Cea mai mare caterinca este in titlul acestui thread. Ati prescurtat Loganul (lgn) si ati scris "versus" intreg. Din start Loganul este surclasat de alte masini.
Manevrabilitate Logan Versus Alte Masini.
Collapse
X
-
Tomu ma sperii, ma faci sa cred ca loganu meu sta mai bine pe curbe ca skoda??? Nu mai dati frate asemenea exemple ca daca intra altii si vad ce comparatii facem aici ne facem de ras pe cuvantul meu. Ce mai tura vura loganu e groaznic la stabilitate, am prieteni care s-au rasturnat cu el si cate alte exemple va pot da sau mai bine intrebati la service-uri cate vin rasturnate. Nu inteleg de ce trebuie sa ne dam dupa deget si sa nu aratam cu adevarat problemele, iar din punctul meu de vedere stabilitatea si manevrabilitatea e un punct slab, chiar foarte periculos daca nu-ti cunosti masina! Sa sofati cu grija!
Comment
-
garda la sol de suv, suspensii moi , punte rigida, lipsa bara stabilizatoare, anvelope low cost etc..unde vedeti voi ceva in ecuatia asta care ar ajuta loganul la stabilitate si manevrabilitate? pana si directia este ingrozitoare la logan . nu aruncati cu pietre , asta e adevarul . e o masina cinstita strict in banii ei , ca au unii pretentii de ozn uri asta e altceava. si oricum i-a trecut timpul... logan ph3 va fi urmatorul gtr la pret mai <10.000 euro
Comment
-
Loganul e o masina corecta in ceea ce priveste diametrul de bracaj. Este perfect incadrabil in media clasei de lungime din care face parte.
Problemele de manevrabilitate la Logan in spatii stramte sunt cauzate de ampatamentul foarte mare (distanta intre puntea fata si puntea spate). Din aceasta cauza spatele 'taie' curba la viteze mici mai mult decat ne-am dori.
La MCV ampatamentul este si mai mare decat la berlina, de unde exista anumite probleme in curbele foarte stranse cu spatiu de manevra limitat.
Pe de alta parte ampatamentul mare este cel care ne ofera spatiul interior generos al Loganului. De exemplu la Logan se sta mult mai bine in spate fata de Astra G sau Golf 4.
Eu cred ca acest compromis (spatiu interior mai mare vs manevrabilitate mai slaba) aduce mai multe avantaje decat dezavantaje asa ca nu poate fi reprosat nimic proiectantilor masinii nationaleLogan GPL 1.4
Comment
-
daca iti pleaca loganu pe zapada,si mai ales masinile fara abs ,e barca pe apa, dusa de val,eu nu am prins in 2004 cu abs,nu se facea la ani aia,iar nemnti in 94 aveau,asa ceva...eu cred ca,loganu e o masina necontrolabila,cand e in balans(zapada,gheata)
Comment
-
La orice masina, cu mama Abs-ului si sistemelor de siguranta, de stabilitate si de tractiune, in conditii de gheata, zapada, polei TU ca sofer trebuie sa ai grija de siguranta ta luandu-ti toate masurile(viteza mica, pastratul unei distante mari fata de masina din fata, fara manevre bruste, utilizat frana de motor etc). Ca ajuta sunt total de acord, mai ales in cazul soferilor cu putina experienta sunt foarte benefice, corecteaza greselile minore, dar principalul sistem de siguranta esti tu.
Eu personal sunt multumit de comportamentul Loganului iarna. .
Comment
-
manevrabilitate
Crede-ma- diferenta pe zapada- gheta- mazga si ce mai vrei tu intre o masina fara sisteme (in speta Logan) si o masina dotata cu ABS, ESP ce include TCS + cauciucuri de iarna ESTE ENORMA!!!
Poti sa fii tu si mama soferului, diferentele nici nu pot fi cuantificate!Saab 9-5 Aero
Comment
-
Se presupune ca si Loganu are cauciucuri de iarna, ca altfel comparam mere cu pere. Si acum toate versiunile au si ABS. Cat despre ESP TCS, ASR si alte sisteme am avut ocazia sa ma joc cu ele si sa le testez. Sunt foarte bune intr-adevar, nu te lasa sa gresesti in unele situatii, sau daca o faci limiteaza efectele dar nici asa diferenta de la cer la pamant nu e... sincer. Si cu ESP si TCS si fara niciun sistem tot pe gheata mergi, nu se poate spune ca fara sisteme esti la patinaj artistic iar cu esti pe sine ca trenu. Adica mie mi se pare ca ai exagerat putin.
Comment
Comment