Logan vs Solenza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    mah eu am avut in familie o nova 1.6 pe carburator, si pot sa zic ca nu se facea de rusine in fata solenzei....alerga dacia aia de manca pamantul

    oricum solenza clar sub logan la spectul calitate

    Comment


    • #32
      Dar sa nu spui ca nu consuma ca nu te cred.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        care? nova sau loganu? nova consuma 10% mediu iar loganul 7,4%

        Comment


        • #34
          Nova GTI facea si SuperNova.Era mult mai sprintena
          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

          Comment


          • #35
            Mult mai sprintena decat ce?
            numar secundele

            Comment


            • #36
              Originally posted by dogy_10
              care? nova sau loganu? nova consuma 10% mediu iar loganul 7,4%
              Nova bineinteles. Avea o faima cam proasta din acest punct de vedere. M-as fi dat si eu cu una (am eu o dragoste aparte pentru masinile pe carburatie) dar nu as fi vrut sa fiu proprietar.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #37
                Pai sa va spun eu ce am patit cu o SuperNova... Ma grabeam intr-o sambata sa ajung la spalat cu masina, veneam din delegatie si trebuia sa merg la o nunta. Bun. Si mergeam eu fain frumos cu 160 si ma depaseste o supernova de n-am avut replica...drum cu doua benzi. Ce-i drept ca nu-i lasat motoru' la a mea (am 4000 km). S-a terminat drumu' cu doua benzi si ma incurca rau omu', in curbe eram calare pe el, eu eram grabit, normal ca mi-a crescut si ppulsu'. Am prins o portiune dreapta, am dat a 4-a la 110 si am calcat-o. Am trecut de el(o calca si el) pe la 150, inca eram pe a 4-a, ...160...am vrut sa revin pe banda de mers, in fata lui, dar n-ai sa vezi...omu' venea din spate...si nu am mai putut sa ma bag in fata lui, ce sa fac, m-am bagat cu tupeu. A gesticulat ca disperatu'. In curbe nu s-a putut tine dupa mine, la un moment dat l-am pierdut bine, dar la portiunile drepte m-a dovedit
                Last edited by Octavian; 10 September 2007, 16:59.

                Comment


                • #38
                  Chiar ma mir ca n-a putut sa se tina in curbe. Poate avea amortizoarele varza sau i-a fost frica.
                  numar secundele

                  Comment


                  • #39
                    nova se tine mai bine pe viraje ca loganul...are suspenisle mai rigide...si spre deosebire de solentza nu era ridicata de spate, singurul dezavantaj era ca te scutura destul de bine, sincer mie masina aia mi-a ramas la suflet, din pacate nu am apucat sa o conduc....oricum era faina si in 95 000 km nu a avut nici o problema, lamotor nu s-a umblat deloc, nu ploua in ea....super multumit de masinutza aia si cand urca in ture ave un sunet foarte frumos, zici ca era de curse si sa stiti ca la 75 de cai cat avea nu se facea de rusine nici in fata la masini mult mai puternice

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by dogy_10
                      mah eu am avut in familie o nova 1.6 pe carburator, si pot sa zic ca nu se facea de rusine in fata solenzei....alerga dacia aia de manca pamantul

                      oricum solenza clar sub logan la spectul calitate
                      Asta-i sigur. Sa trantiti o usa de solenza sa vedeti cum se aude.

                      Comment


                      • #41
                        Deci in curbe nu s-a tinut. Probabil treaba de sofer...Eu am spus doar ce am patit. Si ce sa pun..am patit-o rau. Cred ca un sofer bun , solniza sau super nova face un logan de 1.4. De 1.6 NU ! Nu discutam de confort

                        Comment


                        • #42
                          solenza dezvolta cuplu cu 200 rotatii mai repede ca loganul , acelasi lucru si despre CP , e clar dc face solenza un logan.
                          http://mitzah.labrute.fr/
                          http://c0nstanta.myminicity.com/tra http://c0nstanta.myminicity.com/sec

                          Comment


                          • #43
                            nu stiu cat de stabila e solenta (sau nova) in viraje ca nu am testat. oricum, caroseria fiind mai joasa e logic (daca amortizoarele sunt bune). Si la demaraj, cred ca faptul ca are caroseria mai usoara o face mai sprintena

                            Comment


                            • #44
                              Supernova cu carburator din cate mi-aduc aminte (am condus demult) daca are carburatorul reglat bine are un demaraj super(la demaraj carburatia face injectia dupa parerea mea).
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #45
                                Nu exista Supernova cu carburator ( are motor renault 1.4 ) , cu carburator au fost cele GT si dupa aceea a parut GTI.A avut un prieten de-al meu Nova GTI mergea super bine.
                                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google