Cum Se Pleaca De Pe Loc

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Se Pleaca De Pe Loc

    Aici este cred singurul thread unde cei ce stiu sa spuna cum se pleaca de pe loc eficient la o liniuta...

  • #2
    Eficient la o "liniutza" se pleaca in felul urmator cred eu ) Turezi motorul, dar nu total incerci sa ii dai spirtz, din ce in ce mai tare si cand se da startul ajungi pana in 4300 de ture diesel si in jur la 5300 benzina, deoarece dupa start sa nu derapeze prea mult. Dar anyway aia inseamna sa lasi 1 kg de anvelopa pe asfalt ) Deci nu pre are rost.. thread-ul
    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
    Enter the Matrix

    Comment


    • #3
      Daca tot am deschis hai sa incep eu...
      tehnica mea e sa turezi motoru pana la 3500 rpm-uri (1.4mpi cuplu maxim 112nm la 3500 nm) si sa ridici picioru brusc de pe ambreiaj-schimbat trepte la 5500-5700 rpm-uri

      Originally posted by KeanuRev View Post
      Eficient la o "liniutza" se pleaca in felul urmator cred eu ) Turezi motorul, dar nu total incerci sa ii dai spirtz, din ce in ce mai tare si cand se da startul ajungi pana in 4300 de ture diesel si in jur la 5300 benzina, deoarece dupa start sa nu derapeze prea mult. Dar anyway aia inseamna sa lasi 1 kg de anvelopa pe asfalt ) Deci nu pre are rost.. thread-ul
      threadul are rost pt ca multi sunt de parere ca nu trepuie sa patineze rotile la start... masina derapeaza atuncea cand toate 4 rotile sau cel putin 3 dintre ele pierd aderenta la sol... iar patinaj inseamna cand rotile motoare(pe cele care vine cuplu motor) in cazul Loganului care nu are ambii sateliti cuplati e vorba roata motoare care se invarte in gol din cauza puterii prea mari si a aderentei foarte scazute
      Last edited by crististreulea; 1 April 2008, 23:23.

      Comment


      • #4
        Cred ca el vorbeste despre lansare(launch)...asta depinde de masina si de roti si de multe kestii...nu este la nici una la fel
        De ex la a mea(1.5 dci de 68 cp)...se tureaza pana la 19 si ceva...si se da drumu la amreiaj...fuge de rupe si NU derapeaza rotile

        Lansarea:Turatii cat mai multe fara derajul rotilor(se pierde timp)

        Comment


        • #5
          Originally posted by memphis_Taz View Post
          Daca tot am deschis hai sa incep eu...
          tehnica mea e sa turezi motoru pana la 3500 rpm-uri (1.4mpi cuplu maxim 112nm la 3500 nm) si sa ridici picioru brusc de pe ambreiaj-schimbat trepte la 5500-5700 rpm-uri
          Asa pornesc si eu, la pornire 3500rpm (o pornire cu mai putin scartz de pe loc, insa mult mai eficienta), doar ca schimb vitezele undeva mai sus 5900-6000 rpm

          PS: la curse legale
          ...de doi lei :p

          Comment


          • #6
            Deci sa fim seriosi, cum sa te contrazici cu unul care traieste in jocuri. Parca in mai toate jocurile cu masini se specifica clar "ca e doar un joc si sa nu aplici in realitate pentru ca nu tine". Oricat de simulator de masini de la NASA ar fi, in realitate tot diferit va fi. Exemplu si simulatoarele cu avioane de la bazele militare americane, sunt un fel de "incalzire", defapt sa iti faci o imagine asupra la ce te poti astepta in real-life, dar un joc facut pentru copii cu varste intre 10 si 15 ani gen nfs.
            Last edited by crististreulea; 1 April 2008, 23:28.

            Comment


            • #7
              Da cade un avion peste tine (ceea ce in Romania are o probabilitate destul de mare) .
              Hai sa fim seriosi cine se intereseaza de asa ceva tocmai pentru "ilegale" se intereseaza ca la alea "legale" pur si simplu vezi cum pleaca unul care se pricepe si te dumiresti. Chestia cu NFS a fost o gluma buna sper.
              Si eu sustin inchiderea topicului.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google