parerea mea e aceasi cu a lui @Christnacht cielo nu poate fi nici pe departe un concurent pentru logan poade doar la pret de achizitionare ca la dotari lasa de dorit rau de tot ..iar GPL-ul daca nu practicati taximetria orientativa spre disel daca vreti ceva mai economic .....
Logan vs Cielo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by dracuNu vreau sa contrazic pe nimeni legat de ideile preconcepute (din auzite)despre cele doua masini,sunt proprietarul unei firme de taxi si cred ca sigur cunosc cele 2 modele foarte bine:
1.cielo-masina foarte fiabila chiar daca consuma mai multisor in oras ,in afara este cu totul altceva(calcul de consum facut la ambele modele de catre colegii mei de la fac.de Mecanica din Iasi ,deci nu dupa ureche cum spun unii) ...am 4 modele pe gaz(tot ce inseamna instalatie pe gaz pus din fabrica nu dauneaza motorului cum spuneti voi ,ci sursa de aprovizionare de unde pui gpl...baga mai mult aer decat specifica teh. deci normal sa se duca segmenii din cauza amestecului prea uscat ..deci gpl "prost")..mai robust adevarat dar din cauza suspensiei(stabil)...interiorul la cele dupa 2001 lasa de dorit din cauza finisajelor dar merg corectate(nu poti spune ca la cele noi scartie bordu ca asa sunt astea dupa 2001 ,asa sunt toate si cele coreene din 95)...piesele mult mai ieftine decat cele sub brendu renault made in TURKEY...reviziile lasa de dorit in sensu ca iti faci 1000 de draci cand vezi proasta sau mai bine zis lenea cu care te trateaza ....dar este valabil si pt dacia nu numai aici
2.logan-da dizain nou..dar partea posterioara lasa de dorit,fiabila din punctul meu de vedere este modelu de 1.6 mpi nu 1.4...la diesel un singur impas am avut anu asta am cumparat un 1.5dci probleme legate de injectie in special pompa (intrebati pe taximetristi din orasele voastre sa vedeti )...interior confortabil..dar tot acelasi plastic (da nu scartaie ca la precedenta)..tinuta de drum buna dar fata de cielo mai instabile in curbe
3Concluzie=modelele de cielo din 2006 au frane mai bune (discurile si pompa inlocuite cu cele de pe espero...ventilate)..logan foarte bine(datorita ABS-ului..dar nu inteleg de ce nu au bagat discuri ventilate..se incalzesc de te sperii)...cele 2 masini sunt aproape identice din punct de veder calitativ...siguranta (cielo are bare de protectie in usi..logan nu da are airbaguri frontale si am auzit ca si laterale mai nou...deaceia trebui sa vand daewoo-urile ..conform unei legi de 5 luni aparuta trebui sa am pe taxiu airbaguri frontale minim pasager si aer conditionat(2 nu au))
-tabla proasta la amandoua(se indoaie unde nici nu te astepti).la logan nu pot sa vrb.despre durata tablariei la cielo insa atata timp cat nu pui aparatu de sudura pe ea nu ai probleme,motoare cielo e3 si logan e4 si e3,,si ce daca oricum toti baietasii carei cunosc cu logan ii scot catalizatorul pt.cativa cai
Deci sper ca nu am suparat pe nimeni legat de cele 2 modele da nu cred ca ai cum sa le compari au si asemanari dar difera din punct de vedere al anilor ca bat pariu ca daca daewoo nu avea probleme de finantare cielo era cu mult peste logan...si cat credeti ca francezii or sa mai scoata lucruri noi la logan(sa fim seriosi ca au ametit piata cu tipurile de motoare de conceptie veche innafara de 1.6 16v si 1.5 dci asta nou de 80cp cu pompa variabila si debit marit)
Last edited by Marius; 10 September 2007, 10:44.
Comment
-
Ce sa mai vorbim acum ca cielo e asa ca loganul e invers.Masina cea mai bina e aia pe care o ai.Toate o adunatura de fiare sunt Doamne fereste de un accident ceva.Numai bineFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Am auzit la radio. Legislatia INTERNATIONALA prevede ca atunci cand o firma producatoare auto cumpara alta firma 10 ani este obligata sa asigure piese de schimb pentru masinile pe care le produceau in momentul preluarii deci Ford va fi obligata sa produca piese de schimb ptr. Cielo.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Eu spun ca nu are rost comparatia. Am condus si Cielo. E conserva, sa ma ierte posesorii. e bun 2-3 ani, apoi...cu mila Domnului. Nu intru in detalii, am vazut prea multe motoare segmentatel, ax cu came 'bulit...si alte cele. Asa ceva pana acum nu am auzit la nici un motor 1.4 mpi pus pe Logan sau pe celelalte modele de la Dacia.Last edited by Octavian; 13 September 2007, 22:31.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by ChristnachtMasina cea mai buna e aia pe care o ai.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by miTzaHABS 8.0 spune totul
Desi ar fi mers si un 8.1, dar e bun si asta, decat Cielo fara...
Comment
-
Originally posted by RocriAm auzit la radio. Legislatia INTERNATIONALA prevede ca atunci cand o firma producatoare auto cumpara alta firma 10 ani este obligata sa asigure piese de schimb pentru masinile pe care le produceau in momentul preluarii deci Ford va fi obligata sa produca piese de schimb ptr. Cielo.
numai ca fabrica de la Craiova are experienta in a nu respecta aceasta obligatie ca pt. oltcit nu au asigarat piese pe motiv ca trebuie sa rethnologizeze fabrica repede si ar fi urmat sa fie fabricat oltcitul la Timisoara la fabrica de lastun.
Comment
-
eu cred ca fordul va furniza piese de cielo, dar nu in beneficiul posesorilor, ci in beneficiu propriu. si la ce preturi vor avea piesele, majoritatea posesorilor de cielo vor prefera sa le vanda ... se repeta istoria cu oltcitul. un oltcit in stare de functionare costa acum mai putin decat jumate din piesele componente din dezmembrari.
Comment
-
Originally posted by andreiPai producatorul zice ca e 175, dar orice masina merge cu cativa kilometrii/h mai mult decat viteza declarata de producator.
Iar Cielo are un + datorita discurilor de frana ventilate pe fata.
SI LOGAN 1.6 16V ARE DISCURI VENTILATE PE FATA
Comment
Comment