Logan Versus New Aveo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pana la urma cum ti i scris in stele.

    au murit capate incoronate in limuzine de lux si nu o mierlim noi in cojile noastre pe care ne scoatem ochii unu altuia ?

    Comment


    • nu mai are rost sa comparam loganul cu orice masina din aceeasi categorie care se vinde pe piata ,ca nu prea are rost.loganul e deja invechit.e un fel de cielo .nu are siguranta,dotari,motoare vechi si un pret mare.asta e adevarul si o sa trebuiasaca ca dacia sa schimbe tactica.eu personal ,acum nici nu m-as mai uita la firma dacia.cu aceeasi bani de logan ai multe optiuni.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • tot noi? m-as indoi. iar asta e argumentul suprem al celor de la dacia in marketing. un polo cu dotari de lighean preferance/laureate sare de 12000 de euro, cand loganul e 8000. intr-adevar, 5 stele versus 3.5-4 (pt ca loganul cu airbag lateral, ca si sandero, au scorat 4 stele la euroncap, dar asta nu s-a prea povestit, pe motiv ca masina nu era in varianta cea mai accesibila la vanzare; asta ca sa vedeti ca atunci cand trebuie, chiar si euroncap manaca rahat, vezi cazul q7-4 stele, fiat 500-5 stele). totusi, 5 stele in conditiile actuale de punctaj, spune ceva despre siguranta noului aveo. in cel mai rau caz e ca cel mai bun logan, deci, "ne-a facut", cum s-ar zice...
        ca si comparatie, scorul sandero cu airbag lateral e 31, 38, 6, iar aveo 34, 43, 19, punctele fiind pt protectia adultilor, a copiilor si a pietonilor. in plus, aveo a luat 7 puncte bonus pt martor centura, esp si avertizare limita de viteza. acu ziceti-ne ca astea au vreun rol cand ai proptit-o'n gard...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • lumea inca mai crede ca 500 euro bifati pe lista cu optiuni le salveaza viata

          merg cu 200 ... am ESP si 10 airbaguri sunt in siguranta

          Comment


          • nu mai laudati atat loganul ca nu e chiar asa.sa zicem de rugina,de motorele diesel care sunt varza,calitate etc.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • da cine il lauda ? crezi ca aveo nu e la fel de coaja ca loganu ? sau kia nu intra in aceiasi categorie low cost impreuna cu renault si hyundai etc ... toate s coji

              prefer si imi lace loganul pentru ca este cea mai oldschool masina noua

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post
                lumea inca mai crede ca 500 euro bifati pe lista cu optiuni le salveaza viata

                merg cu 200 ... am ESP si 10 airbaguri sunt in siguranta
                Astia ca astia ...ca tot mai au o mica sansa...
                Dar ce te faci cu cei care merg cu Matizu cu 160 pe bord (140 real), sau cu Loganu cu '210' )))))))
                Mie personal nu imi e frica de mine (merg in limita bunului simt, nu fortez nota in depasiri), dar imi e foarte frica de cei care fac depasiri la limita,sau intra in derapaj necontrolat ca li s-a rupt o bieleta chinezeasca pusa la um BMW cu numar de Bulgaria (am observat mai nou ca cei cu numere de Bulgaria cu Mertz uri si BMW uri...ei cred ca au masini...si sunt cam kamikaze asa in depasiri).
                Ei atunci in situatiile alea limita prefer sa am masina cu 100 de stele la siguranta...sa am ESP sa nu ma lase sa pierd controlul cand ma feresc la 110 la ora, sa am ABS sa pot controla masina in franare..sa am sistemul ala care franeaza masina singura in caz de pericol si in ultima instanta- sa ma imbrace in airbaguri.

                Asa daca ne luam ca ce scrie in stele asta e...la ce ne mai trebuie masina cu ABS..ESP... la ce se investesc miliarde de COCO in cercetari siguranta..lasa masina simpla fara nimic (ajuta la demaraj ca e mai usoara )..ca doar ce iti e scris in stele asta e.
                Nimic nu suplineste un condus preventiv. Dar na..mergi si tu cu un 110 in afara localitatii si iti intra unu' pe contrasens. Tragi dreapta de volan si masina iti intra in derapaj..N-ai vrea in secundele alea sa fi dat 1,000 EUR in plus si sa fi avut ESP? Eu sunt pro orice element in plus de siguranta, inainte de pornire de la buton, diverse luminite si alte briz briz uri.
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • dom'ne, euroncap nu efectueaza cumva teste de IMPACT? adica atunci cand esp e pe pluta si doar tabla si Dumenzeu te mai ajuta...la IMPACT, ai trecut de mult de martorul de centura, de esp, de abs...masina e deja cu botu'n gard si gardu-i de beton. mai conteaza ca ai un led in plus in bord? personal, as zice ca nu, nici cat negru sub unghie. conteaza doar cum se indoaie tabla, cum tin sudurile, cum decalnseaza airbagurile. punctele pt esp si led sunt zero barat in cazul asta. corect? diferenta intre cum se indoaie un tomberon cu esp si 4 becuri la 100km/h si un tomberon identic ca si structura de rezistenta, dar fara 4 becuri si fara toba sport, e ZERO. sper c-ati inteles unde-i marketingu'...dar oricum, aveo a scorat mai bine; nu-i vreun tanc, atata tot, dar clar peste logan.
                  Last edited by Seba; 27 August 2011, 00:48.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • iexact asta e.important e cum se deformeaza tigaia.acum ca are doua becuri pe bord care fac nu stiu ce si pentru NCAP sunt foarte importante ,pentru mine nu au nici o valoare.daca ar face loganul sa nu mai rugineasca asa repede ,sa mor daca as mai avea ceva de reprosat.
                    Last edited by margelatu; 27 August 2011, 07:27.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • pai problema, pt dacia, ca tigaia aveo tine mai bine la indoituri decat tigaia logan, chiar si facand abstractie de punctele bonus.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        dom'ne, euroncap nu efectueaza cumva teste de IMPACT? adica atunci cand esp e pe pluta si doar tabla si Dumenzeu te mai ajuta...la IMPACT, ai trecut de mult de martorul de centura, de esp, de abs...masina e deja cu botu'n gard si gardu-i de beton. mai conteaza ca ai un led in plus in bord? personal, as zice ca nu, nici cat negru sub unghie. conteaza doar cum se indoaie tabla, cum tin sudurile, cum decalnseaza airbagurile. punctele pt esp si led sunt zero barat in cazul asta. corect? diferenta intre cum se indoaie un tomberon cu esp si 4 becuri la 100km/h si un tomberon identic ca si structura de rezistenta, dar fara 4 becuri si fara toba sport, e ZERO. sper c-ati inteles unde-i marketingu'...dar oricum, aveo a scorat mai bine; nu-i vreun tanc, atata tot, dar clar peste logan.
                        pai cat a scorat aveo ? loganu asta facelift haladit cu 4 airbaguri nu a fost testat parca nu ? ala vechi fara ABS si 4 airbaguri a luat 3 stele ceea ce e ok. o lua si asta nou vreo 4

                        Comment


                        • la ph1 au fost ceva minusuri cu deformarea zonei de podea de langa stalpul A. ph2 are aceeasi structura de rezistenta fata ca si sandero, schimbata fata de ph1. se presupune ca si loganul ar lua acelasi nr de puncte, deci limite d ejos pt 4 stele vechi. revenind la aveo, azi vazut/pipait una bucata aveo hatch. in afara de siguranta mai buna, n-as da 5000 de euro in plus pe aveo. in reviste arata muuult mai bine decat in realitate, iar multi jurnalisti manaca rahat cand il prezinta. parere personala, nu tre' sa subscrieti.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • @Seba : Subscriu !
                            Am vazut si eu astazi un Aveo hatch si sincer m-a dezamagit profund !
                            In realitate diferentele sunt enorme, fata de ce apare pe site sau in publicatiile auto. Consider ca nu merita diferenta de bani, poate strict doar din punct de vedere al protectiei oferite.

                            Comment


                            • Diferentele sunt enorme pt ca in reviste sunt prezentate variantele full, cu jante pe 16 si cu o gramada de modificari care dau bine, atat la exterior cat si la interior. In realitate 80% din cumparatori isi iau variantele mai chele, care evident ca nu mai arata asa bine.
                              Chiar si in multe test driveuri facute de reviste, astia de la dealer dau spre testare varianta full.
                              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                              Comment


                              • adevarul e ca si loganul pare sa aiba un interior decent in pozele de prezentare
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google