Logan vs Solenza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    din cate stiu eu,orice motor cu turbina are intercooler, pt ca aerul se incalzeste in turbina si apoi trebe racit la iesire, treaba ce o face intercolerul (vezi poza atasata)
    Attached Files
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • #77
      nu toate motoarele turbo au intercooler...ar fi de dorit, dar mai exista si fara hai sa nu mai vb de asta, da? topicul e logan vs solenza. solenza diesel n-avea nici turbina, nici intercooler, iar cuplul dezvoltat de respectivul motor era sub cel de dci65. deci net inferioara motorizarea solenzei diesel. trecem mai departe ?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #78
        solenza e o masina buna.......loganu e un dulap pe roti nu va suparati.....dar in curbe zici ca mergi cu damas-u....ma scuzati cei cu loganuri...in rest e o masina buna...iar solenza merge......chiar daka e dacie

        Comment


        • #79
          Originally posted by mikey View Post
          solenza e o masina buna.......loganu e un dulap pe roti nu va suparati.....dar in curbe zici ca mergi cu damas-u....ma scuzati cei cu loganuri...in rest e o masina buna...iar solenza merge......chiar daka e dacie
          tu ai condus solenza ? dar logan ? cum poti sa spui ca solenza se comporta mai bine ca loganul in curbe ?

          numai daca n-ai condus poti sa spui asa ceva ...
          toti aveti impresia ca loganul e mare si lat si instabil automat; dar de ecartamentul mai mare si de gumele mai late ... tineti cont cand va dati cu parerea pe aici ? :-)
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #80
            nu cred ca loganul e mai jos decit solenza[model pe cale de disparitie:oltcit]
            toata comparatia cu solenza e inutila
            sigpic Alexandria

            Comment


            • #81
              Originally posted by cristy plus View Post
              nu cred ca loganul e mai jos decit solenza[model pe cale de disparitie:oltcit]
              toata comparatia cu solenza e inutila
              ecartament = distanta dintre roti :-) ce zici tu e ampatament ....... so think again!

              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #82
                am vrut sa spun ca solenza e mai proasta
                nu ca nu am eu................................
                tare de cap ca un dulap
                acum stiu de ce spun unii de logan ca e un dulap, defapt unii propietari sunt ....dulapi!!!!!!!!!!!!!!!
                cine zice ca emai buna ,ce cauta aici?
                sigpic Alexandria

                Comment


                • #83
                  da am priceput ce zici (nu sunt chiar asa de tare de cap) ... doar iti spuneam ce e ecartamentul si ampatamentul (ca le-ai confundat)

                  daca te uiti la inceputul thread-ul ... initiatorul cerea pareri legate pe performanta si din anumite puncte de vedere ai putea sa discuti pe tema asta (de ex. cu Logan 1.4, dar strict la performante ...) deci nu vad ce e asa de inutil in aceasta discutie.

                  offtopic: nu te obliga nimeni sa-ti dai cu parerea pe un anume subiect daca nu vrei, dar de asta suntem aici, sa discutam :-)
                  Last edited by crististreulea; 25 February 2008, 12:33.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by cristy plus View Post
                    am vrut sa spun ca solenza e mai proasta
                    nu ca nu am eu................................
                    tare de cap ca un dulap
                    acum stiu de ce spun unii de logan ca e un dulap, defapt unii propietari sunt ....dulapi!!!!!!!!!!!!!!!
                    cine zice ca emai buna ,ce cauta aici?
                    esti penibil....
                    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                    Comment


                    • #85
                      sunt si ptr solenza si ptr logan..)))
                      Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont.sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by virtualmansorin View Post
                        adica pierd cu solnita sau cu sn?
                        atunci pierzi si tu cu prestigele
                        hai ma sa fim seriosi
                        Am 1,6 8 valve...Am dat pe 20 de km cu un MG(100cp)si un bmw 318....Toate stock le-am facut pe amandoua si la sprint si la viteza....La sfarsit ma intrebau baietii ca de ce merge asa....Le-am zis ca asa am invatat-o....Sa va mai zic ceva,......Motoarele de renault,nu numai ca is rezistente,dar merg ffffff bine....Fara probleme 300 de mii de km..Io am pe golan 139 de mii da merge de rupe tot....Nu am probleme cu el....;)consum de 6,3...Super multumit.....As lua inca unul oricand...;)

                        COLOR="Red"]la urmatorul post in limbaj mirc, iei warn...nu mai posta "mirc[/COLOR]
                        Last edited by Seba; 6 September 2008, 01:33.
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • #87
                          ...Sa vezi ca astia la BMW dau faliment
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #88
                            mama ce fabule...
                            Pai imi iau si eu un logan de 90 cai..Vad ca e extrem de potent.
                            Ce sa zic felicitari pt rezultatele acumulate de-a lungul timpului (pt basme evident).
                            inca nu ma pot oprii din ras.....
                            La care viteza le-ai facut? Poate viteza aerotermei...Si poate le-ai facut la SPRIT.
                            Sfat: sper sa revii cu picioarele pe pamant.
                            PS: nu te supara, dar atunci cand ai invatat-o, cum ai procedat mai exact? Ai batut-o cu ziarul? Sau ai aplicat sistemul pedeapsa-recompensa? Te-ai rastit la ea? Cum ai procedat? Caci vreau sa o dresez si pe a mea, sa manance BMW pe paine atat la spritz ( pardon sprint), cat si la viteza.
                            Multumesc.
                            Last edited by Cezar; 5 September 2008, 13:37.

                            Comment


                            • #89
                              Nu cred ca unu cu o Solenza 1.4 ma bate in 400 m.Eu tot 1.4 stock am.Nu cred ca la Solenza ii dai ture pana in cap.Nu stiu ce sa zic pana nu vad eu sa ma faca unu nu cred.App.Pe drum intins,si anume dambovita pana la autostrada,unu cu solenza 1.4 nu a reusit sa se tina dupa mine.Omul e prieten cu mine,a dat Solenza ca as fi facut liniuta cu el,dar i-am zis inainte sa plecam la lehliu,frate incearca sa ma depasesti,si nu a reusit nici macar sa reduca din diferenta.Solenza lui avea doar 28.000 de km.Si a vandut-o cu 4800E.
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Pacco...Sht..Ca zici prostii.
                                Nasolnitza are alta cutie, si surprinzator alt cuplu.
                                Trage singur concluziile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google