Logan vs Cielo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Te intreb si eu ceva, ai vazut tu airbaguri pe Cielo? Sau ABS? Sau UCH?
    Ce sa mai discutam aiurea, Cielo are cateva plusuri, dar muuulte minusuri, dintre care si aspectul exterior si suspensia pe spate.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Ma.. eu am vazut si airbag si ABS... da se numea Nexia.

      Oricum.. ai perfecta dreptate, are cateva plusuri dar f multe minusuri.
      numar secundele

      Comment


      • Pe Nexia e adevarat ca avea si ABS si airbaguri, dar se gasesc numai SH-uri si sunt vechi, au peste 10 ani.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • Originally posted by aysmen
          Bai fratilor numai vorbiti daca nu cunoasteti ,in primu rand cielo e mai bine lucrat ,mai bine sudat si are un tratament muuuuuuult mai bun in tabla decat loganu ,ati vazut vreun prag de cielo taiat si unul de logan???cielo e plin de un mastica ca un fel de ceara .Loganu e uscat ,sincer am vazut la tata la service cateva loganuri care in prag erau rosi ,si sub fusta spate.Peste cativa ani iese rugina.La craiova intreg procesu de constructie e automatizat ,la dacia e partial.La exterior e mai frumos cielo ,la interior loganu est mult mai frumos dar ambele au materiale de proasta calitate la interior.La dotari loganu este peste cielo .Am auzit pe aici de cineva ca motoarele de daewoo sunt proaste .am vecin cu cielo si are 240 000 kn din care 100 000 pe gaz si nu are probleme.Piesele sunt mai ieftine la cielo decat la logan.nu am nici logan nici cielo si nu mi as cumpara nici unu dintre ele.de bani astia mi as lua un opel astra din afara aproape nou ,iar la astra unele piese sunt chiar mai ieftine decat la logan.Cielo si a dovedit fiabilitatea in timp sa vedem si loganu
          Din pacate Cielo este deja istorie , nu se mai fabrica. Si atunci pentru ce sa-ti cumperi o masina care este la sfarsitul carierei? Ori Cielo, ori Opel Astra este acelasi lucru - SH! Ai dreptate insa cu fiabilitatea, totusi Cielo este un Opel facut de coreeni....si romani....

          Ma intreb care mai este rostul acestui topic, sunt foarte multe comentarii in afara sa iar Cielo este de'acum istorie, cine isi mai cumpara o masina noua care nu se mai fabrica? Mai bine un Opel Astra SH! Oricum Loganul este o masina fara pretentii pentru lumea saraca, nu vad rostul comentariilor de genul - accelereaza pana la 100 km/h in x secunde.....Cine vrea performanta sa-si ia masina pentru asa ceva, chiar si SH
          Last edited by andrei; 28 October 2007, 18:18.
          Logan 1,5 dCi Laureate

          Comment


          • ce ti-e opel ce ti-e cielo ...eu ma refeream la ople astra care a inceput sa se fabrice pe la sfarsitul lui 1998 pe care probabil il cunosti sub numele de opel astra clasic 2 care se mai fabrica si acum.Am puncat clar nu mi as lua nici cielo nici logan .Urcati-va intr un opel astra clasic 2 si sa vedeti diferenta fata de logan si fata de cielo,si duceti-va la un service si intrebati specialisti care lucreaza si la opel si la logan sa vedeti ce va spune.Tata e tinichigiu de peste 25 de ani si lucreaza si logan si audi si opel ......Dar este diferenta intre logan si opel astra clasic 2 la tabla ,la tratamentu pe care il are tabla si la calitatea cu care este lucrat.Numai bine

            Comment


            • Daa...este tratata cu ... indiferenta tabla de astra... ce le trebuie la romani caroserie galvanizata ? si loganul este slab la capitolul tabla dar nici astra nu-i departe.

              Comment


              • Cum zice geeman cielo nu se mai fabrica deci....
                Oricum ele si-au demonstrat valoarea au trecut peste 12 ani de la fabricatie si arata foarte bine nu au urma de rugina nimic....nu vreau sa ma gandesc cum o sa arate un logan vechi de 12 ani...iar in ce priveste motorul am vazut cielo cu 150.000, 180.000, chiar si 200.000 km pe cand logan cu mai mult de 100.000 inca nu am vazut..(doar povesti cu taxiuri bla bla bla)..Dar la sunetul motorului,siguranta,aspect interior,etc loganul e mult deasupra cielo-urilor.....
                PS: Inca ma amuz cand vad cum arata afisajul kilometrajului la Cielo.....

                Comment


                • Man...respect treaba cu virgula caroseria. Dar la motorizare te rog...Nu uita ca motoru' de pe Logan se afla si pe Supernova si Solenza. Am vazut motoru' asta cu peste 300000 km la bord (pe Solenza si la mai multe) fara nici o problema de fiabilitate, schimbat la timp ulei si filtru. Incerc sa fiu neutru, dar Cielo am vazut cu probleme la axu' cu came, la segmenti (segmentat motor, f***t axul cu came) am vazut cateva ...si nu la 300k, la km mai putini. Si nu Cielo facut de noi la Craiova care are si mai multe probleme, ala original de Coreea care-l lauda multa lume.

                  Comment


                  • da asa e si eu personal am vazut supernova pe taxi care avea peste 270 000 si nu avea nici o problema si taxi sunt frecate rau de tot ,nu contest fiabilitatea motoarelor ,sau vazut cazuri si la solenza .supernova care au vazut secmentare iniante de 150 000 ,cauta pe net sa vezi ca gasesti ,nu neg nici ca cielo a vazut ,dar moatoarele de cielo sunt foarte fiabile .se gasesc motoare de cielo si cu 500 000 km.Cielo e istorie ,romani nostr in loc sa le inbunatateasca mai rau le au stricat .loganu este pe cielo la dotari ,interior si cam atat

                    Comment


                    • Daca tu imi arati un Cielo cu 500k la bord fara nici o reparatie(la motor), eu tai la mine ceva jos... Dar cu probe, si eu vin cu probe si cu persoane care atesta ceea ce spun!

                      Comment


                      • Si marmota ciocolaneste inveleata...supernove sau solenza cu 270-300.000...fara nimic umblat la motor? Ce dreq hai sa fim seriosi fratilor ce este audi si nu stiu eu cumva?Nici mercedesurile nu duc toate 300.000 fara sa umbli cat de cat la motor....deja exageram...hai sa revenim pe pamant vreti?

                        Comment


                        • Tu nu crezi asa-i...? ) Pai hai sa-ti mai spun una cu km si mai multi, o Solenza cu 400000 km la bord (diesel ce-i drept). Ce te sperie pe tine 300k la bord? Facem referire numai la motor si transmisie, fara bucsaraie si alte cele.
                          Nu fabulez ca nu mi-e stilu'.

                          Comment


                          • Originally posted by fabulous4u2
                            Si marmota ciocolaneste inveleata...supernove sau solenza cu 270-300.000...fara nimic umblat la motor? Ce dreq hai sa fim seriosi fratilor ce este audi si nu stiu eu cumva?Nici mercedesurile nu duc toate 300.000 fara sa umbli cat de cat la motor....deja exageram...hai sa revenim pe pamant vreti?
                            am mers eu cu logan taxi benzinar 1.4 si avea 190000 pe bord. nimic schimbat la motor; la restul transmisiei, trei discuri de ambreiaj si o planetara. eu zic ca e ok. la fel nasolnitza cu 230000 la bord(tot 1.4) a zis soferul de pe taxi ca n-a umblat la motor, doar i-a facut reviziile la vreme. de restul transmisiei nu stiu, ca atunci nu ma interesa (era inainte sa-mi iau golanu'). din ce am auzit/vazut se pare ca nu-s cine stie ce motoare performante, dar traiesc mult daca ai grija de ele. apropo de mertzane, astea noi probabil nu duc mai mult de 300000 fara sa umbli la motor. alea mai vechi de 98, da, duc...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Chestia cu trei discuri de ambreaj nu-mi place cum suna...nasol. Cam multe in 200k

                              Comment


                              • Personal eu nu am vazut cielo cu 500 000 km,am auzit de asa ceva ,stiu ca e diferenta mare intre a vedea si a auzi.Dar am vazut cielo cu aprox 240 000 km (al unui vecin 1996 koreea)din care peste 140 000 pe gaz si motoru ala vede forja mai mereu.unde a umblat a fost la distributie ,dar ax cu came ,secmenti ,disc de amreiaj ,rulment de presiune nu a vazut pana acum si merge motoru beton.sunt curios daca o sa mai tina macar 50 000.Supernova cu peste 270 000 am vazut ,am mers in ea ,proprietaru a zis ca a schimbat vreo 7 planetare iar caroseria pe spate ziceai ca se rupe de ce galagie facea ,dar motoru era ok.Cu toate ca am 18 ani stiu ce vb pt ca sunt crescut intre masini(numai raude mecanici ,tinichigii...etc)numai bine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google