Logan vs Cielo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cielo in comparatie cu logan e o masina de cacao... De foarte mare cacao... zilele astea cat masina mea a fost in service la tulcea unchiul meu (posesor de cielo) m-a dus acum sa-mi iau masina si m-a luat de acolo cand am lasat-o... Si am mai ``pilotat-o`` si eu putin...
    dece e e de cacao? Nu stiu poate asiatici nu aveau vanilie
    pai cu ce sa incep la naiba...
    interioru rudimentar greiri si greierasi peste tot
    consum imens
    suspensii lipsa masina aia e barca
    usile si ramele la geamuri zici ca sunt din foaie de tigara nu-mi inspira incredere pana si usile de la dacia veche erau mai solide la drum denivelat usile au in joc imens in sasiu lucru vazut cu ochii mei cand l-am depasit pe unchimiu azi cand ne intorceam de la tulcea...
    unchimiu are la activ vreo 25-30de ani de permis si pot sa zic ca stie sa conduca bine... Azi la intorcere ne-am harjonit putin pe serpentine dupa ce ca e instabila si trebuia sa franeze muuuult in viraj nici nu trage... Deci masina aia e puturoasa rau ce-l putin in comparatie cu a mea peste 110 a lui e
    Last edited by SoNyKeL; 29 August 2008, 18:31.

    sigpic

    Comment


    • Pai are si vreo 25 cp mai putin .... Un Cielo cu suspensiile bune ( majoritatea sunt vechi , uzate , au peste 10 ani ) sta mai bine pe sosea ca multe alte masini... In rest sunt de'acord cu tine ...

      Comment


      • Unchimiu zicea ca acum 6-7luni ia facut tot bucsaraie schimbat si arcuri si amortizoare cei drept nu troncanea la directie la suspensii nimic dar tot barca era

        sigpic

        Comment


        • Nu-i nimic....Ii mai pune un "portbagaj" pe capota si seamana cu un yacht
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Eu nu vreau sa ma cert cu nimeni, insa circulati si voi cu Cielo-uri nu cu toate epavele. Fara suparare. O fi veche tehnologia la Cielo, dar asezarea in curbe, aerodinamica, demarajul, confortul si nu in ultimul rand viteza maxima este net superioara oricari Logan. As vrea sa vad fiabilitatea Loganului peste 12 ani si ce mai ramane din el. Atat are Cielo-ul meu si fara modestie, pot spune ca in 2006, o masina de 10 ani, a rulat cu 170km/h pe GPL si 190km/h pe benzina.
            Am avut si Logan si Cielo si pot face o comparatie fata de BMW. Cine intelege e ok, cine nu idem.

            Comment


            • Blackrally, dar Cielo nu are airbaguri, abs... Si din aceasta cauza mie nu imi place. Pentru 9000 euroi putea sa aiba si dotarile astea.
              P.S. Sper ca nu te-ai suparat ca am spus asta.
              sigpic
              Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

              Comment


              • Nu ma supar, stai linistit! Imi pare rau ca nu are ABS, iar de Air-Bag sa dea Dumnezeu sa nu ai nevoie. Iti aduci aminte cazul Laurei Stoica? Si era Renault si s-au mai deschis si Air-Bag-urile. Ce folos.....

                9000 de euro a fost, ba chiar 9400 varianta Executive Plus. Prea scump pt. Ceea ce ofereau, sunt constient. Si aici tb. Facuta o diferenta intre cele fabricate in Koreea si cele fabricate in RO, pt. Ca nu este tot-una. In 1996, un Cielo era 15000 de dolari, o suma imensa pt. Vremea aia.

                In fine, Loganul are partile lui bune, dar si parti foarte slabe comparativ cu Cielo. La momentul actual, nu mai poti face o comparatie datorita evolutiei celor doua modele, adica una a iesit din fabricatie si cealalta este in accensiune. Eu totusi, ma intreb: oare ce se intampla daca nu veneau cei de la Renault cu Loganul si bagau ABS si Air-Bag-uri pe Cielo? Eu unul tind sa cred ca Dacia disparea, asa cum a disparut si Aro si Autocamioane Brasov.

                Comment


                • Am avut doua cielo unul 97 si unul 2003 amandoua full.Primul e incomparabil mai bun ca cel de-al doilea,dar cel din 2003,executiv era tare la motor si frane.Cum poti sa spui ca motoarele sunt depasite cand la ambele modele culbutorii se regleaza hidraulic pe cand la logan tot cu cheia si cu lera,hai sa fim seriosi.Am si logan dar tare as vrea sa ajunga si loganul la 280.000 km(atat are cel din 97 pe care inca il mai am) fara interventii majore(am schimbat 2 pivoti,2 capete de bara,1 rulment fata,rulmentii spate si discurile de frana) si inca merge impecabil,porneste la prima cheie,nu troncane sau scartaie.Cei care zic ca le batea la 20.000 km ori vorbeau de dacie ori reviziile le faceau in fata casei sau habar n-aveau sa mearga cu o masina,daca vreti ca o masina sa va tina trebuie respectate reviziile din carnet si intretinuta.Plastice oribile la cielo,ma feceti sa rad,pai la logan zici ca-s peturi reciclate,iar fetele de usi te fac sa vomiti,ca spatiu nimic de zis e mai mare la logan,ca siguranta pasiva si activa loganul este peste cielo,dar pozitia la volan,statul pe sosea cielo este superior,barci erau ale celor care aveau bani doar de un suc si nu-si schimbau amortizoarele si eventualele piese care cadeau(la mine n-au picat in 280.000 km).Asa ca fiecare masina are + si - ei,fiecare cu epoca sa.
                  KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                  Comment


                  • Burtosu ce vrei sa zici ca nu iti plac fetele de usi de la loganul nou iesit acuma pe piata? Eu zic ca e peste cielo cum arata loganul acuma iesit din fabrica.

                    Comment


                    • Ooooooo,cele noi sunt super,imi vine sa mor cand le vad pe ale mele si pe cele noi,nici nu se pune la indoiala lucrul acesta si plasticul de pe bord e mult mai de calitate,nu stiu ce-a fost in capetele "luminate" de la pitesti de nu le-au facut asa de prima data,ei in loc sa inceapa cu ceva modern au inceput cu ceva vechi cu putin facelift.
                      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                      Comment


                      • Sigur ca da...Plasticul de pe noul Logan e net superior vechii generatii
                        E doar inchis la culoare, si da senzatia de calitate, insa este acelasi plastic, aceasi calitate.
                        Nu are rost sa facem comparatii, caci sunt 2 masini din 2 ere diferite

                        Comment


                        • Daca facem comparatie intre panourile de ph2 si cele de pe cielo deja exageram...Comparam anul 2008 cu '92-'93...Nu e bine...

                          Comment


                          • Nu stiu cat exageram, ca Loganu (ph1, nici ph2) nu e la nivelul lui 2008.

                            PS: la demaraj pana in 140/h Loganu de 1.4 e mai tare decat un cielo de 80 cp.
                            Am testat aseara ))

                            Comment


                            • Ok, nu e...Insa acum l-au creat...Deci ar trebui sa fie 2008;
                              Si cum a zis cineva mai sus, plasticele sunt aceleasi...Numai ca au schimbat culorile in carbon fonce si gray greece tres claire, dar tot polipropilena este granula

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___30 View Post

                                PS: la demaraj pana in 140/h Loganu de 1.4 e mai tare decat un cielo de 80 cp.
                                Am testat aseara ))
                                Mai tine si de sofer.
                                numar secundele

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google