Loganul mi se pare destul de manevrabil, chiar daca nu am servo dar eu sunt super multumit la cati bani am dat pe el si cum se descurca.(PS: Ii urasc pe cei care totusi daca au logan il critica asa in mod "barbar" si le-as pune o intrebare: De ce naiba v-ati mai luat logan? Vreti stabilitate, vreti manevrabilitate, vreti plasticuri de calitate, luati-va Audi Skoda Bmw sau alte marci.Cum a spus si Jeremy Clarkson (prezentatorul de la "Top Gear") Loganul este ca un telefon nokia 1100 bun in semnal si baterie.)
Manevrabilitate Logan Versus Alte Masini.
Collapse
X
-
Ma distreaza destul de mult topicul asta.
Loganul este o masina cu garda la sol mare, suspensii foarte moi, anvelope cu talon mare, este complet ilogic sa te astepti la agilitate numai cand o vezi.
No_1: MCV este mai stabil atat la viteza mare cat si la schimbari bruste de directie, de genul manevrelor de evitare, curbelor stranse legate din cauza ampatamentului mai mare. Reamintesc testul ams in urma cu ceva vreme, cu diverse modele break: MCV a avut viteze de trecere mai mari decat VW Golf V Variant. The end.
No_2: Nu ai cum sa te astepti la minuni de la o suspensie foarte moale si o bara antiruliu care favorizeaza supletea axei fata si nu fermitatea. Te adaptezi la utilaj, nu-l bruschezi, in curbele rapide ai rabdare sa-si comprime suspensia si apoi mai corectezi gazul in sus. Fara surprize neplacute. Am scartait si Logan cu arcuri si amortizoare sport, dar si Logan doar cu arcuri sport si amortizoare stock -cea mai mare porcarie, la limita nu stii fix ce-o sa faca, in ce fel si care capat si-l arunca in derapaj . . .
No_3: Nu am nici un dubiu ca masina are o manevrabilitate in media clasei compacte, cot la cot cu suratele mai inalte, lucru observat in vitezele de trecere prin diversele probe dinamice facute de nemti.
No_4: Raza de bracaj (de raza de ''cabraj'' n-am auzit pana acum) nu m-a deranjat nici o data. Pentru ocaziile speciale exista frana de mana
No_5: Pana acum nimeni nu s-a obosit sa adapteze o bara antiruliu mai groasa, lucru care ar face minuni destul de mari pastrand aceiasi garda la sol si suspensie moale. Eu am facut o astfel de inginerie la Dacia 1310 Li, ii pusesem bara antiruliu de Papuc dizel, serios mai groasa.
Pentru mine defectul numarul 1 raman amortizoarele cu amortizare pe detenta extrem de moale. In rest, o masina cu tinuta de drum sanatoasa si previzibila, lipsita insa de placerea pe care o aveam intr-o banala SupeRNova.Last edited by dr_mke; 13 February 2011, 17:05.sigpic
Comment
-
Respectivii prostovani, scuze, ''maistori'', puneau cu rotile in sus si o masina cu ESP, intrand muuuuult prea tare in curba, sau decupland sistemul ESP pentru ca dupa mintea lor limitata, cand este aprins becul in bord este activat sistemul. Cunosc asemenea exemplar. The end. Offence intended
Nu stiu ce tot este de dezbatut. Masina are o tinuta de drum sanatoasa, fara surprize, confortul suspensiei este pe primul plan, nu agilitatea cu tenta sportiva. Diferente mari sunt intre masinile echipate cu anvelope Montana/Kormoran si cele cu marci mai de doamne ajuta, in sensul distantei de franare pe ud, subvirare, aderenta per total. Cele 2 marci mentionate sa le numim ''de doamne fereste''.
In prima faza am fost nemultumit de suspensii, obisnuit fiind cu SupeRNova, dar dupa putin timp m-am adaptat la utilajul nou intrat in dotare si-l conduc ca atare.
Am scotocit pe net sa vaz cat costa un set de Bilstein B6, amortizoare pentru arcurile stock dar ceva mai ferme si am constatat ca fac 2 schimburi de amortizoare de origine in banii respectivi si am renuntat la idee.
Vis a vis de tinuta de drum, o imbunatatire sesizabila la viteze mari apare dupa montarea prelungirii de spoiler prezenta pe modelele ECO2. Se reduce enorm de mult pompajul care apare dupa 120 kmh cu masina descarcata, sub caroserie intra mai putin aer si se reduc turbulentele care cresc forta portanta. Estetica sa este discutabila, dar in practica isi face treaba.Attached FilesLast edited by dr_mke; 15 February 2011, 00:02.sigpic
Comment
-
-
Prelungirea de spoiler e o chestie foarte buna, atat la viteze mari cat si la viteze mici, cand parchezi. E primul lucru care se freaca de bordura si te avertizeaza...
Din pacate, "ecspertii" in marketing de la Renault nu s-au gandit ca poate sunt oameni care ar vrea sa-l monteze ulterior. Nu se vinde separat. Am cautat, dar nu am reusit sa-l gasesc. Puteau sa-i puna un pret de 100 RON pe bucata aia amarata de cauciuc, tot gaseau clienti...
Comment
-
Originally posted by CMD View PostLoganul mi se pare destul de manevrabil, chiar daca nu am servo dar eu sunt super multumit la cati bani am dat pe el si cum se descurca.(PS: Ii urasc pe cei care totusi daca au logan il critica asa in mod "barbar" si le-as pune o intrebare: De ce naiba v-ati mai luat logan? Vreti stabilitate, vreti manevrabilitate, vreti plasticuri de calitate, luati-va Audi Skoda Bmw sau alte marci.Cum a spus si Jeremy Clarkson (prezentatorul de la "Top Gear") Loganul este ca un telefon nokia 1100 bun in semnal si baterie.)
Comment
-
Loganul este ca un telefon nokia 1100 bun in semnal si baterie.
Sunt de aceeasi parere cu tine
E periculoasa ca se rastoarna mult mai usor fata de VAG BMW etc.Reparatii Turbosuflante Garrett http://www.reparatii-turbosuflante.ro/
Comment
-
I Did the Math!
Hai sa luam 3 masini, adica Loganul evident, Matizul (un asa zis etalon pentru manevrabilitate) si Skoda Fabia 1 hatchback(masina mea) si niste date mecanice (lungimea caroseriei si lungimea ampatamentului).
Logan: L 4.26m Ampatament: 2.63m
Matiz: L 3.49m Ampatament: 2.34m
Fabia: L 3.97m Ampatament: 2.46m
Si sa facem un raport L/A, cu cat numarul dat este mai mic cu atat masina este practic mai manevrabila. Rezultatele sunt:
Logan: 1.619
Matiz: 1.493
Fabia: 1.613
Castigatorul la manevrabilitate este evident Matizul, dar nici Loganul nu iese rau desi putea mai bine
Comment
Comment