Pana in 15.000 euro masinile se asemenea ... nici una nu iese clar in evidenta ( fiecare are plusuri si minusuri ) . Masinile in adevaratul sens al cuvantului incep de al 15 16 mii in sus ....
Logan Prestige Vs Octavia Tour
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aici nu prea e nimic de comparat. Octavia e masina iar loganul e dacia. Oricat de nationalisti am fi Octavia e cu mult peste orice versiune de Logan, din orice criteriu le-am compara.
P.S. Eu sumt posesor de logan, dar tare mi-as dori o skoda!
Comment
-
Pe mine ma roade o curiozitate: cand vor aparea topicurile Logan Vs Mercedes, vs BMW, vs Lamborghini si altele asemenea...
Logan vs Matiz a fost, lacatul s-a pus, mai este si cel curent unde nu prea vad ce sa se compare, date fiind clasele diferite.
Si sa fim seriosi...orice marca e o masina, nu X e masina iar loganul e dacia (adica prastie). Nu e nici racheta, nici caruta, este ceea ce este; restul tine de psihologie si perceptia maselor...
P.S. m-am urcat intr-o skoda octavia, in spate...nu mi-a venit sa cred ca nu aveam loc acolo (dadeam cu capul de "tavan")...ma asteptam la Clio, la Matiz si la altele asemenea dar la Skoda???Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Eu nu ma refeream la "urcat/coborat" ci la faptul ca efectiv stau cu gatul stramb acolo, in spate...Unele masini parca sunt facute pentru asiatici_chinezi...
Aici nu vrb de urcatul in Lamborghini...
Pentru mine asta e unul din criteriile primare pe care imi cumpar masina...inaltimea, eventual reglajul scaunului pe inaltime, reglajul lombar al aceluiasi scaun...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Nu stiu ... dar la mine se deschid foarteee rar usile spate ( doar sa'mi pun geaca sau alte chestii asemanatoare ). Regret ca nu mi'am luat coupe ...
Iar in fata .... in orice masina ai loc. ( chiar daca in vechiul Clio Symbol sufar de claustrofobie - mi se pare mai rau ca'n Tico)
Comment
-
Vad ca deja stii ce inaltime am eu, de esti asa de sigur de faptul ca am loc in orice masina...
In unele stau cu genunchii pe bord, in altele capul e lipit de plafon, dar ma rog, tu zici ca am loc suficientLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Pe langa:
-performanta: Motoare foarte fiabile(ex. TDI-ul a dus 1.000.000km) si puternice, sasiu puternic si caroserie aerodinamica (CX = 0.31);
-tehnologie: semnatura VW ce include toata electronica si gadget-urile de pe Passat B5.5 si Golf4;
-comfort: scaune comfortabile si ergonomice, cu instalatie de incalzire, tapiserie din piele (crem) si scaune electronice cu memorie;
-siguranta: pe langa 6 airbag-uri (2frontale, 2laterale si 2cortine), Skoda monteaza si sistemele ABS(franare), ESP(stabilitate), MSR(asistenta la frana de motor), EBD(franarea de urgenta).
...Octavia poate fi mai practica decat Logan-ul prin Pachetul Drumuri Grele care include telescoape cu inaltatoare si scut motor din otel si pe langa faptul ca are portbagajul mai incapator, prin rabatarea banchetelor spate se dubleaza spatiul portbagajului.
In concluzie: singurul - (minus) este pretul fata de Logan, dar totodata + (plusul) este ca ofera de 2x mai multe (ca dotari si oportunitati) si de multe ori mai multa fiabilitate, siguranta si comfort.
Comment
-
Te inseli, Octavia Tour are doar 2 (doua) airbaguri si doar ABS+EBD in standard, adica exact ce are si Loganul. La fel, scaunele din piele si cu memorie nu sunt nicidecum dotari standard. Daca vrem sa comparam doua modele la capitolul echipare, trebuie avut in vedere ce au standard.
Comment
-
@fanSOT:esti fan skoda? intrebare simpla.Imi vorbesti despre motoarele lor fiabile de parca ei le-ar fi facut.Nu intelegi ca totul e VW.Absolut TOT.Daca o dai in motor,pur si simplu vorbesti de motoarele VW si in ultimul timp s-au ridicat foarte mult.sigpic
Comment
-
Inca mai comparam varianta de top a modelului Dacia ( aproximativ 10000 euro ) cu varianta de top a modelului Skoda Octavia ( peste 15000 euro).
@fansot: permite-mi sa te contrazic la anumite aspecte:
1. sasiu puternic ( nici un automobil, ce nu este de teren, nu mai are sasiu). Loganul asa dulap cum este are cx 0.36.
2. tehnologie: cu ce este mai prejos Renault fata de Vw?
3. inclusiv dacia are ABS si EBD, mai nou si AFU. ( apropo EBD nu face subiectul franarii de urgenta).
4. Dacia are scut metal in varianta standard.
Sper sa fim mai la subiect, caci astfel voi reveni cu o intrebare: Cu ce este superioara Octavia , Jettei? Sau Octavia Passatulu? Daca tot nu conteaza pretul de achizitie?
De ce sa-mi iau Octavia, cand pot lua orice alta marca superioara?
PS: jetta este 11800 fara TVA
Comment
-
Replici:
1. cx-ul aerodinamic mai mic, inseamna ca masina e mai aerodinamica. Octavia Tour are 0.31, Passat CC (am vazut azi la AUTOMobile) are 0.29...si Logan-ul are 0.36, insa Octavia are si suspensie semi-independenta care face mult.
2. era o vorba "Francejii trebuiau sa ramana la facut parfumuri si nu sa se apuce de masini".
3. da, scuze!...EBV-ul e repartitorul electronic de franare si AFU (EBD) este cu franarea de urgenta...oricum Octavia Tour are discuri de frana spate in standard.
Octavia este superioara Jettei, cu acelasi lucru cu care este superior Logan-ul Octaviei -> pretul.
La 13.000 fara TVA iei Octavia 1.9TDI cu ceva dotari si nu iei Jetta (mai inainte m-am uitat pe Configurator) care de la 14.000 incepe.
Deci daca iei Octavia, iei defapt tot ce poate avea Jetta cu un pret considerabil mai mic si cu diferente optice.
@fanSOT:esti fan skoda? intrebare simpla.Imi vorbesti despre motoarele lor fiabile de parca ei le-ar fi facut.Nu intelegi ca totul e VW.Absolut TOT.Daca o dai in motor,pur si simplu vorbesti de motoarele VW si in ultimul timp s-au ridicat foarte mult.
Semnatura Volkswagen este un + (mare) .Last edited by fanSOT; 22 February 2009, 20:47.
Comment
-
Plusuri si minusuri vom gasi mereu la orice masina, ideea e ca alegerile sunt subiective altfel am cumpara toti un singur tip de masina. Din experienta stiu ca totul e pe bani...vrei mai mult?Platesti! Logan vs Octavia nu-si are rostul pentru ca sunt modele cu segmente diferite de clienti. Nici Skoda nu e vre-un benchmark in materie auto...daca conduci un Mercedes CLS (de exemplu) si te sui in Skoda RS ti se pare troaca asa cum daca te sui din Cadillac CTS-V in Mercedes CLS ti se pare puturos mertanul...totul e pe comparatie si mereu exista ceva mai bun decat ceea ce ai dar repet: PlatestiIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment