Pe locurile din spate nu se sta nicicum... Am statura mica si tot nu am stat comod in spate la Cielo. doua pers mai merge, trei...no way.
Logan vs Cielo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zicea cineva mai sus de un mic incident cu un cielo.....cum sa`i schimbe usa cand are in usa o ramfortare ....mai exact o bara groasa de metal de`a lungul usii...oglinzile se rabateaza la cielo...depinde de care oglinzi iti iei.....si are comenzi mult mai accesibile decat loganul....daca vrei sa inchizi geamul de pe dreapta la logan stai sa cauti pe bord butonul dupa ce`ai ajuns aproape pe scaunul din dreapta......daca ai si geamuri electrice pe spate nu mai vorbesc....am un cielo si un logan....plusul loganului fata de cielo e airbagul si abs`ul....si nu toate au abs si sunt alea chele care au airbag doar la sofer...se facea comparatie intre motoare...1.5 cielo e echivalentul 1.6 logan....nu va ganditi doar la puterea motorului luati in calcul si greutatea fiecaruia;)...spatiul interior...in spate la cielo nu prea ai loc la picioare ce`i drept dar bancheta este inclinata incat confera un comfort sporit fata de logan unde stai ca`n caruta...sincer pe mine ma doare spatele cand mai merg in spate....am mai zis`o si am s`o mai spun lasati comparatiile ca n`au rost....cea mai tare pe care am vazut`o a fost Logan 1.6 16V vs Octavia 1.6....ca e mai puternic ala...normal ...are cu 2cp in plus....da` loganul era 16v si octavia 8v...deci?
Comment
-
Am logan dar nu am incercat sa desfiintez Cielo cum fac multi dintre noi.
Sa recunoastem ca salivam toti dupa el in urma cu cativa ani.
Cand am condus prima data Cielo (2001), eram atat de mandru incat uitasem ca trebuie sa si opresc sa imi rezolv treburile.
Haideti sa nu mai fim rai!
Comment
-
Loganu e cu mult peste cielo , am avut ocazia sa ma car asta vara cu unu , jalnic masina nu cred ca avea mai mult de 60.000km tot batea la ea , aer conditionat mergea cand avea el chef saracu si ca si spatiu fata de logan sa nu vorbim , eu unu am stat foarte prost in cielo poate ca sunt si eu mai mare , dar eu unu ii compatimesc pe cei care vor sa mearga intr-un cielo la mare sau la un drum mai lungBart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Comment
-
Originally posted by Allessanco View Postcum sa`i schimbe usa cand are in usa o ramfortare ....mai exact o bara groasa de metal de`a lungul usii
Originally posted by Ionut TWY View PostSa recunoastem ca salivam toti dupa el in urma cu cativa ani.
Comment
-
Oltcit-ul.....o da aia da masina la vremea ei .Am un prieten care si acum are unul cu motoras boxter si ce pot spune a mers omul acela cu toata familia ,4 oameni , in excursii la munte pe serpentine si l-a dus binisor , dar dupa cielo...n-am fost niciodata fan
Comment
-
Pt supermoderatorul andrei....uita`te pe tastatura M e langa N....si iti zic ca n`are...ca mi`a desfacut var`miu fetele la portiere si la logan si la cielo...si cand a vazut le`a demontat si pe a le lui...tot logan avand....doar cielo are....si vad aici niste persoane foarte pornite impotriva altor masini....si ridicand loganul la grad de zeu....crede`ma ca nu`i asa....e doar o masina romaneasca.....pe care romanul o cumpara fiindca alta varianta n`are....majoritatea sunt luate in leasing sau rate....asa ca lasati`o mai usor ....am vazut loganuri cu probele dupa cativa mii de km....la acelasi logan in 2 luni dupa achizitionare un prieten a constatat ca`i arunca ulei pe la semering si ca are probleme la caseta de directie....uitati`va si pe forum cate topicuri cu belele la masini sunt..
Comment
-
Mda sunt belele si la Loganuri, cum au fost si la Daewoo, numai ca la Cielo erau probleme in plus mai rar intalnite, cum ar fi segmentare motor la 160000 km, schimbat ax cu came la 80000...ma rog. Si mie mi-a placut Cielo la vremea lui, am vazut Cielo (Koreea) cu 280000 la bord si mergea brici, intretinut (la 284000 l-a segmentat si p-asta ca a avut o problema la un culbutor si s-a gandit sa-l si segmenteze).
Alea de Koreea cel putin au o cutie de viteze al drac' de lunga, cu tr 3 te poti duce linistit pana la 150/h. Posesorii de Cielo pot subscrie.
In rest...cam gata, a trecut vremea lui Era bine daca nu se fabrica in RO, unde (spre deosebire de Logan, asa cum o fi ea) calitatea nu era constanta. In ultimul timp chiar denigranta, am vazut la niste Cielo noi lufturi la imbinarile de bord de-ti venea sa te iei cu mainile de cap. Mai rau ca la Oltcit...ca tot ati pomenit de dragostea meaLast edited by Octavian; 12 March 2008, 18:56.
Comment
-
Originally posted by Allessanco View PostPt supermoderatorul andrei....uita`te pe tastatura M e langa N....si iti zic ca n`are...ca mi`a desfacut var`miu fetele la portiere si la logan si la cielo...si cand a vazut le`a demontat si pe a le lui...tot logan avand....doar cielo are....si vad aici niste persoane foarte pornite impotriva altor masini....si ridicand loganul la grad de zeu....crede`ma ca nu`i asa....e doar o masina romaneasca.....pe care romanul o cumpara fiindca alta varianta n`are....majoritatea sunt luate in leasing sau rate....asa ca lasati`o mai usor ....am vazut loganuri cu probele dupa cativa mii de km....la acelasi logan in 2 luni dupa achizitionare un prieten a constatat ca`i arunca ulei pe la semering si ca are probleme la caseta de directie....uitati`va si pe forum cate topicuri cu belele la masini sunt..
in alta ordine de idei, loganul are ranforsari in usi. numai ca mmai nou nu se baga bara sau teava (ca la solenza), se pune o bucata de tabla profilata, diagonal, care creste rezistenta usii in caz de impact. ca sa-ti dai seama cat de sigur e un cielo cu ranforsari vis-a-vis de un logan (fara, fie si cum zici tu), uita-te pe youtube si-o sa te iei cu mainile de cap. oi avea eu o problema cu chestia asta, nu stiu...finisarile sunt peste logan, dar sa fim seriosi, cielo a fost o masina buna, acum loganul e o masina decenta, in cativa ani o sa uitam si de logan.
doi: cileo nu se cumpara in rate? Care-i ideea? Iti dai seama ce teapa si-au luat aia de l-au cumparat la inceput la suprapret, ca valoarea lui s-a vazut abia la aparitia loganului (pret mult mai mic, diferenta reprezentand-o incasari exceptionale pe motivul ca nu exista ceva mai bun la banii repectivi - exact situatia loganului de azi)?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu n`am zis ca cielo e cea mai tare masina. recunosc a fost buna la vremea ei, cele coreene sunt bune si acum si zic din experienta deoarece am una din 96 in posesie. pe mine ma deranjeaza atitudinea unor forumisti care desfiinteaza toate masinile laudand excesiv de mult loganul si facand comparatii intre varful de gama Logan Prestige 1.6 16v si cele mai slabe dotari la alte marci exp Logan vs Astra/Octavia. daca va duceti la reprezentanta opel/skoda luati un pliant sa vedeti ce dotari standard aveti la cea mai ieftina varianta ....
Am uitat sa scriu mai sus: cielo se cumpara si el in rate dar si inainte de aparitia loganului care era cea mai cumparata masina in romania? DACIA.... asta`i mentalitatea romanului a vazut`o mai ieftina si si`o cumpara. aduceti`va aminte de banii de la cec pt o dacie pana`n 92 pt care si acum se judeca oamenii cu statul roman. cand va duceti batrana masina la remat la ce reprezentanta va duceti ? DACIA ....cand se va incepe fabricarea Mercedes Classe A si B care va fi cea mai cumparata masina in romania? DACIA...
nu mai posta consecutiv! ai 10 minute sa folosesti butonul "edit" dupa ce ai postat...Last edited by Seba; 12 March 2008, 20:00.
Comment
-
NU.
Pana acum Dacia nu a scos un model demn de luat in seama, de aia a mers bine Cielo. Deci nu cred ca poti afirma 100% ca romanu vrea Dacia. La vremea lu' Cielo daca aveam starea asta probabil ca m-as fi bagat si eu la un Cielo (in lipsa de altceva, interesant daca exista si Loganu....). Era un raport bun pret-calitate...ca sa zic asa.
Comment
-
alessanco
Pai faptul ca Dacia e cea mai cumparata masina la romani, mi se pare normal. Este tipic pentru traile care pentru foarte multa vreme nu au avut decat o marca dominanta. Ganditi-va ca pe timpul impuscatului Aro era realmente prohibit, iar Oltcitul inca nu se impamantenise bine (cei mai copti isi aduc poate aminte ca pentru Oltcit se statea mai putin decat pentru Dacia). Daca mergi in Spania ai sa vezi f. multei Seaturi, daca mergeai in Italia acum 30 de ani vedeai majoritar Fiaturi (tara nu ajunsese la dezvoltarea economica de acum, Lancia si Alfa Romeo fiin considerate exclusiviste si neaccesibile broscarului de rand). Si mergand cu comparatia mai departe, in Franta majoritare sunt masinile frantuzesti. E un fel de nationalism al cumparatorului pe care noi il intelegem mai greu si care pleaca de la consucerea tarii si pana la Francezul de rand.. N-ai sa-l vezi pe presedintele Frantei sau pe Premier utilizand altfel de masini decat masini frantuzesti. Nu sunt masini de politie decat frantuzesti etc. Numai romanii sunt cu coada pe sus. Am lucrat 3 ani intr-o companie franceza si acolo deasemenea in afara de 2 suv -uri (culmea ale unor directori romani) toate masinile erau frantuzesti. Cred ca daca la momentul respectiv ar fi existat un suv made in France, nici jeep-urile n-ar fi existat.
In alta ordine de idei, daca spunem pentru ce am cumparat sau vrem sa cumparam Logan, e normal sa scoatem in evidenta avantajele masinii, ca doar e un forum pentru Logan, nu?
Comment
-
Pai pe forumul asta se discuta si problemele, chiar exista threaduri legate de nemultumiri, nu numai avantajele. bineanteles ca fiecare incearca sa-si justifice alegerea recunosc ca si eu am stat intre cielo, aveo, logan sau sh de afara pana sa aleg loganul.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment