunosc cu logan ii scot catalizatorul pt.cativa cai
Deci sper ca nu am suparat pe nimeni legat de cele 2 modele da nu cred ca ai cum sa le compari au si asemanari dar difera din punct de vedere al anilor ca bat pariu ca daca daewoo nu avea probleme de finantare cielo era cu mult peste logan...si cat credeti ca francezii or sa mai scoata lucruri noi la logan(sa fim seriosi ca au ametit piata cu tipurile de motoare de conceptie veche innafara de 1.6 16v si 1.5 dci asta nou de 80cp cu pompa variabila si debit marit)
Comment
-
Eu 9000 de euro am dat pe Logan, dar nici n-am vrut sa aud de Cielo, daca era poate luam Accentul sau Albea, dar niciodata Cielo. E invechita rau, si din punct de vedere tehnic, si mecanic. Cine cumpara Cielo e ca si cum ar cumpara o Dacie 1310 noua, doar ca Cielo mai are cate ceva in plus.
Comment
-
9000 E cielo mi se pare scump la ce ofera sincer.Ce ofera atata doar geamuri electrice ? Are cielo dublu airbag si airbaguri laterale ? n-are nici macar optional , are cielo ABS ? n-are. Nu mai vreau sa intru in amanunte la motorizari si consum ca nu isi are rostul. N-am vrut sa jignesc pe nimeni eu am vb strict de aceste 2 masini.Numai bine baieti si sa conducem prudentFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Bat pariu ca daca ar fi avut si modelulu romanesc de Cielo airbaguri si bord de Nubira cum au in Kazacstan(sper ca am scris bine)...90% din proprietarii de masini din rom. ar fi Daewoo-isti......iar acum ca i-a cumparat Ford ...sa vedem in functie de oferta ce masini mai vand..cele 4 Cielo le-am vandut(nu au airbaguri)
Comment
Comment