Logan vs Accent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca zici tu .
    Aia cu interiorul nu am spus-o eu.
    Last edited by Cristi_LCD; 1 April 2009, 17:59. Reason: Automerged Doublepost
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • @roby_boy: ai dreptate: interiorul loganului nu este superior nici prin ergonomie, nici prin calitatea finisarii, insa, calitatea plasticelor acestor 2 masini fiind identica.
      Nu mi-ai raspuns la intrebare: de ce intra ABS cand vrea el? S-a mai intalnit problema asta, nu este ceva izolat. S-a rezolvat? Sau a fost afectat doar un lot de masini?

      Comment


      • Sa struneasca herghelia,si sa uzeze placutele alea scumpe de frina,sau o fi avind domle personalitate.

        Comment


        • Asta cu ''care e mai zgomotos?'' e pur subiectiva treaba si tampenie in acelasi timp.
          Pai si ce daca crdi-ul e mai silentios? Si asta si de afara.
          Ia vezi la vw cum fac tedeiurile, zgomotoase rau, asta inseamna ca sunt proaste sau cum?

          Daca tu chiar nu vezi vreo diferenta la int de la Logan1 la Logan2...no comment.

          Comment


          • Pe cuvant daca nu, pacat mare de Accentu asta.
            Daca nu ar avea oaresce probleme cu unele piese - calitatea cel putin indoielnica (si sar posesorii: ''ti le schimba pe garantie'' ))) ) si pretu la revizii n-ar fi asa criminal, cel putin pt perioada asta de saracie au un pret bun: vecinu-meu si-a luat 1.5 crdi cu 8500 Euro (cu rabla). Are muzicanti, AC, ceva electrice pe la geamuri, deci dotari ok.
            Super pret daca n-ar fi problemele sus amintite.

            PS: si un alt vecin are acelasi 1.5 crdi (aceleasi dotari) luat acu vreo doi ani, dar a dat pe el 12900 Euro pfuuuu...

            Comment


            • Acum 2 ani, Accentul chel era aproape 10.000 euro...fara geamuri electrice, AC, sunet si altele, motor 1.4 benzina 95 sau 97 de cai...ma batea pe mine gandul sa iau un Accent dar m-a linistit chiar dealerul pt ca ma cunostea ))...acum ii pup mana cand trec pe acolo
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Poate calitatea au mai rezolvat-o insa preturile la revizii se apropie de alea de la Passat. Da-o in colo de treaba, ca sa te urci intr-un low-cost si sa platesti intretinere de "executive car" chiar nu e combinatie.

                Comment


                • Pe vecinu care si-a luat Accent acu doi ani nu-l compatimesc ca are bani (desi s-a crizat cand a mers cu el la revizie), dar pe asta care l-a luat acu' la oferta imi pare chiar rau, ca n-are bani, habar n-are cat o sa-l coste reviziile (si nici nu i-am spus pt ca e entuziasmat, e normal).
                  Avea un harb de dacie, a dat-o si cu eforturi si-a luat Accentu.

                  Deci la pretu asta e buna treaba, doar sa nu ma gandesc la revizii si alte neplaceri (cunoscute).

                  PS: Filter - tocmai ca aici e o buba mare, n-au rezolvat nimic la calitate(asa cum a facut Dacia cu problema ruginii), aceleasi defecte, aceleasi probleme ca si acum 2-3 ani (la Accent).
                  Costu reviziilor nici n-are rost sa-l mai discutam. Ti-ai luat masina low cost dar platesti reviziile ca la una de clasa premium, hotie pe fata.
                  Last edited by Octavian; 12 April 2009, 00:29.

                  Comment


                  • si daca ii face si CASCO...e tacamul complet
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • La vecinu asta cu Accentu la oferta l-am gratulat si i-am urat sincer sa faca km fara nr fara nr.

                      Aaaa, am gasit o explicatie pt costul mare la revizii: pai da, porcii de coreeni stiu ca piesele pica intr-o veselie (adica stiu ca sunt de calitate de rahat), asa ca baga costuri astronomice la revizii ca sa-si mai scoata parleala la schimbatu pieselor pe garantie. E o explicatie plauzibila nu?

                      Comment


                      • In principiu la celelalte modele de Hyundai nu sunt probleme...la Accent sunt semnalate cele mai multe probleme si adevarul e ca era plin service-ul de Accent...mai e adevarat ca Accent s-au vandut cele mai multe dar daca faci o statistica, de departe Accentul are cele mai multe probleme ca model...da, e o strategie prin care dai o garantie lunga din care tot tu ca si companie castigi
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Aha...defapt stai ca ultimele cuvinte ale tale m-au pus si mai tare pe ganduri, defapt ei prin treaba asta cu schimbatu de piese mai au si de lucru, adica produc si asigura buna functionare si a catorva omuleti cu ochi mici si ceva robotei, inuman.
                          Si uite asa lucrurile merg de minune, n-au nici un motiv sa bage un telescop mai de calitate sau alte cele (ca in ~2 ani de zile daca vroiau puteau sa schimbe anumite lucruri in bine)...bleah.

                          Comment


                          • Bineinteles...totul se rezuma la bani...ori platesti firma din start ori platesti garantia ...vrei sa dai, dai...nu vrei sa dai, dai ))Oricum ar fi, banii ti-i ia
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Mai exista si varianta de mijloc, Dacia
                              Platesti un pic firma si mai un pic garantia (ca doar nu putem da chiar nota 10 la Dacia la capitolu cost revizii, in ultimul timp s-au cam smecherit si ei, adica au ridicat ''sanatos'' tarifele, a fost perioada de anu trecut cand totul a luat-o rau in sus, a trecut, preturile la materiale a dat inapoi, dar ei nu au mai coborat stafeta deloc, deci eu acum vreau revizii gratuite, macar primele trei ca la un prieten din Dubai - are un HaudiA4), per total iesim oricum mai bine, muuuult mai bine

                              Comment


                              • Cu atatea scaderi de preturi va fi un val si mai mare de scumpiri la costurile de intretinere si cand spun asta ma refer la gama low-end - middle-end ale marcilor straine care vand la noi. Companiile de leasing primesc masinile inapoi la greu, de vandut , nu prea se mai vinde...deci service-urile vor cam face foamea si cum logica la romani este metafizica si de inalta filosofie care nu are nici o legatura cu REALITATEA, vor scumpi si vor incarca la factura orice chilipir...Dacia inca vinde, cat de cat si are avantajul ca te mai lipesti de piese la pret bun plus ca se gaseste din abundenta, dar ce te faci cand astepti o banala pompa de ambreiaj cate o luna, ca nu e pe stoc in ROmania?
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google