Ce Logan Sa Iau ? Va Rog Un Sfat..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Logan Sa Iau ? Va Rog Un Sfat..

    Buna,

    (din pacate ) Nu cunosc aproape deloc domeniul acesta al masinilor.
    De cateva zile m-am hotarat sa-mi cumpar o masina noua (prima mea masina) si vorbind cu unu altu' m-am orientat catre un Logan. De atunci am inceput sa citesc pe internet si pe acest forum legat de subiect..


    Am disponibili 8000 de euro. Ce model sa aleg, astfel incat sa ies in aceasta suma si cu AC si SERVO directie ? Am vazut pe forum ca aceste doua optiuni ar fi destul de importante.

    Ce alte imbunatatiri considerat ca ar fi chiar necesare sa le ai ?


    Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.. Multumesc mult !

  • #2
    Bine ai venit pe forum.Fa un calcul cati km vei face anual(aproximativ,normal),si daca sari de 30.000 diesel iti trebuie.Daca iti ies mai putini 1,6 benzinar.In ambele cazuri eu as lua minim Laureate.Drumuri bune sa ai si la tine acolo...

    Comment


    • #3
      pai in primul rand trebuie sa stii ce vrei, diesel sau benzina, depinde de cati km pe an preconizezi ca faci. de exemplu daca faci 15-20 mii km eu iti recomand sa iti iei benzina, e mai usor de intretinut la revizii si mai rezistenta la utilizare intensa ca un diesel. Daca faci mai mult se pare ca un diesel e mai rentabil. Apoi ca dotari necesare la un logan, servo neaparat, Ac-ul depinde nu e vital, ABS obligatoriu care acum am inteles ca e standard, geamuri electrice doar fata, cele spate nu sunt necesara. La frane nu ai optiuni la dacia, dar daca se poate sa ai discuri ventilate fata de 259 mm sau 260mm ar fi super, jantele de aliaj iarasi nu sunt necesara, sunt ele rezistente, dar nu sunt neaparat necesare, iar eu zic ca proiectoarele sunt necesare pentru o vizibilitate sporita. si in rest nu prea imi mai vine nimic in cap acum esential.
      sigpic
      The MVP

      Comment


      • #4
        1. Laureate 1.6 MPI 85 CP 8700 euro
        2. Laureate 1.2 16V 75 CP 8500 euro
        Gama Diesel nu este disponibilă la preţul tău de 8.000 euro cu AC.
        Prima: putere şi demaraj mai mare
        A doua: taxe, impozite şi asigurări mici şi putere suficientă totuşi.
        Eu aş merge clar pe un 1,6 dar cu 16 V - 9.250 euro.
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Cu 8000 euro eu m-as indrepta spre un logan sh pe benzina.Un Prestige 1,6 16v de exemplu cu de toate pe el ,cred ca gasesti pe la 5000-6000 euro.Nu recomand sh pe diesel Logan.Daca vrei neaparat Logan nou ,variantele sunt cele mai de sus prezentatae de Gozmin.Spor la cumparaturi!

          Comment


          • #6
            la bani astia cel mai bine ar fi un sh prestige sau laureat, eu recomand benzina, sau diesel cel cu i rosu, sau iti poti lua un preferance nou 1.2 16v sau 1.6 8v, are geamuri fata, servo, abs, proiectoare(optionale) insa nu ai ac
            sigpic

            Comment


            • #7
              ia pe benzina, diesel nu se mai merita si un MCV la mana a 2-a ar fi fain!
              lipsa text

              Comment


              • #8
                dar vezi ca pana in ianuarie mai sunt valabile voucherele , deci mai poti beneficia de o reducere de 2700 de euro sau cat sunt 3 vouchere....

                off topic: totusi la 8000 euro poti lua si altceva sh...diesel, mai ales la cat e benzina acum si la cat preconizeaza astia ca se va scumpi...

                Comment


                • #9
                  Cea mai buna varianta ar fi un prestige sh , e undeva in 5000-6000 euro , iar daca faci multi km poti merge pe gpl ... la 8000 euro de un logan nou cu dotarile alea de bun simt nu te lipesti , bafta
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    omul a zis masina noua, ca presupun ca sh la 5000 euro nu isi ia logan )

                    cum au zis si colegii fa un calcul la km pe an cati ai face, la peste 20.000 km ( zic eu ) se renteaza diesel sau gaz

                    eu as lua 1,6 , sau 16v daca ai posibilitatea chiar daca taxele sunt mai marisoare dar ai putinul ala de putere in plus care te ajuta de multe ori si nu tre sa te treaca toate transpiratiile intr-o depasire a unui tir ))

                    si verifica orice cand iti vine masina ;) ai grija de ea , multi km fara incidente de orice fel .
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #11
                      depinde cati km pe an faci si unde ii faci. mai bine econimisesti niste bani si iei un logan sh de 1 an, benzina (poti sa-i pui gaz dupa aia daca vrei sa faci mai multi km). recomand 1.6 16V pentru putere si minim varianta laureat pt confort. bafta.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Gozmin View Post
                        A doua: taxe, impozite şi asigurări mici şi putere suficientă totuşi.
                        Eu aş merge clar pe un 1,6 dar cu 16 V - 9.250 euro.
                        Originally posted by Tudor View Post
                        eu as lua 1,6 , sau 16v daca ai posibilitatea chiar daca taxele sunt mai marisoare .

                        Referitor la taxe pt un 1.6 16V:
                        --Impozitul anual..vreo 60 de lei
                        --Asigurarea RCA...pe 6 luni 200 de lei
                        --Rovigneta,se stie,,vreo 27 de euro pe an,,ca la orice logan de altfel
                        Deci unde sunt taxele alea mai mari fata de un 1.2?

                        Ia un prestije 1.6 16 v ca se merita ,,ca nu cred ca cineva isi ia 1.2 16V pt ca plateste la 1.2 impozitul mai mic cu cativa lei sau 10 maxim 20 de lei!!

                        Comment


                        • #13
                          Poti lua masina noua, insa la anul, pt ca va intra in vigoare legea ce prevede 5 tichete rabla.
                          Atunci, la 8000 euro cash, vei putea alege chiar si 1.6 16v. Desi, eu n-as lua motorizarea asta. Acum, e prea lenesa pt surplusul monetar.

                          Mergi pe 1.2 16v, laureate, 8500-4000 (cele 5 tichete) = 4500 euro cash + 1500 euro (cele 5 tichete cumparate ulterior).

                          Cat despre masini SH, nu cred ca-i rostul aici. Omul a spus clar ca vrea noua, nu veche.

                          Comment


                          • #14
                            Nu te precipita domnule. Multi îşi iau 1,6 16V pentru a fi eroi pe şosele nu din cauza impozitelor şi taxelor care vei vedea vor fi altele pentru motorizări micisau mai mari, la fel şi asigurările. Oricum era o comparaţie subiectivă a mea, până la urmă decide cel ce o cumpără.
                            Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Sfatul meu: ia anul asta cu tichete, chiar de la anul se vor da 5, valoarea lor va fi miscsarata la 3000 lei, iar costul achizitiei lor va fi mai mare pentru tine, fiind vorba de 5 tichete si nu de 3. Valoric: acum 3*3.800 lei= 11.400 lei, la anul 5*3000=15.000 lei.
                              Acum cumperi tichetul si cu 800 de lei, ca toata lumea e stramtorata si vrea sa scape de ele. La anul nu se stie, chiar de ai avea un 3.600 in plus nominal, trebuie sa iei in calcul si costurile pentru a intra in posesia tichetelor.
                              Mai ia in calcul si faptul ca vei plati si taxa de poluare pentru Euro5 , acum fiind scutit. Plus ca ai si masina mai repede.

                              In rest, eu asa alege un 1.6 sau 1.6 16V, dar tu decizi, poate-ti plac si motorizarile mici.
                              Last edited by mr.K; 8 December 2010, 12:36.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google