Logan vs Accent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am 1.92 inaltime. Sora mea a avut Yaris vreun an jumate. Am condus si eu masina vreo 6000-7000 de km. Ai loc in ea berechet si e loc si pentru pasagerul din spate. Nu e foarte mare portbagajul la masina, dar se rabateaza bancheta si poti sa bagi in ea ca-n duba.
    Motorul e din alt film. Trage pana in 6400 rpm de rupe. La 6400 ii taie alimentarea. Ca idee in treapta a treia merge maxim pana la 140 pe ora. Sta mai rau la cuplu la turatie joasa, dar compenseaza prin VVTi. Acuma am Fiesta tot de 1.3 si 16V, dar as fi vrut motorul de la yaris pe ford. Pentru 1.3 si 87 de cai putere mergea foarte bine.
    Ce nu mi-a placut la yaris a fost ca materialele din interior nu-s de cea mai buna calitate si ca nu e foarte bine antifonata. In rest era ok, scaunele erau foarte misto profilate si masina e placuta la condus si in oras si in afara.
    Soramea si-a luat acuma un 207 cu ceva echipare sport si diesel, de 1.6 si 90 de cai. A zis ca-i pare rau ca nu a tinut yarisul. Si asta din perspectiva unui om care merge 99% din timp doar in oras si nu are habar cum sa deschida capota de la masina. Imi spune ca era mai usor de parcat si ca pleca mai tare cu ea de la semafor.
    Eu ti-as recomanda noul Fiesta, dar cred ca o sa sara de 10.000 EUR si pe la noi prin RO doar prin luna mai apare. Fiesta pe care il gasesti acuma la dealeri e o masina decenta pentru banii pe care ii dai pe ea. Are si ea tot soiul de probleme, dar nu de natura tehnica. Problemele sunt la zgomotele pe care le face la bancheta spate si la usi. Unii le-au rezolvat, pe altii - ca si mine - nu ii afecteaza asa de tare incat sa se apuce sa le rezolve.
    Orice masina ti-ai lua vei gasi plusuri si minusuri la ea.

    Spor la cumparaturi.
    sigpic

    Comment


    • Alex, din pacate un Yaris 5 usi versiunea de baza (Terra) cu motor 1.3 87 PS costa 11.998 euro (cu tot cu reducerea facuta de toyota), ok, dotarile sunt tot ce-mi doresc eu de la o masina (mai putin airbag-urile cortina care lipsesc din dotare, dar care erau bune). Deci prin rabla as ajunge la 11.000 euro, ceea e cam mult pentru cat sunt dispus eu sa investesc. Ideea e ca vreau si Casco la masina (nu full, dar totusi) ori la suma asta Casco ar fi cam 2.000 roni.
      Ford, hmm am luat in calcul si masinuta asta, dar sincer, are prea multe probleme si pretul e destul de mare pentru dotarile pe care le ofera.
      Eu imi fac un calcul al costurilor: la 7-8 mii km pe an, si fara sa merg pe drumuri cu (prea multe) gropi, si fara sa conduc cu mai mult de 110 Km/h si 55-59 Km/h ora in localitate, cred ca sunt indreptatit sa am "pretentii" de fiabilitate de la o masina (dacia pe care o am are aproape 14 ani, si inca are bucsele originale, planetarele, suspensiile si bieletele...si...multe altele), masina in care sa nu investesc in primii 4-5 ani decat in reviziile obligatorii, solutie parbriz, asigurari, benzina. Din punctul asta de vedere, ar parea a fi o solutie buna un Sandero, dar ramane de vazut (cu ce motorizari vin cei de la Dacia in 2009)
      Numai bine.

      Comment


      • Noul Logan.Si o sa fie totul bine.Ia-ti Prestige,si o sa-ti placa,mai ales interiorul.
        sigpic

        Comment


        • Cum adica ''totul bine''???
          Adica un Prestige sta mai bine ca ''alt'' Logan la viteza mare sau cum...?

          PS: si sa fac ceva pe modificarile voastre care nu ma lasa sa sa bolduiesc.
          Last edited by Octavian; 26 December 2008, 20:00.

          Comment


          • Lasa ca nici Accentul nu este un model de stabilitate.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Per total accentul este peste logan la mai toate capitolele, mai putin la pretul de achizitie si costuri de intretinere si personal mi se pare si mai urata decit loganul(pt unii si asta este un criteriu in alegerea unei masini).
              Multa lume, putini oameni...

              Comment


              • inseamna ca nu ai inteles nimica din cele 10 pagini !
                Last edited by Cezar; 28 December 2008, 12:52.

                Comment


                • Fi mai explicit ce nu am inteles? trebuie sa am aceeasi parere ca tine?

                  TERMINATI CU CEARTA!
                  Last edited by Cezar; 28 December 2008, 12:53.
                  Multa lume, putini oameni...

                  Comment


                  • Bobo77, din punctul meu de vedere, Accent-ul e mai frumos decat logan-ul atat la exterior cat si la interior, mai ales la interior, unde, ergonomia e mai bine gandita, comenzile geamurilor sunt unde trebuie, adica pe geamuri, scaunele sunt gandite bine si foarte confortabile. La testul la care am participat eu, Accentul avea cam 6400 Km la bord si absolut nimic nu zdranganea prin masina, nici un greieras. Motorul de 1.4 95 Cp merge excelent (desi consuma mult mai mult decat scrie la carte), suspensiile sunt destul de tari, amortizoare pe gaz (poate si din cauza asta se plang multi de pe forumul hyundai ca schimba des amortizoarele - e de neacceptat), eu eram hotarat sa-mi iau un Hyundai Accent Premium in programul rabla la 10.936 euro cu tot cu tva si rabla, dar cand am vazut cat costa reviziile la masina, ca e ruleta ruseasca cu coloana de directie si caseta de directie, am zis pas.
                    Din pacate unii cumpara masini doar pentru sigla, si prefera sa devina sclavii acelei masini, in fond o bucata de tabla si plasticuri reciclate. Din pct. meu de vedere, nu merita, de asta am renuntat la Hyundai (sa vedem totusi cum va sta i20, daca au remediat problemele de pe Accent, ma mai gandesc - presimt totusi ca nu), si de asta ma gandesc tot mai mult sa-mi iau Sandero, chiar daca nu suport scaunele, bordul, asezarea comenzilor pe consola.
                    Numai bine.

                    Comment


                    • Accent in 2007 a iesit cea mai proasta masiana anului in UK, iar Logan a fost trecut pe lista masinilor pe care cei de la Top Gear ar vrea sa le vada pe strazile de acolo.
                      Eu personal am preferat Logan-ul in detrimentul Accent-ului ai al Albeei.
                      In rest ... numai de bine.
                      LOGAN ABS+ 1,5 dCI/70 CP (12.2007)
                      CITROEN C1 1,0/68 CP (03.2010)

                      Comment


                      • Salutare natiune.Detin un hyundai accent din mai 2008 cu 13000km pana in prezent.probleme?nici una!accentul nu are probleme cu caseta de directie in sine ci cu 2 bucse care au fost proiectate din plastic si sacum sunt din cauciuc.mie personal mi-au fost schimbate amortizoarele fata(pe garantie,pt ca unul din ele avea un mic scartiit la viteza f mica)sincer cand am fost la ei ma asteptam sa dea cu un spray ceva sa nu mai scartaie dar ei au considerat ca le schimba ca face parte din serviciul garantie!!consum in oras maxim 9 daca ma dau la ea iar la drum intins 6.aveam de ales intre un logan prestige de 10200 si accent echipare style 10400.nu mi se pare in regula ca la o masina de 10.000e dupa un an sa am rugina pe la pasajele rotilor si oalele din portbagaj colturile de la usi s.a.m.d!!pretul la revizie 500ron(ulei castrol slx profesional,filtru ulei,filtru de polen,filtru de aer si manopera)

                        Comment


                        • Cum explici faptul ca au fost chemate anul trecut pt revizie, fara a se specifica motivul?
                          Iar in timpul asta au fost schimbate Caseta de directie ( si nu bucsi), precum si amortizoare....?
                          In fine, fiecare isi lauda cioara...Cat despre rugina la pasajele rotilor nu este o regula, insa problema la caseta de directie, DA, este o problema.
                          De ce nu are coloana de directie in garantie?
                          La testele EuroNcap nici nu au mai testat-o, iar la testele ancap ( australia) a primit 3 stele.
                          Last edited by Cezar; 16 February 2009, 17:05.

                          Comment


                          • Apropo si de kia ceed,are aceleasi probleme cu bucsele la caseta de directie.fata de accent era mai scumpa cu 1500euro si primeam in plus o masina hatcback(nu vreau sa mai aud de hatchback-uri,portbagaj mic 290litri fata de 400litri cat am pe accent)comenzi pe volan(am rez cu un cass cu telecomanda pe volan)nu avea geamuri pe spate,si mai primeam draga doamne 2 tweetere in plus la sonorizare,aaaa si inca 2 airbag-uri in plus!!toate astea pt 1500euro in plus??nu multumesc!casco mai mare(la accent am full casco cu 420euro/an fara franciza,la kia casco cu 600euro nu am auzit),rate mai mari,avans mai mare,iar ca forma ma lasa rece(fata mai e cat de cat dar la spate cred ca designerii s-au cam grabit sa termine masina mai repede).accentul are garantie 3ani din bara in bara(tot absolut toata masina inclusiv capete de bara pivoti amortizoare,dau in gropi cu ea de nare aer)si urmatorii 4ani motor cutie si planetare(max 150.000km)Intrebare?cat costa un set de placute fata la logan?de origine?la accent sunt 2.4mil/fata si 2.1mil/spatele.cat costa un filtru de aer de origine?la accent e 55lei!cat costa un filtru de polen de origine la logan??aaaaaa scuze,din astea nu are loganu!!inca o bila alba pt accent,masina de 10.000euro si tre sa bag tot prafu,frunzele care intra in masina,in plamani.era mare lucru daca ii monta un filtru?macar la solenza aveam asa ceva!

                            3ani din bara in bara!!inclusiv cea coloana de directie!!toata masina din cap in coada!!
                            Last edited by bogdaneleuro; 16 February 2009, 17:18. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Placute de origine la dealer in Bucuresti sunt 250 ron, filtru aer de origine 50 ron, filtru de origine polen Clio 3 80-90 ron...
                              Acum sa-ti spun preturile pieselor tot de origine, insa nu de la dealer: placute frana 70 ron, filtru aer 35 ron, filtru ulei 15 ron.
                              Stii zicala aia cu vulpea nu?
                              Daca vrei sa auzi ca ai facut alegerea cea mai buna, uite eu te felicit.

                              Comment


                              • Eu cred ca am facut alegerea cea mai buna!si am luat masina pt ce imi trebuie mie,la urma urmei e o adunatura de fiare pe care am dat 10.400euro si dupa 4 ani mai iau 5000e,ca si la logan de altfel!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google