Logan Prestige Vs Octavia Tour

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Octavian_ 28 Ok... Daca spuneti voi ca ma agit, nu pot decat sa va cred... Insa eu te-am intrebat despre clasa tocmai pentru ca eram curios sa stiu in ce clasa se incadreaza Loganul raportat la Octavia Tour. Daca in opinia voastra cineva se agita atunci cand pune intrebari si incearca sa-si argumenteze opiniile, imi cer scuze.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Octavian___28 View Post
      Motorul face masina?
      Depinde de la persoana la persoana. Sunt unii care ar cumpara, spre exemplu, un 316i foarte bine dotat si altii care, in aceasi bani ar cumpara 325i in echiparea de baza.
      numar secundele

      Comment


      • #48
        Octavian, nu stiu ce nu intelegi... Am spus de la inceput ca din punct de vedere calitativ Octavia Tour este peste Logan. Te-am rugat sa citesti ce am scris inainte sa-mi pui in gura afirmatii pe care nu le-am facut. Am spus doar ca la unele motorizari Tour este sub Logan. Nu fac liniute dar n-as da o caruta de bani pe o masina la volanul careia as vedea cum ma depaseste troleul... Asa sunt eu mai agitat. Toate cele de mai sus se anuleaza daca intrebarea ta este retorica...

        Comment


        • #49
          Motorul e inima masinii ....

          Marius poate isi aleg altceva cu dotari ... dar cine isi ia bmw isi ia pentru motor ... ( mai e o categorie aparte de cocalari care au bmw pentru ca se poarta )

          Comment


          • #50
            Hai baieti sa nu ne certam, va rog! Sa ne zicem parerile ca nu are rost sa ne contrazicem degeaba.

            Mare dreptate ai @Marius. Atat de multi sunt care isi iau masina doar pentru firma si pun cele mai varza echipari pe ele. Eu unu, decat sa iau un A6 chel, mai bine iau un A4 full. (putin offtopic, sorry)

            Comment


            • #51
              Am cam deviat de la discutie. Pe Octavia propulsoarele TDI sunt cele mai potrivite. Benzinarele 1.4 si 1.6 de Vag sunt mai proaste decat cele Reno.
              numar secundele

              Comment


              • #52
                Inca nu s'a terminat comparatia asta ?o.O

                Comment


                • #53
                  Comparatia merge totusi, ca noi nu comparam categoriile de masini ci ce poti obtine la pretul de 11-12000 euro.

                  Am condus Tour diesel de 90 CP, care abia se taraste: prea grea cambuza pentru numai 90. Am condus si Tour diesel de 102 CP, ala merge chiar bine. Putin rigida, dar fiind mai lata si mai lunga decat Loganul, e mai stabila.

                  Octavia Tour imi pare mai confortabila decat Loganul, desi in spate e mai putin loc.

                  Intre Dieselul de 90Cp si Prestige, clar aleg Prestige.
                  Skodele si Seaturile sunt prea scumpe la cate ofera.
                  Martinel rules!

                  Comment


                  • #54
                    Marius: ce argumente ai cand spui ca 1.4 si 1.6 VW sunt mai proaste decat cele de ''Reno''?

                    Comment


                    • #55
                      Daca si pe calitatea plasticelor am ajuns sa ne contram....no comment Ce ma intereseaza daca finisajele sunt mai bune cand tot plastic este?Conteaza sa fie fiabila masina, sa ma satisfaca atat financiar cat si...emotional cateodata!Eu zic sa mai lasati ideile astea cu "masini puturoase" ca vedeti si voi cum se circula la noi...plus ce nenorociri sunt!Pe vremea Regretatului Odios mergeai maxim cu 120-130 si erai deja Schumacher!Fiecare masina si motorizare isi are target-ul sau!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #56
                        Octavian___28, Experienta. Pur si simplu... mi s-au parut mult mai fasnete motoarele reno. La mine.. care trage mai greu e mai prost. Nu stiu nimic despre fiabilitate.. dar la modul in care se misca masina renorile mi se pare peste. Oricum... Octavia merge sa iei TDI sau 1.8T...la categoriile 1.4 si 1.6 as lua Logan.
                        numar secundele

                        Comment


                        • #57
                          @Octavan 28 fac si eu o completare la cele spuse de Marius sper ca n-ai sa intelegi ca ma agit.

                          Prestige 1.6 16v
                          Putere maxima (CP/rpm) 105
                          Viteza maxima (km/h) 183
                          Acceleratie 0-100 km/h (s) 10.2

                          Consum urban (l / 100 km) 9.2
                          Consum extraurban (l / 100 km) 5.9
                          Consum mediu (l / 100 km) 7.1

                          Octavia Tour 1.6

                          Putere maxima (CP/rpm) 102
                          Viteza maxima (km/h) 190
                          Acceleratie 0-100 km/h (s) 11.8

                          Consum urban (l / 100 km) 9.9
                          Consum extraurban (l / 100 km) 5.5
                          Consum mediu (l / 100 km) 7.1

                          Deci este mai iute Prestige


                          Logan 1.4
                          Cilindree (cmc) 1390
                          Cutie viteze (tip / trepte) Manuala
                          Putere maxima (CP/rpm) 75
                          Viteza maxima (km/h) 162
                          Acceleratie 0-100 km/h (s) 13

                          Golf 1.4 80 cp - (acelasi motor ca pe Octavia Tour cu precizarea ca, masina fiind mai usoara de obicei performantele sunt mai bune pe Golf)

                          Cilindree (cmc) 1390
                          Cutie viteze (tip / trepte) Manuala
                          Putere maxima (CP/rpm) 80
                          Viteza maxima (km/h) 164
                          Acceleratie 0-100 km/h (s) 14.7

                          Si iar mai iute Loganul.

                          In concluzie vorbind STRICT despre demaraj, performantele sunt de partea bietului Logan. Daca ar fi sa comparam cu Renault diferentele ar fi mult mai mari de partea motoarelor frantuzesti.
                          Daca facem comparatie intre Clio II si Polo, vom observa acelasi lucru la motorizari asemanatoare (exceptie modelul diesel de 130 cp de la Wv care din cate stie eu nu are un "omlog" la Clio fiind valabile si reciproca Renault avand Clio RS in timp ce nemtii n-au o masina asemanatoare pe Polo - desi se zvonea ceva despre un Polo GTI eu nu stiu sa fi aparut).

                          Eu nu afirm ca motoarele Renault sunt mai bune. Poate sunt doar mai bine adaptate caroseriilor pe care trebuie sa le duca in spate.

                          Comment


                          • #58
                            O parere personala. Cifrele date nu sunt numai ale motoarelor. Sunt si ale cutiilor. De aceea viteza maxima este mai mare dar demarajul mai slab (sau invers). Deci nu motoarele sunt mai adaptate caroseriilor ci ansamblul motor-cutie.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #59
                              @ Rocri: Corect! E vorba de un tot unitar! Motor, transmisie etc. Toate contribuie la performantele de ansamblu ale masinii.

                              Comment


                              • #60
                                Defapt pana la urma e vorba de masina ... cum pune calutii pe astfalt .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google