Logan vs Accent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai daca e s-o luam asa, diferenta de bani care-o dai pe Accent la care se adauga intretinerea , Casco si taxele care sunt platite in plus, nu merita banii. Pana la urma nu conteaza care din ele e mai buna. Ambele masini sunt lowcost si nu stralucesc prin nimic cu unele exceptii DAR, repet, costurile mai mari de exploatare, casco si diferenta din pretul de achizitie nu merita la Accent. Si o spun asta ca posesor de Hyundai ( e drept, nu Accent) si de Logan, deci consider ca sunt destul de corect.
    In afara de motive grav subiective prin care putem pune in umbra ambele modele de masini balanta tinde catre Accent la mai multe probleme tehnice plus costuri mai ridicate. Ca performante, da, Accent are motorizari mai bune insa e vorba de masina per ansamblu la care Loganul e mai corect
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • logan prestije pret 10200e cu vopsea metalizata
      hyundai accent pret 10400e echipare style
      diferenta nu e chiar asa de mare la urma urmei sunt doar 200e.
      casco accent 16mil/an fara franciza
      casco logan 16mil/an cu/fara franciza
      preturile pt piese si manopera(vrb de piese de origine nu cele facute de vreun srl pe genunchi)eu cred ca sunt cel putin asemanatoare.eu nu cred ca un parbriz de logan de orinine costa 7mil la fel cum nu cred ca un parbriz de origine hyundai costa 20mil.si stim foarte bine ca service-urile care fac reparatiile la masini si sunt platiti de casco au adaosuri super super mari(vopsit bara spate si asezata pe pozitie la loganul lui socru meu a costat pe casco 19mil.)asa ca.......

      Comment


      • Mai intereseaza-te pe hyundaiclub sau la orice dealer sa vezi cat e un parbriz de Accent si apoi mai discutam.
        La fel si la Logan, e treaba ta daca nu crezi, eu am schimbat doua parbrize la Logan (fostu logan Preferance) pe CASCO 650 lei (am gresit cu 50 de lei) , fara CASCO 480 lei.

        Comment


        • Coane, in 2007 cel mai ieftin Accent era aproape 10.000 euro (Fara AC, fara geamuri electrice, fara ABS, fara airbag pasager), adica CHEL...versiunile alea care veneau din Ucraina. Acum imi dai pretul cu oferta si mai ales pe seceta asta financiara cand le crapa buza sa mai vanda o masina pe ici pe colo. CASCO cu siguranta e mai mult de 16 mil pentru ca e masina de fabricatie straina deci se mai adauga un 2-3 % in plus la pretul masinii noi. Pai ia sa vedem...Dacia isi pastreaza pretul in timp ce Accent se ieftineste...de ce se ieftineste?Pentru ca nu-s vanzari si nici nu se mai inghesuie lumea la ele...intre timp Dacia/Renault ramane fara stoc de masini in Europa Occidentala.
          De piese nici nu mai zic...daca nu e piesa pe stoc astepti mult si bine pana vine din afara tarii si la pret de pret. Sa nu-mi zici ca gasesti capete de bara la 2 mil set-ul si faruri la 4 mil perechea
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • cam la aspectul asta m-am gandit si eu cand am cumparat loganul...mai ales ca, cunosc din famile cum se asteapta cate o piesa la opel, mercedes, iveco....iar la hyundai cica astepti de-ti creste barba....
            http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
            жалюзи плиссе

            Comment


            • Accentul se ieftineste pentru ca au departament de marketing astia de la Hyundai Longanul nu pt ca francezii sunt lacomi si vor profit maxim, uitati-va pe site-uri de specialitate sa vedeti ce masini scot alte marci la pret de sub 10 000 de euro. Pe laga acestea Loganul e o tigaie.
              Kia Forte, Chevrolet Cruz, doua exemple.
              Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

              Comment


              • Si alea tot tigai sunt...dar mai stilizate
                Daca pretul e asa de apropiat (ma refer la Accent ca e subiectul) de ce se vinde mai bine Loganul in Europa?
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Stiti unde se aseamana Hyundai cu Renault?
                  Amandoua au tras "tunuri" cu statul roman. Hyundai cu Tucsonul, Renault cu Loganu.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • @oftofic tigai auzi....la drumurile noastre....oricum o tigaie iti trebuie...o tigaie bine inchegata!!!...numita....DACIA LOGAN )
                    http://forum-lines.ru/rez/ab95552.gif
                    жалюзи плиссе

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                      Stiti unde se aseamana Hyundai cu Renault?
                      Amandoua au tras "tunuri" cu statul roman. Hyundai cu Tucsonul, Renault cu Loganu.
                      Sa fim siguri ca Renault a facut din Dacia o marca care a ajuns sa se vanda in tari Occidentale, a dat locuri de munca si baga si niste bani in tara noastra...la cat de "mult" produce Romania ar trebui sa fim mandri de ce a ajuns Dacia, iar ca strategie, unora le-o place sau nu, dar asta e realitatea: Logan a rupt gura targului cu relele si bunele lui...lucru pe care nu l-a reusit Accent...repet daca tot sunt atatia care trambiteaza ca diferenta de pret e insesizabila dar Accent e "masina" pe langa Logan, de ce se vinde mai bine Loganul in tari precum Spania, Germania, Franta, Belgia?....sau unde este problema romanului de a avea masini nemtesti si cai cat cuprinde sup capota?Aaaaa...aia e altceva ;)
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • in echiparea style cum am eu are cam tot ce iti trebuie la o masina si eu am dat pe ea 10.400euro si nu este cheala de loc si bineinteles ca am cumparato in mai 2008 cand nu era nici urma de criza!acum la ora actuala ce pret are un logan?acelasi pret ca si anul trecut doar ca fiecare dealer vine cu oferta peste oferta.fiat(plateste jumate acum si jumate in 2010)hyundai pleaca de la 7900euro,renault symbol pleaca de la 7900euro,aveo de la 6500euro,asa ca totul tine de marketing si de felul cum fiecare stie sa isi vanda marfa.cum zicea cineva de pe forum totul se rezuma la marile tunuri date impreuna cu statul roman(vezi logan care aduce 10% din pib)statul german(de cand cu programul rabla de la ei aia primesc 2500e pt rabla lor)statul indian(acolo nu are rost sa mai vorbim pt ca aia merg cu vaca pe strada).oare de ce loganul,accentul,aveo,albea,nu s-au impus bine pe pietele dezvoltate??adica spania italia franta anglia suedia???am avut ocazua sa stau o sapt in italia si credeti-ma ca nu am vazut decat cateva loganuri in austria si italia ca si accent de altfel.asa ca......

                        Comment


                        • Nu stiu de ce preturi vorbesti, ca ma uit pe site si aia cheala (pret de lista, ca spui ca n-a fost nici o reducere cand ti-ai luat-o) pleaca de la 10500 si echipare Style (1.6) se duce pe la 11500 Euro.
                          Si nici una nu pleaca de la 7900 Euro (vorbim preturi cu TVA)

                          Pai normal ca nu se impune Accetu sau Loganu pe pietele unde este putere de cumparare mare.

                          Comment


                          • Vezi ca gasesti Logan-uri in Germania.Mai ales in Spania,e plin de Logan-uri.Pe aia ii intereseaza doar sa ajunga din A in B.Nu sunt ca romanii.Sa aiba cea mai tare masina.Nici macar nemtii.Cele mai tari masini scoase,la noi se vand prima data sa tii minte.Pentru ca romanul nostru e cum este,se imprumuta pana-n cap ca sa isi ia ultima "bijuterie" a celor de la BMW,Audi,Mercedes sau VW,sau stiu eu ce alta marca,sa se dea mare in fata prietenilor cand el nu are o chiftea in buzunar,sau doarme in masina ca si-a vandut apartamentu pentru masina.Mentalitatea romanilor este de kkt(persoanele de fata se exclud bineinteles intotdeauna).
                            sigpic

                            Comment


                            • ABS + EBD •
                              Aer conditionat •
                              Airbag Sofer •
                              Airbag-uri pasager •
                              Anvelope 175/70 R14 - capace ornamentale •
                              Aparatori noroi •
                              Bancheta spate rabatabila 1/3 - 2/3 •
                              Blocare geamuri si usi spate pentru copii •
                              Ceas digital •
                              Computer bord •
                              Deschidere capac rezervor interior •
                              Geamuri electrice fata-spate •
                              Inchidere centralizata •
                              Oglinzi electrice cu incalzire vopsite in culoarea caroseriei •
                              Oglinzi parasolar sofer+pasager •
                              Pachet fumatori (bricheta+scrumiera) •
                              Plafoniera centrala •
                              Preechipare audio + 2 difuzoare spate •
                              Proiectoare ceata •
                              Scaun sofer reglabil pe inaltime •
                              Servodirectie •
                              Suport pahare fata-spate •
                              Tetiere fata-spate •
                              Volan reglabil pe inaltime
                              asta e echipare executive,pret de lista 8850e fara tva-10089e cu tva inclus.echiparea style nici nu mai este pe site!probabil s-au vandut toate!!
                              Last edited by bogdaneleuro; 18 February 2009, 11:20.

                              Comment


                              • Este dle cum sa nu fie, varianta cu 1.6.
                                Dar ai uitat sa treci pretul ))
                                Stai ca-l trec io: 11483 Euro , sau la oferta ca-i saracie mare acum: 10567 Euro.
                                Last edited by Octavian; 18 February 2009, 11:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google