Cielo a avut viata mai scurta decat olcitul
Logan vs Cielo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pt romania a fost fabricat cielo fara abs si airbag...pt restul lumii a fost facuta nexia cu airbag si abs....si pt andrei.avasi loganul nu se va compara niciodata cu fiesta datorita faptului ca nu fac parte din aceeasi clasa....si zic ca aceste topicuri logan vs.....nu`si au rostul....am vazut vs octavia/astra....singurul plus al loganului fata de cele 2 masini este pretul scazut....in rest nu compari...
Comment
-
Am zis eu ceva de Fiesta pe aici?
Comment
-
Originally posted by sambo View PostA mai existat o uzina Daewoo si in Polonia... De fapt exista si acum pentru ca au fost mai destepti si au cumparat de GM dreptul de a fabrica masinile lor Kallos, Captiva etc. sub denumirea de Diamond (sau ceva de genula asta). E posibil sa fie fabricat si acolo. Eu am sustinut doar ca Cielo cu airbag si abs nu s-a produs in Romania si nu s-a comercializat la nivel de reprezentante.Nu zic ca fabricile din Korea sau de prin alte parti nu au exportat in occident sau in alte colturi ale lumii masini dotate mai bine chiar sub denumirea de Cielo.
Comment
-
Originally posted by ice View PostCielo a avut viata mai scurta decat olcitul
De Espero ce zici ( off topic)
Am avut un eveniment , m-am sters cu o tanti cu un Cielo ( vit 10 km/h), vina ei , a iesit din coloana la semafor ,rezultat eu far spart , bara zgariata , ea trebuie sa schimbe usa sofer . La o lovitura la viteza asta sa schimbi usa................................
Nu garantez dar vreau sa cred ca Golanul este mai solid .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
@doreto: modelul la care te referi nu s-a fabricat in Romania. Cele comercializare la noi au fost facute in Korea. Dar am vazut si in Franta si nu stiu alea unde erau facute. Stiu sigur ca in Polonia s-a fabricat Lanos care semna si el izbitor cu Cieleo 5 usi... Oricum cred ca modelele respective ar putea fi comparat noul Sandero care nu a aparut... Dar gata ca iar o pun de penalizare pentru "limbaj neadecvat" la care nu gasesc nici o explicatie in afara excesului de zel al vreunui domn administrator...
Comment
-
La Cielo, materialele plastice de pe bord si usi, sunt de o calitate jalnica. Nu zic ca la Logan sunt foarte bune, dar oricum, sunt superioare celor de pe Cielo.
Si ergonomia si spatiul interior cam lipsesc la Cielo. Si nu este scuzabilă conceptia multora, care si acum considera Cielo o propunere excelenta, un exemplu de fiabilitate si, in general, o masina mai buna decat Logan.
Comment
-
Cielo = jalnic.Atat la exterior cat si la interior. Dupa 20.000 km bate tot. Are un prieten masina de servici... si are cu ea 80.000 km si bate toata de zici ca mergi cu tractoru lu bunica. Mentionez ca pe la 20.000 a inceput toate bataile... la dus la opel la service si au ridicat din umeri. Deci parerea mea e ca Loganul e mult peste cielo + are si abs.
Comment
-
Va propun si o mica comparatie. Ce a insemnat Cielo pentru Romania cand a aparut si ce a reprezentat Loganul cand a aparut. Opinia mea:
Cielo era o masina peste majoritatea masinilor ce circulau in acea perioada(Dacii +Oltict-uri), masina la care majoritatea doar visau si nu se puteau apropia, la care majoritatea ne uitam cu placere si jind si care "nu era Romaneasca" (chiar daca era fabricata in Romania). Si care a avut carcotasii ei.
Loganul este o masina de nivel mediu-jos ca si calitate si pret comparativ cu ce circula pe sosele (pun pariu ca daca aparea in perioada lui Cielo era considerata o masina peste medie). Gradul de accesibilitate al Loganului este mai mare decat l-a avut Cielo la aparitie. Este considerata "o masina romaneasca". Si are carcotasii ei (cu mult mai multi decat a avut Cielo tocmai ca "ieste Romaneasca")
Interesant ca la ambele masini cum au aparut toti au intrebat: cat prinde maxim sau cat i-ai dat maxim.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Corect! Cand a aparut Cielo in Romania, inainte de a se fabrica la Craiova, era smecher cine isi permitea sa-l cumpere.
Dar nu cred ca era doar efectul asa zisei calitatii. La vremea aceea Cielo, neavand alta concurenta pe piata romaneasca in afara de batrana Dacia, ARO si sh-urile de afara (ganditi-va ca nu era nici un mare dealer de masini occidentale noi pe piata), a fost vanduta la preturi exorbitante, mult mai mari decat cele din occident. Repet au profitat de ignoranta cumparatorilor care vazand antena care se strangea automat, habar nu aveau ca de fapt cumpara un Opel de generatie 80. Pe de alta parte ganditi-va ca atunci lefurile erau mult mai mici ca acum (300 de dolari pe luna era considerat un salariu mare!!!) si creditele erau aproape prohibite (existau dobanzi de 200%/an!!!). Astea sunt motivele pentru care, in opinia mea, masina initial era inaccesibila si nu fiabilitatea sau calitatea. Nu spun ca nu a fost fiabila, spun doar ca pe langa asta a fost si beneficiara unui 'mit' al fiabilitatii. Pentru ca toti cei care au dat bani cu tona pe ea, la revanzarea a tinut la pret. Si asa s-a ajuns la situatia penibila a un Cielo sa se vanda sh mai bine decat OPELUL pe care l-a copiat. Si cand spun mai bine ma refer la banii care se pierd la revanzare. Si acum masina este imens de scumpa. Este lipsita de cele mai mici elemente de siguranta, ca sa nu mai spun ca la aproape 8000 de euro cumperi un model caruia nici macar oglinzile nu i se rabareaza (nici macar mecanic). Nu mai spun ca ce s-a fabricat la Craiova in ultimii 2 ani este cu mult sub standardele masinilor importate din Koreea...Last edited by sambo; 11 March 2008, 16:51.
Comment
Comment