Manevrabilitate Logan Versus Alte Masini.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @mihai.85 unul din cei mai buni prieteni ai mei are "bazat", daca scriu aici toate defectele masinii o sa fac un roman asa ca iti enumar doar cateva:
    clima merge cand vrea
    geamul din fata dreapta la fel ca si clima
    picat pompa motorina
    picat volanta
    volanul scartaie si nimeni nu stie de ce
    axa cu came "se futu"
    etc
    masina are 90k km.

    sa revenit la topic, suntem off
    sigpic

    Comment


    • #77
      Originally posted by mihai.85 View Post
      scuze daca nu am postat unde trebuie, dar thread-ul Logan vs VW este inchis. Iata ce se poate intampla la case (mult) mai mari: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=166926
      Asa...si?
      Concluzia ar fi ca Loganu e nemaipomenit, sau?

      Comment


      • #78
        Mie manevrabilitatea Logan la bracaj mi se pare ok, iar dimensiunile masinii ajuta. E scurta.
        Am condus si alte masini VW si Skoda, e drept "MCV-urile" lor, si e mai rau.
        Apropo de manevrabilitatea pe zapada, urmariti in zilele astea BMW-urile... Transmisia pe spate creeaza senzatii palpitante...

        Comment


        • #79
          Originally posted by Octavian___32 View Post
          Asa...si?
          Concluzia ar fi ca Loganu e nemaipomenit, sau?
          Probleme sunt peste tot, la dacia nu am avut nevoie de garantie ca a fost mica si km putini, dar am avut nevoie la mazda, cateva probleme minore, si pot sa zic ca oricand ma duc acolo, indiferent de numarul de masini in fata, pentru garantie ai prioritate si directorul(patron) de acolo vine si se intereseaza de masina si se rezolva orice pe garantie. Pana sa imi iau masina si eu eram mort dupa octavia sau jetta, dar mi-a deschis cineva ochii ca are garantie la trenul de rulare doar 15 000 km si cand m-am dus iar la reprezentanta VAG a inceput sa dea din colt in colt ala, ca stiti dom'le nu se strica, masina fiabila. Problema nu e asa de grava daca se strica(e fier totusi si electronica si etc) dar sa se rezolve repede si pe garantie. Asta conteaza cel mai mult, parerea mea.
          zoom-zoom

          Comment


          • #80
            Daca aveti nevoie de stabilitate cu loganu la viteze mari nu trebuie sa dati o caruta de bani pe suspensii sport incercati sa faceti plinul de combustibil nu ca romanu cu 2-3 liniute tot timpul.Diferenta la logan rezervor plin rezervor aproape gol in materie de stabilitate e enorma mie mi-a derapat spatele la 70 la ora in oras pe astfalt uscat (in Oradea curba de langa gradina zoologica) noroc ca eram pe banda a 2-a si nu era nici o masina pe banda 1 dar am reusit sa o restabilizez destul de rpd.Nu recomand sa faceti plinul daca mergeti doar in oras deoarece creste consumul (aproape 1l mai mult decat in mod normal)

            Pe zapada loganu face fata cu brio la cerculete cu orice masina cu tranmisie pe spate gen BMW sau altele (o sa postez un filmulet cat de curand cu loganu pe zapada-cerculete)
            Last edited by Nytro; 2 January 2011, 18:49. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #81
              astea sunt glume de anul nou ?
              zi`mi si mie ce stabilitate ofera rezervorul plin ?
              ca eu nu am simtit nimic cu el plin si nici vreo problema cu el gol.
              ai citit vreo carte recent acuma ?

              Comment


              • #82
                O sa'i pun gepeleu... sa vezi stabilitate atunci!
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • #83
                  Adevaru-i ca e mult mai stabil cu plinu facut
                  Ca manevrabilitate...cine stie.
                  Inuman, ce unde apareti mai?

                  Comment


                  • #84
                    probabil sa referit la ,,stabilitate,, la viteze mai mari ~130, si eu am obs asta dar cu incarcatura mult mai mare, e senzatia aia nu se mai clatina nu mai trepideaza nimic..pare mai ,,lipita de asfalt,,

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by CataFOF View Post
                      astea sunt glume de anul nou ?
                      zi`mi si mie ce stabilitate ofera rezervorul plin ?
                      ca eu nu am simtit nimic cu el plin si nici vreo problema cu el gol.
                      ai citit vreo carte recent acuma ?
                      Cu rezervorul plin sunt 50 kg care apasa pe amortizoarele din spate care reduc garda la sol cu cativa cm.Incearca in viraje sa vezi diferenta dintre rezervor gol si plin.

                      Comment


                      • #86
                        Exagerezi zic eu.... cu 50 kg in plus care apasa pe puntea spate diferenta e atat de mica incat nici nu cred ca poate fi sesizata. Fa plinu si baga si 2 saci de ciment in portbagaj si tot n-o sa simti mare lucru. Am simtit si eu o oarecare diferenta de stabilitate, dar cu 5 persoane (80-90kg fiecare) in masina, portbagajul plin ochi si rezervorul 3 sferturi. Masina se lasase extrem de mult, chiar imi era frica sa nu ating si tot n-a fost cine stie ce revelatie cum descri tu loganu' cu rezervorul plin. Cat despre comparatia cu suspensia sport... deja o dam in sf-uri. La fel si cu cerculetele.

                        Comment


                        • #87
                          @ Nytro,in general ,masinile au greutatea distribuita 60/40 % pe punti fata /spate,extem de putine masini se apropie de compromisul perfect de 50/50 %.Cu cat ai mai multa greutate in partea din spate a masinii-aici ma refer la 100-200kg -cu atat ai stabilitate mai mare in viraje si o tinuta de drum mult mai echilibrata la viteze superioare.Aici m-am referit la masinile noastre LOGAN...

                          Comment


                          • #88
                            poati sa pui si 500 kg ca tot instabila este la viteze mari...asta e,vrem confort la gropi!

                            Comment


                            • #89
                              din discutiile cu diversi taximetristi majoritatea au zis ca MCV-ul e mai stabil la viraje dar se comporta urat la vant lateral pe cand la berlina se simte cum iese de spate afara din viraj dar se comporta bine la vint lateral,la 130 mi sa parut cam instabila fara greutate si cu greutate,4 persoane +portbagaj full era alta treaba,ma rog exista pareri diferite ca fiecare are stilu lui de conducere,sport,modreat,batraneste

                              Comment


                              • #90
                                cu rezervorul plin sau nu, nu stiu daca e mai stabila masina dar un lucru e sigur - daca plinul nu avea vreo importanta nu se mai faceau tot felul de recomandari privitoare la incarcarea masinii si reglajul farurilor.
                                un lucru e sigur, la MCV se simte la comportamentul masinii cand e pe plin si cand e cu o liniuta.
                                la viteza sta mult mai bine ca berlina pe sosea si la vant lateral nu are nicio treaba.
                                poate ampatamentul ala marit?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google