Logan vs Cielo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In America se faceau masini cu peste 300 de cai putere, cu tractiune fata inca din anii'60!Pe vremea aia, europenii ziceau ca asa ceva e imposibil fara sa nu deformezi sasiul.Acum, gratie tehnologiei de varf, sunt cateva modele de masini europene cu peste 250 cai, tractiune numai fatza!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • GTS ....As fi vrut eu GTC. Scuzati pt greseala.

      Comment


      • Offtopic :

        Catastrophic understeer ( oricum Clarkson e cam subiectiv aici .. se stie ca nu suporta Opelurile .... )

        Comment


        • loganul nu e mertz da-l bate de-l nenoroceste pe coreean la toate capitolele...pe afara e asa si asa dar inauntru mie scarba sa ma sui nu mai pun ca e o barca pe valuri cand merge, yeachhh..

          Comment


          • cielo a fost buna la vremea ei acum e vremea loganului
            oricum nu se poate compara o masina de 4 ani aparuta cu una ce nu se mai fabrica de 2 ani
            sigpic Alexandria

            Comment


            • a fost pe naiba la ce pret venea nenorocita ca nu avea concurenta in romania pe vremea aia, am coleg care sa bagat in 96' la o versiune full in rate si a platit in cinci ani 16 000$! pe ce? pe o strambatura....

              Comment


              • Alea care au fost facute in Koreea chiar au fost bune si se tin bine si azi pe drum.
                La drum se intinde mai bine ca Loganu, sta ceva mai bine.
                Ca sa spunem transant ca a fost o masina proasta, tre' sa fim carcotasi.

                PS: cine nu-si dorea la vremea aia un Cielo nou? (macar). Intern n-avea pic de concurenta.

                Comment


                • ai dreptate
                  sigpic Alexandria

                  Comment


                  • dap...cred ca am eu ceva cu interiorul lui cielo ca nu mia placut niciodata si de aia sunt subiectiv cand vine vorba de el...si decat o rabla cu carburator mai bine un kadett deghizat!!!

                    Comment


                    • eu nu pricep cu o masina cu motor fata longitudinal sta mai bine pe viraje decat una cu motorul transversal...poate o ajuta suspensia, dar calul ala mort atarnat de bara din fata nu-l da nimeni jos de-acolo (calul mort fiind motorul cu efect de giroscop) pe viraje...
                      si cand vine vorba de siguranta oferita de cielo, vedeti pe youtube si pe ncap cum se comporta la impact. e totusi o masina din anii '80 stilizata la nivelul anilor '90, atata tot.
                      Last edited by Seba; 9 March 2009, 12:38.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • avem in familie un cielo de la mama lui nu romanesc.la siguranta nu avem ce comenta e din alta generatie .la fiabilitate se pare ca a fost peste logan.asta care il are socrosenia are 178 de mii si abia la 160 mii se duse garnitura de chiulasa si cureaua de distributie.in rest ceva belele la geamul fata electric de la sofer(in portiera aia a intrat un tir dar aavut zile soacra)si pe la ac .masina e din 1997 si nu are belele cu RUGINA!
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Pt ca are caroserie galvanizata.
                          Insa exista logan cu peste 200 000 care nu a avut probleme cu garnitura de chiuloasa, sau orice alta componenta a motorului.
                          Loganul si-a dovedit fiabilitatea ( cel putin motoarele pe benzina).

                          Comment


                          • mai fii la cielo boala lor din 3 masini 2 nu scapa nelovite-n bot, cel putin eu n-am vazut cielo cu frane bune toti prietenii mei le-au ''sprijinit''...loganu' fara abs e ceva mai docil...

                            Comment


                            • pai la sisteme de siguranta e clar ca nu sepaoate discuta.franele sunt slabe e adevarat.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • Nu stiu care e treaba cu Loganul asta, dar in primul rand e Dacia. Motorul si cutia ,intradevar sunt bunicele... nu foarte bune, dar bunicele ... dar in ceea ce priveste tablaria, finisaje, vopsitorie, calitatea materialelor de interior, etc ... este mult inferior cielo-ului ... ca sa nu mai zic de aspectul exterior care la cielo e net superior logan-ului... stiu ca sunteti fani si posesori dacia, dar trebuie sa acceptati realitatea.Cielo arata a masina eleganta, bine finisata ... vopsitoria e la nivelul masinilor premium... ca sa nu mai zic si altele...
                                Logan-ul are mai multe bug-uri si anume :
                                -calitatea slaba a vopsitoriei ( fapt reclamat de multi posesori de logan )
                                -probleme cu rugina dupa 2-3 ani de la achizitionare ( se poate demonstra si asta )
                                -calitatea slaba a kitului de ambreiaj, care necesita schimbare dupa numai 30-40.000km
                                -etc
                                -etc
                                -etc
                                Nu cred ca mai are rost sa vorbim si altele ... am vazut cielo-uri pe taxi cu 4-500.000km km parcursi, si care inca isi fac treaba... si isi mentine o valoare buna la revanzare...
                                Daca logan-ul este o masina asa de buna, de ce le vand firmele de taxi dupa 2-3 ani de la achizitionare la preturi mai mici decat 50% din pretul de achizitie? raspunsul cred ca il stim cu totii...
                                Nu e cazul sa laudam logan-ul ca fiind o masina grozava pentru pretul ei de achizitie pentru ca nu este ... de fapt mie mi se pare destul de scumpa pentru ceea ce ofera ... la 6400 euro primesti un logan chel de-a dreptul ... daewoo oferea la 5000euro un matiz nou-noutz, standard, dar cu 1400euro mai ieftin ca un logan ... si este superior loganului cel putin din punct de vedere al calitatii vopsitoriei...
                                Am mers frate si cu Logan si cu 1310 ... acum am un Daewoo Espero din 98... credeti-ma ca nu se compara in nici o privinta cu "amaratul" de logan ...
                                Bafta ...
                                P.S. mai bine un second strain, fiabil, mai aratos si mai de calitate decat un logan nou si cam atat - doar nou

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google