Logan Versus New Aveo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    jiji (userul mareom) si-a schimbat cureaua de distributie dupa ce depasise cu 75000km limita de schimbare si l-au felicitat aia din service cand au vazut cureaua. om cu scaun la cap, le-a spus elegant ca daca nu tinea motorul in 6000rpm, sigur nu-l tinea atat
    .
    adica la 135 000 km a schimbat ? si a rezistat ca o tinea in limitare de cele mai multe ori ? nu de alta, dar eu trebuie sa schimb distributia, deja am 65 000 si 5 ani si ma tem sa-i dau in gura
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • Daca ar fi acum sa-mi iau masina si as avea de ales intre logan si aveo clar era noul aveo. Arata cu mult mai bine fata de cutiile noastre sa fim realisti + ca dotari e cu mult peste logan daca nu ma insel are 4 sau 5 stele.
      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

      Comment


      • Din cate stiu, inca nu a fost testat Euro NCAP noul Aveo !

        Comment


        • Din pozele vazute in primul post doar interiorul ma incanta un pic.Exteriorul deloc.
          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

          Comment


          • Intr-adevar nu a fost testat N-Cap, dar probabil va obtine 4-5 stele. De la chevrolet pana si noul spark are 5 stele . Vechiul aveo era praf pt ca era un Chevrolet doar cu sigla, masina fiind conceputa de la cap la coada de Daewoo. Acum insa noul aveo e cu totul altceva, intr-adevar ca design e cam nasol mai ales partea din spate, insa e totusi o masina low cost...

            In comparatia logan -new aveo sa nu uitam si pretul. Chiar si daca facem o comparatie asa SF, eu care am dat 9900 in 2007 pe un 1.6 16v prestige, acum in 2011 cu 9900 nu luam decat aveo 1,2. Nu zic ca e mai bun loganul ca niciodata nu e peste noul aveo, insa eu tot logan as fi ales datorita motorului. Bineinteles pentru unii probabil ca motorul e mai putin important si atunci e altceva. Oricum, ideea era ca noul aveo e scump-f scump...
            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

            Comment


            • Parerea mea: costuri intretinere Aveo sunt aprox egale cu costuri intretinere Logan
              Sa zicem 150,000 km (cam atat se tine o masina in medie)
              La Aveo avem 15 revizii x 500 ron fiecare= 7,500 RON
              Logan 13 revizii x 350 RON+ 2 revizii x 1,200 RON= 6,950 RON.
              Excludem aici placutele care sunt aprox la fel la pret.

              Atat la PH1 cat si la PH2 distributia se schimba la 4 ani...deci nu e mare sfaraiala ca au ridicat-o la 80,000 km (apropo sunt exact aceleasi piese de unde oare dif de 20,000? ), decat daca mergi f mult cu masina.
              O utilizare normala duce cam la 15,000 km pe an.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Tu nici nu puteai spune altceva...

                PS: la Logan la ~150-160000 km sunt maxim 8 revizii, refa calculele (si asa strambe)

                Comment


                • Scuze...greseala mea... Eram la serviciu si m-am gandit ca revizia o faci cam la 10,000 - cum o face tata.
                  Daca e sa o faci la 15,000 cum scrie Dacia ph 1/Chevy- tot cam pe acolo

                  Chevy 10 x 500 ron = 5,000 ron
                  Logan 8 x 350+ 2 x1,200 = 5,200 ron
                  Am pus revizia la 15,000 cu toate ca la Logan 2 cica revizia se face la 20,000. Totusi eu nu as lasa uleiul 20,000 km.
                  Last edited by eugenmanea; 16 August 2011, 19:56.
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • Eugene sa stii ca numai din diferenta de casco intre un logan si aveo scoti 100-150 euro poate si mai mult PE AN. Daca nu ma insel si la Rca masina autohtona iese mai ieftinache.
                    La casco iti spun in mod sigur ca se aplica o reducere pt ca e masina autohtona. de asemenea la unele modele de aveo se schimba uleiul in cutie la 30,000km, iar vechiul aveo avea de asemenea distributia pe curea. orice consumabil (discuri,placute, bujii)e mai scump la reprezentantele chevrolet decat la cele dacia. De asemenea ora de manopera e mai scumpa.
                    Am mai spus asta mai sus, si ma vad nevoit sa o spun iar, tu esti foarte mirat de pretul unei distributii la logan, dar mirarea ta vine din faptul ca nu esti la curent cu preturile din reprezentanta si la alte marci . Si in fond, sa o luam logic, normal ca nu poti compara logan cu audi si te astepti sa fie mult mai ieftin la logan insa daca te gandesti logic vezi ca sunt aceleasi piese (curele, role intinzatoare, pompa de apa etc). De ce o pompa de apa pt logan ar trebui sa fie mult mai ieftina ca una pt audi? Sau o curea? Nu conteaza ca e loganul cea mai ieftina masina insa principiul sistemului de distributie pe curea e in mare acelasi la majoritatea masinilor.

                    --- tot ce am zis mai sus despre ave se refera la vechiul aveo. Noul aveo din start nu se poate compara ca pret cu loganul deci nu vad rostul unei comparatii.
                    Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                    Comment


                    • Originally posted by eugenmanea View Post
                      Scuze...greseala mea... Eram la serviciu si m-am gandit ca revizia o faci cam la 10,000 - cum o face tata.
                      Daca e sa o faci la 15,000 cum scrie Dacia ph 1/Chevy- tot cam pe acolo

                      Chevy 10 x 500 ron = 5,000 ron
                      Logan 8 x 350+ 2 x1,200 = 5,200 ron
                      Am pus revizia la 15,000 cu toate ca la Logan 2 cica revizia se face la 20,000. Totusi eu nu as lasa uleiul 20,000 km.
                      Nu stiu ce si cum calculezi.
                      Ai 3 revizii la 350 lei + una revizie la 1200(??) lei = 80000 km = cu indulgenta 2250 lei.
                      Asta daca inmultesti cu 2 iese un 4500 lei la 160000 km cu distribtia schimbata de doua ori...

                      La Dacia revizia se face la 20000km.
                      Vorbim de Aveo nou vs Logan nou.

                      De ce crezi ca se fac reviziile la Logan la 20000 km..?
                      S-a dovedit dupa ani de zile (incepand cu 2004) ca nu prea au ce sa le faca
                      dupa 15000 km.

                      Cat de cat am ajuns la un nivel acceprabil privind reviziile la Dacia, avand in vedere ca in Europa se fac de cele mai multe ori la 30000 km

                      Aveo a cam ramas in urma si nu fara motive.

                      PS: daca asa avea numai vreo 15000 km cu masina as tace din gura, dar la aproape 93000 km cat am + ca nu merg ca un om normal la cap, n-am avut absolut nici o problema la ea (becurile de far le-am schimbat de doua ori pt ca merg permanent cu ele aprinse).
                      In rest ulei, filtre si forja tata.
                      Last edited by Octavian; 16 August 2011, 20:58.

                      Comment


                      • bossake la CASCO s-ar putea sa ai dreptate..la RCA nu ai- e acelasi in functie de capacitate cilindrica.Acum depinde si de compania de CASCO (eu la a mea dau 574 EUR fara fransiza la valoare asigurata 11,000).
                        La manopera nu (mai) e diferenta pentru ca f multe companii care vand masini strainte in foame de bani au lasat preturile jos de tot si au tot felul de promotii.
                        (ai fi mirat sa te duci acum la Tiriac si sa vezi ce preturi au la ora de manopera). S-a si comentat pe topicul cu distributia- distributie facuta la reprezentanta Ford parca..mai ieftina decat la reprezentanta dacia.

                        Eu compar pretul reviziilor cu a mea ca si masura etalon.Si din ce aud alti prieteni si la alte masini tot pe acolo se invart preturile. Si va spun clar- cel putin in comparatie cu a mea revizii pana la 60,000 km a mea= revizii 60,000 km logan.(unde mai pui ca la kia e o promotie acum 7 ani revizii gratuite dar asta e alta poveste).

                        Cat despre calculele lui Octav- sa ridice mana cine lasa uleiul 20,000 km in motor sau cine face mai mult de 15,000 pe an ca sa beneficieze de revizia de 20,000 (oricum daca implinesti un an trebuie sa faci revizia nu conteaza ca acum au ridicat-o la 20,000).

                        Ideea e asa: pretul de achizitie la Chevy cel putin asta nou e cam prea umflat. Da in comparatie cu Logan (model 2004) e cu mult peste...dar sa vedem din toamna.
                        Chiar ieri citeam un articol ca in toamna apare noul Logan pe platforma de Renault Fluence. Dc Dacia va pastra preturile, si cu propulsoarele noi..2 ani iar nu va avea concurenta.
                        Saab 9-5 Aero

                        Comment


                        • Nu are rost sa comparam mere cu pere, o masina din 2004 cu una din 2011. E normal sa fie mai frumoasa, mai dotata bla bla bla. Sa vedem ce lanseaza Dacia si apoi putem face o comparatie realista.

                          Comment


                          • pt clarificare, da, jiji a schimbat distributia la 135000km. daca nu credeti, dati-i pm, sa va lase muti
                            masina din 2011 n-a fost inca la euroncap, dar review-urile multor reviste reclama plasticul ieftin, tare, dar bine asamblat. deci tot un low-cost ramane. iar la scorul ncap v-as recomanda sa va uitati la punctele de test, nu la stele, ot ca mai nou, la doua masini care au acelasi factor de protectie, aia cu martor de centura si esp primeste o stea in plus, pe considerentul ca esp previne accidentul si martorul de centura te ajuta sa-ti pui centura. io ma intreb de ce le mai zice teste de impact, adica nu e cazul in care esp si martorii sunt depasiti de situatie si deja masina se indoaie in gard? ma gandesc ca esp nu-ti salveaza viata cand la impact ai aceeasi viteza ca masina fara esp, cu atat mai mult led-ul din bord nici o p@@la de purice nu valoreaza cand deja o dai la propriu de gard...iar o sa ajungem in caqzul duster si mazda cx7, in care duster ia 3 stele si cx7 ia 4, desi ambele au scorat la fel la capitolul "protectie".
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • M-ati timpit de cap cu distributia asta. Acum s-a inceput alt vs, curea vs lant.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Originally posted by Niki B View Post
                                La Logan faza 1, asa spunea producatorul, 4 ani sau 60.000 km. La f.2 se schimba la 80.000 sau 90.000 km.

                                Fordul tau ce interval are?
                                150.000 km sau 10 ani (vezi attach)
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google