Fiabilitate Logan FULL 1.6 90CP VS Renault Megane I Sedan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiabilitate Logan FULL 1.6 90CP VS Renault Megane I Sedan

    Doresc sa achizitionez o masina, si m-ar interesa un VS intre ele, dpdv al fiabilitatii si costurilor de intretinere.

    Despre Logan stiu multe.Stiu ca e chiar fiabil si ieftin la intretinere.

    Cu ce nu ma pot impaca eu, e nivelul de siguranta, unde la Logan e cam "LOW"
    M-am uitat la un test la EuroNCap cum se comporta:
    -Logan-ul ia 19 puncte: 8 Frontal 11 Lateral
    - Megan I ia 30 de puncte (12 Frontal, 16 Lateral)

    Sa nu mai vb de design-ul la Megane I, care e net superior.

    Eh, problema e alta: fiabilitatea si costurile de intretinere.

    La Megane II, cel putin cele facute intre 2003-2006, e dezastru! Picat macarale, ars bobine de inductie, ambreiaje duse in 30K km, motorase stergatoare arse, chestii mai grave precum compresorul de AC sau caseta de directie facute praf -oricum dezastru!

    De Megane I ce stiti? Am dat cu google, si prea multe nu am gasit. Probabil ca nu sunt probleme, sau nu prea sunt posesori ai acestei masini?

    Deci comparam Megane I Clasic Sedan, motor 1.6 16V -An 2002-2003 cu Logan 1.6 FULL 90 CP >2005

    Nu ma intereseaza cat ia unul sau altul in 400 de m, cat de rapid e, cat...
    Am trecut de mult de etapa asta !
    Acum ma intereseaza buzunarul si siguranta.

    Astept pareri !
    Last edited by M4V3RiCk; 23 August 2011, 07:22.

  • #2
    de ce megan 1.6 benzina si nu un 1.9 dci . eu stiu unul care merge de 3 ani numai cu motorina la galeata , masina arata bine si porneste iarna numai din telecomanda adica la sfert de cheie . are cam 130.000 de km , tipu este al doilea propietar in acte si merge zilnic cu ea , nu e masina de garaj
    la benzina singurul avantaj acum este ca-i poti pune gpl dar asta costa cam 2200 de lei

    Comment


    • #3
      Originally posted by tataieb12 View Post
      de ce megan 1.6 benzina si nu un 1.9 dci . eu stiu unul care merge de 3 ani numai cu motorina la galeata , masina arata bine si porneste iarna numai din telecomanda adica la sfert de cheie . are cam 130.000 de km , tipu este al doilea propietar in acte si merge zilnic cu ea , nu e masina de garaj
      la benzina singurul avantaj acum este ca-i poti pune gpl dar asta costa cam 2200 de lei
      Pai da normal ca m-am gandit la GPL la benzinar Daca poate un prieten cu A4 2.0 24V sa mearga de 1 an juma cu GPL, eu de ce nu as putea?!

      La motorina imi e de turbina.Se duce, n-am de gand sa ma caut de 700 de E prin buzunar ca sa o schimb.

      In schimb stiu ca la masinile astea se duc bobinele de inductie in draci.Nu e o problema.E cam 450 de RON setul.

      Eu zic de altele mai grave: gen compresor AC, decat 2000 de RON, sau caseta directie: 1500 de RON.

      Ce mai are placerea sa se strice la masina asta, din ce am citit: cam se dezactiveaza airbag-urile de la conectorii prosti.Adica te pomenesti cu bec-ul de airbag aprins in bord din senin.Cica ar fi de la conectori prosti -ma rog problema care se rezolva relativ ieftin.Dar cat e ala aprins, in caz de accident -zero airbag-uri.Cam neplacuta senzatia.

      In principiu, cel mai frica imi e de un AC busit, o caseta de directie, sau maruntisuri din astea, care rand pe rand se aduna.

      Sa nu ma pomenesc ca in 6 luni de zile mai bag 1500 de E in masina, sa o pun la punct. Chiar nu am !


      Acum comparat cu Megan II, nu stiu cat de fiabila e. Cel putin la Megane II se plange lumea ca niciodata nu au avut masina 100% functionala.Mereu pica ceva.
      Last edited by M4V3RiCk; 23 August 2011, 10:20.

      Comment


      • #4
        exista dezmembrari intotdeauna )
        Iti dai seama ca intr-o masina sh trebuie sa bagi bani si ca e loterie.
        Am si eu un vecin ce are megane 1 cu motor 1.9 dci , de 4-5 ani de cand are masina ,motorul merge perfect . In afara de chestii pe la directie schimbate, telescoape si alte porcarii n-are nimic si chiar el nu e genul care sa o verifice etc Stiu ca la un moment dat nu avea lichid servo si urla pompa si mergea asa cu ea ca i-a zis nu stiu ce mecanic ca e dusa pompa .Am deschis capacu,l-am pus sa isi cumpere lichid si gata cu urlatu
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          In afara de chestii pe la directie schimbate, telescoape si alte porcarii n-are nimic si chiar el nu e genul care sa o verifice etc
          La drumurile patriei, astea se duc in mod normal "by default" Adica nici un stress pe partea asta.

          Vreau sa aud si un posesor de benzina Megane I ce zice.

          De curiozitate ce are: Megane I sau II ?

          Comment


          • #6
            pai ce sa zica , ca sunt aceleasi motoare si pe logan .Motoarele pe benzina sunt in general fiabile , la diesel fiabilitatea e discutabila .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cristi_Xp View Post
              pai ce sa zica , ca sunt aceleasi motoare si pe logan .Motoarele pe benzina sunt in general fiabile , la diesel fiabilitatea e discutabila .
              Ma intereseaza de alte picate, nu motorul.Ala tine, da-l naibi.

              Chiar ma uitam pe forum la Renault, Megane II. Picat compresoare intr-o veselie, si la multe masini nici nu au 50 000 de km.
              Reparatia: in jur de 22-2400 de RON. Ieftin! Ne "permitem", doar.

              Cat despre chestii esentiale de la dezmembrari: in primul rand e vb de siguranta ta, si in al doilea rand e o vorba romaneasca: scumpul mai mult pagubeste!
              Si nu am patit odata asta, ca sa ajung la acesta concluzie.

              Daca iei ceva SH si te lasa dupa 2-3 luni, ajungi la concluzia ca mai bine il luai de nou si stiai o treaba !
              Last edited by M4V3RiCk; 23 August 2011, 10:44.

              Comment


              • #8
                daca iei ceva sh si te tine sa zicem 2-3 luni(desi majoritatea tin mai mult) de ex o caseta de directie care noua costa 40-50 mil , si tu sh dai pe ea 3-4 mil ... de 40-50 mil iei 15 casete care imposibil sa nu te tina toata viata si pe toti copii tai si nepotii care o sa isi cumpere tot megane 1 ca au piese de schimb
                Nu vorbesc de cumparat din dezmembrari telescoape, capeti de bara ,bielete,airbaguri .Dar totusi un compresor de clima nu mi se pare a atenta la siguranta ta , un alternator la fel .O caseta de directie cat merge merge , cand nu mai merge nu mai ai servo dar tot nu te omoara )
                Nu mai da te rog quote la ultimul post .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Am eu megane 2!

                  Luat SH acum 3 luni!

                  Dar nu stiu ce sa-ti spun, eu sunt extrem de multumit de el cu toate ca ma deranjeaza anumite chestiuni.

                  Intreaba-ma tu ce vrei si io-s dispus in limita cunostintelor mele sa-ti explic ce si cum!
                  9! 9! 9!
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    daca iei ceva sh si te tine sa zicem 2-3 luni(desi majoritatea tin mai mult) de ex o caseta de directie care noua costa 40-50 mil , si tu sh dai pe ea 3-4 mil ... de 40-50 mil iei 15 casete care imposibil sa nu te tina toata viata si pe toti copii tai si nepotii care o sa isi cumpere tot megane 1 ca au piese de schimb
                    Nu vorbesc de cumparat din dezmembrari telescoape, capeti de bara ,bielete,airbaguri .Dar totusi un compresor de clima nu mi se pare a atenta la siguranta ta , un alternator la fel .O caseta de directie cat merge merge , cand nu mai merge nu mai ai servo dar tot nu te omoara )
                    Nu mai da te rog quote la ultimul post .

                    Unde vezi tu caseta de directie 40-50 de milioane??



                    Arata-mi si mie! Da prefer sa dau 17-20 de mil si sa ma stiu in siguranta, decat de la SH.
                    La aerul conditionat e alta treaba.Dar sa dau 5 milioane ca "imi rezolva problema" si dupa 2 zile sa pice dinou, mai bine te cauti bine si iei unul nou.

                    Sau te duci, il carpesti -pui masina la vanzare timp in care nu te atingi de ea, si poate gasesti vreun fraier sa scapi de ea !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Eu4yas View Post
                      Am eu megane 2!

                      Luat SH acum 3 luni!

                      Dar nu stiu ce sa-ti spun, eu sunt extrem de multumit de el cu toate ca ma deranjeaza anumite chestiuni.

                      Intreaba-ma tu ce vrei si io-s dispus in limita cunostintelor mele sa-ti explic ce si cum!
                      Cele intre 2003-2006 nu au fost reusite.Nu stiu al tau ce an e.
                      Bani am doar de Megane I acum.

                      Comment


                      • #12
                        Nu mai da quote ca te vor trage de urechi.

                        Al meu este 2007 noiembrie, 1.5 105, 6 trepte. Am dat 7100 de euro pe el, 292 milioane. In astea 3 luni de cand l-am luat am facut 12000 km cu el.

                        Legat de ce spui tu cum ca cele fabricate intre 2003 - 2006 nu-s reusite ce sa-ti spun. Sunt diverse cazuri, diverse, diverse. Daca o fi vreunul mai necajit intra pe forum si posteaza de rau, poate altii sunt mai fericiti.
                        Cred ca cel mai bine este sa te convingi tu.

                        Megane-ul este o masina reusita zic eu, foarte scumpa la vremea ei, acum vad ca pretul este bun, spre foarte bun. Adica dai un 5500 de euros si-ti iei un 1.6 16 valve.
                        Chiar aseara m-am uitat la unul, era o varianta de echipare mai slabuta, culoare crem, 80.000 km, 5600 euros.

                        De ce buget dispui?
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          4000-4200 E maxim.

                          De aceea m-am orientat si spre Megane I.
                          La nemtesti, ce sa zic...Satul. Nu cred ca exista masina din DE sa nu vina si sa nu fie umblata la kilometrii.
                          Toate au pana in 120 000 km, in realitate peste 200K ! Unele chiar si peste 250K si bat lejer spre 300K.Mai ales la diesel.

                          E foarte simplu: Te uiti pe autovit, te uiti pe mobile.de si incepi sa te intrebi: Cum de masinile din RO la aceeasi km, sunt mai ieftine ca alea din Germania?!

                          Plus ca multi te iau ca au carti service.Se pot maslui pana si alea.

                          Asa de curiozitate, ca sa verifici km la reprezentata, dc anume ai nevoie?
                          E suficient VIN-ul masinii ?
                          Last edited by M4V3RiCk; 23 August 2011, 11:16.

                          Comment


                          • #14
                            4000 - 4200 e cam putin sa stii. Nu cred sa-ti iei o masina foarte foarte reusita si intretinuta la banii astia.
                            Orienteza-te si catre Megane Hatchback, asta daca nu ai nevoie de forate mult spatiu in portbagaj.

                            La 4000-4200 ti-as sugera sa mai strangi un pic si sa-ti iei un logan nou!
                            9! 9! 9!
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              E OK si Logan-ul.Sunt destule oferte de Logan-uri 1.6 Full la 3500-4000 de E, dupa 2005 in colo.
                              Insa nu prea ma pot impaca eu cu gradul de siguranta al Logan-ului.


                              Ramane intrebarea aia cu verificatul km-lor reali la reprezentata:
                              De ce anume ai nevoie?

                              Sau mai bine sun...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google