Logan vs Accent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E mai barca...Iar cei care spun ca Accent e mai stabil, cu tot respectul dar inseamna ca nu stiu sa duca o masina la extreme..In primul rand uitati-va la ce dimensiuni au cauciucurile de Accent
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Pe curbe e ceva mai stabil, e nasol daca drumu e ceva mai rau cu denivelari ca sare ca o capra, dar in rest e mai stabil ca Loganu stock.
      In ce priveste 1.6 mpi vs 1.5 crdi...Sa fim seriosi, inafara de un 0-100/h unde 1.6 mpi ii face cat de cat fata, in rest e net inferior.
      Mergeti voi la drum lung cu amandoua si mai stam de vorba. Se vezi accelerare de la 110 in sus. Nu sunt degeaba 115 cp si cuplul ala.
      Eu stiu cat m-am chinuit cu un 407 (ala de la firma) dizal 136 cp sa-l iau pe unu..Si apoi sa-i mai tin si piept.

      Comment


      • Pe drum drept e mai stabil datorita greutatii si aerodinamicii , ma refer regim de autostrada
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Tavi, strict de 0-100 sau 0-400 vorbeam
          ca acolo au inceput unii sa zica de accent ca e mai rapid. In rest, da, la drum lung e mai bun, daca esti mai mic si iti plac senzatiile de carusel pe denivelarile patriei
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by csebalyn View Post
            @alex21: crede-ma ca si un 1.6mpi daca pleci bine ii sta in fata accentului 1.5crdi. Nu trece de el, dar ii tine piept. Greu, dar sta. 16v-ul i-o da pe 400m, clar.
            Nici'o sansa 1.6 8v ... Nu sta in fata decat 2 m pe plecare ) .... Eu fac 1.6 8v dar mi'am luat'o rauuuu de la Accent 1.5 crdi ( din primii metri s'a dus o masina si ceva in fata )

            Comment


            • Originally posted by Razzvan View Post
              ....Dar mi'am luat'o rauuuu de la Accent 1.5 crdi ( din primii metri s'a dus o masina si ceva in fata )
              La ce te asteptai?Ala are 110 cp,de cuplu nu mai zic...
              Forum neinteresant. Delogat definitiv.

              Comment


              • Nu imi place la accent rotile alea mici de 14" cu anvelope de 175 in rest arata bine masina si exterior si interior mai bine ca loganul si la motorizari e peste logan.

                Comment


                • Daca ne luam dupa datele producatorului...Ar fi egale 1.6 mpi si 1.5 crdi (11,5 parca au amandoua).
                  Deci doar de sofer depinde daca 1.6 face pe 0-100/h un Accent crdi.
                  Eu tind sa cred ca nici pe 0-100 nu prea are sanse 1.6 mpi.
                  E ceva atat de infim, inact nu poti spune ca 1.6 poate face 1.5 crdi pe 0-400m (sau 0-100/h).
                  In rest...Ala bala portocala, ii da fum rau la 1.6 mpi. 25 cp diferenta si la cuplu nu mai spunem, alea 300 kg in plus nici nu le mai simte crdi-ul.
                  Un 1.6 mpi ar face fata cu brio (dar din nou...Cred ca numai pe 0-100) la un 1.4 Accent (care are vreo 95 cp). In rest fiti baieti seriosi )

                  PS: si repet, pe drum bun e mai stabila decat Loganu, eu asa am simtit, chiar si cu cauciucele alea de bitzicla.

                  Comment


                  • Accent e mai bun, ca e straina.

                    Comment


                    • Totusi,au niste preturi care nu cred ca se merita,zic eu, doar pt design.
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • Eram sigur ca se va discuta si pe tema liniuta.Pana acum vad ca doar la asta e mai bun Logan-ul fata de multe masini.Daca voi pentru asta va cumparati masina,ca il faci pe X in 100,e clar...
                        sigpic

                        Comment


                        • Deci pe mine chiar tinuta aia de drum superiaora m-a dezamagit la accent. Tavi, eu zic sa-ti iei accent eu raman la golan 1.6_16v cu suspensii sport.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Nu inteleg de ce sunteti asa de categorici si va trageti pe cur daca spun un adevar.
                            Era vorba strict de performante da?? 1.6 mpi vs 1.5 crdi.
                            De ce va ofticati ca 1.5 crdi bate 1.6 mpi in orice mod???

                            Seba probabil ca tu faci comparatie la tinuta intre Loganu tau cu susp sport si un Accent stock.
                            Fiti seriosi, fac apel din nou la treaba asta (eu.. ))) ). Sunt putine masini de aceeasi clasa care sa aibe o tinuta de drum mai proasta ca Loganu (mai aratati-mi o masina de clasa ei care daca o bate un pic vantu la 160 se duce doi metri lateral...).
                            Fie n-ati condus alte masini fie nu vreti sa recunoasteti asta.

                            Daca discutam de alte chestii(fiabilitate, cost de intretinere, etc) da, aici castiga Loganu.
                            Dar acum discutam de altceva si incercati sa cautati nod in papura si la un aspect unde se stie clar cine e castigator.

                            Comment


                            • CLAR ca se stie cine este castigator, LOGANUL !

                              porkbagaj mare, spatiul intrerior mare, fiabilitate, intretinere ok, consum cat de cat ok.

                              Multi cumpara masini gen: accent, fiat albeo crezand ca au facut o alegere buna ))

                              Comment


                              • Tavi, de citroen c2, c3, renault twingo, kangoo, peugeot partner, mercedes a-klasse, ford fusion, ce parere ai? Ai mers cu alea la 160 sa vezi cum fac? Hai ca n-o fi loganul ultima masina in materie de tinuta proasta de drum...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google