Logan vs Accent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    accent 5 stele ????

    Zicea cineva pe aici ca Accent-u are 5 stele la siguranta .. LOOOLL va informez ca este printre cele mai nesigure masini din lume .. alaturi de aveo desigur ) primul model de accent a luat 1.5 stele la siguranta ocupantilor de pe locurile din fata si 0000000 (zerrooo) in rest. despre noul accent site-ul euroncap nu prezinta nimic. Cat despre "noul" accent uitati aici : http://www.autoghid.ro/masini/articole-despre-masini|detalii/articleID_5433/Top-10-Cele-mai-periculoase-masini.html

    Asa ca la singuranta tot loganelul rulezzz ... astept opinii

    Comment


    • #32
      Trebuie sa te feresti de Accent cand treci strada, ca daca da unu' din asta peste tine, la cate stele are...)
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        poate stii ca modelul ala de accent testat la Euro Ncap si care a luat 1,5 stele era modelul 1998. eu cred ca ar fi corect sa il compari cu Dacia Berlina 1998 si atunci sa iti dai cu parerea.

        In schimb vezi ca Accent 2006 a fost testat la US Ncap si are 5 stele pentru impact frontal atat la sofer cat si la pasager, 4 stele la impact lateral pentru locurile din fata si 3 stele la impact lateral pentru locurile din spate.

        Daca te uiti pe site la accent (eu m-am uitat ca am vrut sa imi iau accent diesel dar nu m-am ajuns cu banii) o sa vezi, printre altele, ca 1.5 CRDI FULL are airbag-uri sofer, pasager, laterale si cortina, ABS + EBD, si discuri de frana si pe spate (nu tamburi ca la logan).

        Asa ca ...

        Iar daca astepti si opinia mea iti pot spune ca: indiferent cat de acrii sunt strugurii nu e nevoie sa te apuci sa arunci cu noroi intr-o masina fara a te documenta serios in prealabil.

        Si inca ceva: am fost la un drive test cu un accent 2006 diesel. Motorul ala nu se poate compara cu 1.5 dci 65 cp al meu. E mult peste. Plus ca injectia e Bosch nu Delphi (problema pilitura).
        Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
        10.000 km - 22.01.2007

        Comment


        • #34
          Mie imi ajungeau banii de un Accent 1,6 DOHC FULL, dar chiar nu mi-a placut masina, in primul rand nu e asa stabila parca cum e Loganul si in al doilea rand portbagajul e mai mic. La interior si dotari este peste Logan, dar la exterior nu e asa frumos.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            mie nu mi s-a parut ca sta prost cu stabilitatea. la logan in schimb mi-a luat ceva timp pana sa ma obisnuiesc cu suspensia moale: face ca barca pe drum cu denivelari si se lasa destul de nasol in curbe.
            la logan imi place partea din fata si nu imi place sub nici o forma spatele. iar la accent imi place mai mult spatele si nu prea mult fata. oricum e un pas inainte la design fata de modelul anterior de accent.

            La accent sunt probleme la coloana de directie iar loganul are trenul de rulare foarte bine adaptat gropilor patriei noastre.
            Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
            10.000 km - 22.01.2007

            Comment


            • #36
              Referitor la directie pe un site am citit ca la un Accent 2006 i s-a blocat volanul in mers dar cred ca e un caz singular. Ce inseamna DOHC ca am vazut ca si Cielo are? E o tehnologie mai buna sau mai slaba decat cea de pe MPI-urile Loganelor?
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #37
                DOHC=4 supape/cilindru
                SOHC=2 supape/cilindru

                Comment


                • #38
                  Adica DOHC are 16v si SOHC are 8v.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Single overhead camshaft (SOHC)
                    Double overhead camshafts (DOHC)

                    Nu are nici o legatura cu tehnologia MPI.
                    Last edited by 1.5 DCI; 24 August 2007, 11:30.
                    Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                    10.000 km - 22.01.2007

                    Comment


                    • #40
                      Si ce inseamna Double overhead camshafts? Am intrebat care e mai buna nu ce legatura este.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #41
                        SOHC = exista un singur ax cu came
                        DOHC = sunt doua axe cu came
                        In ambele cazuri axele cu came sunt pozitionate deasupra.

                        Prin intermediul axului cu came se actioneaza supapele de admisie (cand se deschide intra amestec aer combustibil in cilindru) si supapele de evacuare (se deschide si ies gazele de ardere).
                        DOHC se foloseste de cele mai multe ori cand motorul are 4 supape pe cilindru (2 de admisie si 2 de evacuare).
                        Insa se poate folosi si SOHC pentru a controla un motor cu 4 supape pe cilindru. In acest caz randamentul motorului este mai mic.

                        E normal ca DOHC permite randamente mai mari. Deci e mai buna.

                        MPI este tehnologia de injectie multipunct a combustibilului in cilindru.

                        La VW o sa gasesti FSI - fuel stratified injection, care e o tehnologie mai avansata decat MPI.
                        Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                        10.000 km - 22.01.2007

                        Comment


                        • #42
                          intradevar este mai bun din punct de vedere calitativ accentu dar stopurile alea sunt oribile , si pretul mai ridicat.
                          http://mitzah.labrute.fr/
                          http://c0nstanta.myminicity.com/tra http://c0nstanta.myminicity.com/sec

                          Comment


                          • #43
                            Cu Accentu' treaba e destul de nasoala. Problema coloanei de directie a inceput sa fie din ce in ce mai cunoscuta. Daca n-ai garantie, valoreaza 1/4 din valoarea masinii...cam 80 milioane toata treaba. Nu vedeti ce garantie mare au? 6 ani...E dureros ca in loc sa cheme la service toate masinile cu probleme, sa remedieze defectu' asta de fabricatie, coreenii nu fac nimic, doar maresc garantia. So...mai bine Loganu' meu

                            Comment


                            • #44
                              Domnilor,va rog nu mai comparati Logan-ul cu Accent-ul. Coreeana este printre cele mai periculoase masini si care trebuie evitate cind sunt intilnite in trafic.
                              Asat nu spun eu , o spune un studiu facut de revista Forbes. Recomand cautarea pe net a textului: "cele mai periculoase masini" si va veti lamuri.
                              Drum bun , pe unde mergeti , mult noroc in dragoste, sarbatori fericite !

                              Comment


                              • #45
                                eu tot pe logan cred c-as merge...cat despre stelele ncap, tre tinut cont ca loganu poate lua 4 cu airbaguri laterale, ideea e ca a luat doar 3 din cauza partii frontale, pe lateral a iesit decent si fara airbaguri. accentu cum sta la frontala? personal, mi se pare accentu' mai instabil decat ligheanu, din cauza suspensiei moi. plus ca in fata eu unul ma simt mai inghesuit in accent, deci si mai scump, si mai incomod, mersi, dar mai bine lighean...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google